LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Brief met reactie van dhr. Oosting aan Payback

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Henry

Re: Brief met reactie van dhr. Oosting aan Payback

Ongelezen bericht door Henry »

Dat zal ik doen hij zal zich er weinig van aantrekken vrees ik.

sasa

Ongelezen bericht door sasa »

Het is prettig dat jij je aangesproken voelt Henry, maar ik geloof dat jouw boodschap wel de minste waarde heeft om te versturen.
Dat geldt voor die van mij overigens ook, want wat heeft de man eraan als ik hem zijn eigen e-mailadres stuur, nietwaar?

Ik bedoel natuurlijk vooral degenen die verder in deze topic hun beklag doen.
Rechtstreeks reageren en hier een kopie plaatsen. Op dit forum in het algemeen of deze topic in het bijzonder. Dáár hebben we meer aan denk ik. Denkt nu iedereen werkelijk dat deze man dit forum leest en zich op deze wijze maar enigszins aangesproken zal voelen?
Tamelijk arrogante gedachtengang.
Laatst gewijzigd door sasa op 30 mar 2004 23:39, 1 keer totaal gewijzigd.

Henry

U vergeet één ding ik heb een kopie gestuurd van die mail naar het filiaal van AH waar hij wekelijks zijn boodschappen haalt. Bovendien heb ik een klacht ingediend bij de afdeling vervuiling van zijn woonplaats.

sasa

Nou Henry, dat is dan een waardevolle bijdrage. Ik persoonlijk (want voor een ander kan ik niet spreken) zou zeggen: droom lekker en ga vooral op deze voet verder, dan wandel je een heel end door het boze sprookjesbos.

Henry

Maar hij is niet kinderachtig hij meet alleen met 3 maten en krijgt er nog geld voor ook en straks misschien wel een standbeeld.

sasa

Henry, (gaap), ga verder buiten spelen. Jij bent degene die zich wel het minst aangesproken hoeft te voelen hier. Maar áls er dan al een standbeeld komt van dit heerschap, dan zullen we via de diverse stichtingen op dit forum zeker voorstellen dat jij het (samen met zalm en/of oosting) onthult.
Gooi er wat mij betreft maar een fles of 12 tegenaan (want die 12e krijg je bij AH gratis geloof ik, ook bij het filiaal van du Perron). Dat is dan prettig want daar heb jij als goed netwerker al contacten.
Succes

Paramanaribootje

Ongelezen bericht door Paramanaribootje »

Meneer Du Perron komt anders wel uit Willemstad en is bezig om daar effectenlease-produkten te gaan verkopen.

sasa

Dan moeten alle mensen uit Paramaribo of Willemstad een e-mail sturen naar bovenstaand adres. En in opstand komen misschien! Maar wil geen revolutie ontketenen. Die verantwoordelijkheid neem ik niet op me en dat predik ik niet.
Ik wil héél ver gaan, maar zover toch niet. Uw naam lijkt overigens meer op een penariebootje, zoals zovelen zich op dit forum zouden kunnen noemen!
Henry, als goed netwerker kun jij daar misschien tóch nog veel betekenen. Emigreren?

Henry

Ik ben maar een eenvoudige gedupeerde en maak me kwaad over al die ellende en netwerk had ik vroeger wel. Maar ben niet meer wie ik was. Moet waarschijnlijk een hoop geld gaan betalen aan Dexia maar ik heb het niet.

Daarom vestig ik al mijn hoop op vuurwater want dat verzacht de pijn.

sasa

Ieder mens verdient respect, ook jij Henry.
Misschien moet je dat emigreren toch eens overwegen. Je zou daar veel voor de gedupeerden (en ook voor jezelf) kunnen betekenen. Je ziet, er is altijd licht aan de horizon. Vooral niet de moed laten zakken, maar doorgaan.
(Zolang je maar geen e-mail stuurt namens alle gedupeerden naar de heer Du Perron!)

Henry

Ach ik ben nu zover dat ik erover denk om in Florida te gaan wonen. Misschien ga ik daar wel rentenieren. Heb daar nog wat kennissen wonen. Nederland is na vandaag ook niets meer. Ja hier mag je nog betalen voor JP en consorten. Maar sasa ik denk dat ik ga slapen.

Dag je ramt er nog maar een partij op los hier.

Henry.

sasa

Het doet me deugd dat het met die schuld en dat netwerk dus wel losloopt. Wilde mijn berichten al gaan bijstellen, maar dat blijkt gelukkig niet nodig te zijn.
Ik heb het al eerder gezegd, droom zacht Henry. Overigens is rammen niet mijn stijl. Zou zelf als ik jou was ook wat minder agressief zijn, anders wordt het niets met het onthullen van dat standbeeld. Dan komen die 12 flessen niet op, wat overigens ook weer voordeel oplevert, want dan wordt het misschien toch nog een feestje.

