LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Mijndomein.nl

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
alfatrion

Re: Mijndomein.nl

Ongelezen bericht door alfatrion »

bprosman schreef:
Je geeft een verwijzing naar een webpagina, maar uit niets blijkt deze voor of tijdens het tot standkomen ter beschikking is gesteld
Het is niet "zomaar een webpagina" maar een webpagina die staat onder de FAQ of "Veelgestelde vragen" die tevoorschijn komen als je een domein registreert.
Dat maakt geen verschil. De gebruiker van algemene voorwaarden heeft de verantwoordelijkheid om er voor te zorgen dat een ander hierover gemakkelijk kan beschikken. De wederpartij heeft geen veranwoordelijk om daarnaar te gaan zoeken.

Versefelt

Ongelezen bericht door Versefelt »

Ik heb probleem met Mijndomein.en al in 2014 opgezegt maar modest toch geheel 2014 betalen maar nu in 2015 schrijven ze weer af

Heb mijn geld terus gehaald en krijg nu aanmaning met dreigement met incassobureau en staat in brief dat ik niet mag opzeggen

De brief bevat geen adres,telefoonnummer of email adres(vreemd ik Denp dat ze geen contact willed hebben)

Het is de grootste criminele organisatie van nederland en ik denk dat het tijd wordt dat meerdere gedupteerde consumenten mijn domein voor de rechter slepen

Daarom hierbij omroep om dit gezamelijk te doen [mailadres verwijderd]

Samen staan we sterker en als je op de forums kijkt ben ik niet alleen wie niet van ze afkomt
Laatst gewijzigd door Radar op 16 jul 2015 09:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Mailadres verwijderd

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Ik heb probleem met Mijndomein.en al in 2014 opgezegt maar modest toch geheel 2014 betalen maar nu in 2015 schrijven ze weer af
Heb je via de portal opgezegd, opzegbevestiging (via de mail) bewaard en is het domein ook werkelijk offline ?
Samen staan we sterker en als je op de forums kijkt ben ik niet alleen wie niet van ze afkomt
Regelmatig vraag ik domeinnamen aan bij ze en ik zeg er ook nogal eens één op. Alhoewel het volgens Alfatrion (wettelijk) niet noodzakelijk is dat via de portal te doen ben ik zo'n mak schaap die zich aan de instructies van de leverancier houdt en ik heb echt NOOIT problemen.
Het is de grootste criminele organisatie van nederland en ik denk dat het tijd wordt dat meerdere gedupteerde consumenten mijn domein voor de rechter slepen
Neem aan dat je dit kunt onderbouwen anders lijkt het een gevalletje "laster/smaad".

gralsa

Ongelezen bericht door gralsa »

'Hebben er meer mensen erg slechte ervaringen met mijndomein.nl?'
ik had erg slechte ervaringen met isturtsuf pagina http://cookieverwijderen.nl/adware/istartsurf

Gesloten