Hallo
Hierbij even weer een korte update. Inmiddels alweer bijna een week zonder netwerk en telefoonnummer. Hollandsnieuwe geeft niet thuis. In een eerder bericht op dit forum vraagt hollandsnieuwe om via facebook te regeageren, dit uiteindelijk gedaan. Maar heeft tot nu toe ook nog niet opgelost. Het enige wat ik wil is mijn eigen telefoonnummer terug. En een abonnement bij Vodafone afsluiten. Maar waar is mijn nummer?
In berichten krijg je van hollansnieuwe telkens te horen dat ze binnen twee werkdagen contact opnemen.
Afgelopen vrijdag kreeg ik onderstaande mail. Waarop een medewerker vervolgens aan de telefooon tegen mij zei, dat deze mail niet van toepassing op mij is.
Beste Menko Olthof,
Het Vodafone-abonnement zal tijdelijk doorlopen totdat het probleem is opgelost. Je krijgt de kosten van je Vodafone abonnement maandelijks teruggestort, dus het volledige bedrag, en de je hebt een 100 % promo op je hollandsnieuwe abonnement.
Onze excuses voor het ongemak.
Heb in het begin een simkaart gekregen van hollansnieuwe met een tijdelijk nummer en eens gevraagd of ik deze kosteloos kan gebruiken tot hun het probleem hebben opgelost. Omdat ik nu ongeveer 10-12 uur heb moeten bellen met de klantenservice. Hier kreeg ik als antwoord op dat ik hier absoluut niet op hoefde te rekenen. Het vervelende van alles is ook nog dat al mijn bankzaken zoals veel mensen tengenwoordig hebben via tancodes gaat die je op je mobile ontvangt. Dit kan ik dus niet meer doen omdat mijn nummer weg is. En ik dus ook geen andere nummer heb.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |