LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ongewenste ramenlapper die geen betaling wil

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Moneyman

Re: Ongewenste ramenlapper die geen betaling wil

Ongelezen bericht door Moneyman »

GJvdZ schreef:
Bob Schurkjens schreef:
Ach ja joh, die ontwijkagenten.
Loop eens een dag met een wijkagent mee en ik kan je garanderen dat je deze mensen daarna totaal anders ziet. En dan komt daar nog bij dat waarschijnlijk geen van ons zo'n taak voor dat lullige salaris dat een wijkagent krijgt wil doen. Maar het is zo lekker makkelijk om vanaf de zijlijn te papegaaien natuurlijk....
En bovendien had de beste man gewoon gelijk: er is geen stafbaar feit gepleegd door deze glazenwasser.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

Wel zijn er enige klachten tegen hem ingediend wegens betreding van privéterrein en vonden mensen hem raar bij benadering.
Lijkt me meer een dagtaak worden, klacht indienen tegen iedereen die je "raar" vind :wink:

bprosman

Dit was duidelijk gevalletje van huisvredebreuk. Meneer bevond zich zonder toestemming op uw terrein.
Vraag me af of een rechter (gezien de achtergrond van de persoon) daar in mee zou gaan. Hoogstens een gevalletje "ongevraagde dienstverlening".

k2p

Ongelezen bericht door k2p »

Een schoonmaakfetisjist dus. Of je ramen waren zó vies dat hij er maar eens werk van maakte. (Een beter milieu begint bij jezelf, nietwaar.)

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Bob Schurkjens schreef:Maar stel dat je juist zeer gehecht bent aan het vuil op je ramen. Vreemd wellicht maar jouw goed recht. Het zijn immers jouw ramen en daar heeft een ander van af te blijven. Je wilde het precies zo hebben en nu komt zo'n malloot langs. Dan is het toch eigenlijk een daad van vandalisme van die ramenlapper?
Van Dale defineert vandalisme als het aanrichten van vernielingen; barbaarse vernielzucht. Kun je toelichten waarom het verwijderen van het vuil van je ramen gelijk gestemd moet worden met barbaarse vernielzucht?

VioletPrue

Ongelezen bericht door VioletPrue »

olaf79 schreef:Als de man zo ver van zijn padje is, kan hij wel gevaarlijk worden. Hij hoort thuis in een inrichting en de politie moet niet staken maar zijn werk eens gaan doen.
Wat een ontzettende rare conclusie. Iedereen die psychiatrisch niet 100% goed in zijn vel zit kan gevaarlijk worden en moet opgenomen worden? Want wat je met "zo ver" bedoelt snap ik niet. De man lapt ramen vanaf de stoep. Doet niemand kwaad, rekent geen geld en is niemand tot last. En jij vindt dat zo'n man opgenomen moet worden. Wat triest.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

door kosteloos ramen te lappen heeft hij in feite een eigen soort therapie gevonden. Hij is hierdoor actief, voelt zich nuttig, en komt onder de mensen. En dat betekent dat hij de weg omhoog heeft gevonden.
Laatst gewijzigd door Radar op 21 mei 2015 09:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Offtopic informatie verwijderd

bprosman

En dat betekent dat hij de weg omhoog heeft gevonden.
volgens mij doet hij ook de begane grond :wink:

Gesloten