Henry

Denk ik hier via Du Perron goed weg te komen via de DSI gaan ze ons verraden.

Dag zascha.

jll
Contacteer:

Ongelezen bericht door jll »

Nog even uitspraak KCD 45 van 11-03-04 van de klachtencommissie DSI. De klacht wordt gegrond verklaard, maar het verzoek tot schadevergoeding afgewezen.De onderbouwing deugt van geen kanten, omdat deze gebaseerd is op kolossale rekenfouten:

De commissie stelt dat de AEX van 28-02-1997 tot 31 mei 2002 35% gedaald zou zijn, van 737 naar 480. Echter, de eerste stand is de AEX in guldens, de tweede in euri! Appels en peren. De juiste stand in euro van ƒ 737 moet zijn € 334. In plaats van een verlies van 35% betekent dit een winst van 45%!

Als je nu de conclusie contrair doortrekt, zou klaagster op eigen geld, 6945*45% = 3125 euro hebben kunnen verdienen en zou de netto schade becijferd kunnen worden op 3125 -/- 1785 = 4910 euro

Toch nog een fantastisch vonnis…
Henry, Sasa, kunnen jullie ook inhoudelijk reageren? Misschien klopt mijn berekening niet. Ik zie liever inhoudelijke kritiek dan dat gedupeerden elkaar het leven zuur maken...

wijzijnactief

Ongelezen bericht door wijzijnactief »

Een andere zaak waarmee geen rekening is gehouden, is dat de AEX index af en toe "her"-ijkt wordt. Sommige fondsen worden eruit gehaald, anderen erin gestopt.
Lekkere consistente metingen levert dat op.........
Niet dus.
Ze hadden de index nooit als uitgangspunt mogen nemen,
maar goed, [klaagster] wilde beleggen, dus dit had ze kunnen weten als we dan toch de lijn van DSI volgen.
Hoe meer je dit gedrocht bestudeert, hoe gekker het wordt.
Dit levert echt een merkwaardige uitspraak op.

sasa

Henry, Sasa, kunnen jullie ook inhoudelijk reageren? Misschien klopt mijn berekening niet. Ik zie liever inhoudelijke kritiek dan dat gedupeerden elkaar het leven zuur maken...
Henry en ik maken elkaar het leven niet zuur. wensen elkaar het beste. Overigens blijkt het met dat gedupeerd zijn van Henry alleszins mee te vallen, wat me dan toch wel weer deugd doet. Heb het voornemen hem te bezoeken in Florida.
Dús Jll, ik stel voor dat jij de eerste bent die die e-mail naar du perron stuurt, en na jou wijzijnactief, en vervolgens hier een kopie plaatst. Mochten je berekeningen verkeerd zijn (en wat doet het er toe, het hele verhaal klopt niet, er wordt namelijk met 3600 maten gemeten) dan merken we dat wel. Zal de secretaresse van Du Perron hier vast - in opdracht weliswaar -een andere berekening plaatsen.
Met alle respect, evenals voor alle andere gedupeerden,
Sasa

Henry

Kijk als je guldens van destijds omgaat rekenen naar euro's van nu dan krijg je een verkeerd beeld. Waar het op neerkomt is dat Dexia geen verstand van beleggen heeft, Elk jaar kochten ze weer aandelen tegen de koers van het jaar daarvoor. Omdat ze geen advies gaven en gedupeerden niet adviseerden, kun je hun dus ondeskundigheid verwijten. Zo kun je ze op zo veel punten pakken. Maar daar staat het forum vol van.

Zukzes.

justice man 007

Ongelezen bericht door justice man 007 »

Hoi Roel,

Bedankt voor je tips en overige mededelingen; heb met Piet contact opgenomen; e.e.a. van het gesprek zul je morgen (lees woensdag) wel van hem vernemen (of al vernomen hebben).

Met vriendelijke groet,

justice man 007

sasa

Misschien iets voor Justice man om daar in te duiken. Hoeft niet per se een poll te worden wat mij betreft, maar een analyse op welke punten Dexia te 'pakken' is, een soort van resumé van het hele forum (bij voorkeur met alle oude topics en zelfs verwijderde erbij) lijkt mij raadzaam. Het lost vele problemen en vragen op en voorkomt discussies die niet wenselijk zijn. Had het graag zelf gedaan natuurlijk, maar helaas ontbreken me hiertoe momenteel de mogelijkheden.
Ah, dát treft! Justice man, kijk eens naar beneden. Figuurlijk dan, anders moet ik wederom iemand van arrogantie betichten.

C. Lindeboom

Ongelezen bericht door C. Lindeboom »

Mevrouw alle punten waarop Dexia fouten maakten, zijn al door diverse advocaatkantoren geanalyseerd. Ik noem er maar een paar:

Zorgplicht, Misleiding, Dwaling, Niet mee laten tekenen door de partner, Boven de wet staan, enz.

Cees

Gesloten