Pagina 2 van 2
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 01 jun 2015 19:29
door olaf79
bprosman schreef:Naja alle TV's / decoders hier hebben een smartcard dus echt wakker lig ik er niet van.
Zou ik ook zeker niet doen. Pas als je meer dan 3 tv's hebt wordt het een probleem.
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 01 jun 2015 20:39
door bprosman
Nee hoor, je mag bij Ziggo 5 kaarten hebben (#4 en #5 via de helpdesk activeren).
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 02 jun 2015 10:29
door gezondheid
Olaf79,
Gisteren werkte het perfect of is het de bedoeling dat de circa 40 zenders weer gecodeerd gaan worden? Ze willen toch juist dat mensen die analoge tv hebbben gaan overstappen naar digitaal? Als dat zo is zeggen we gelijk Ziggo op. Dan stappen we over naar edpnet voor 9,95 euro per maand, digitale tv via de ether.
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 02 jun 2015 10:35
door bprosman
digitale tv via de ether.
Mag je weer andere decoders gaan kopen en ehhh ik mag mis zijn maar dacht dat opnemen nu juist het issue was.
En waar haal je je Internet vandaan dan ?
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 02 jun 2015 12:12
door bprosman
Dan heb ik hier iets wat niet kan
5 toestellen in huis met even zoveel kaarten.
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 02 jun 2015 12:50
door Barre Barry
vogels schreef:bprosman schreef:Dan heb ik hier iets wat niet kan
5 toestellen in huis met even zoveel kaarten.
Goed, ik zal het duidelijker schrijven: als 1 van die 5 kapot gaat, wordt deze niet vervangen. Max is nu 3.
Sinds wanneer?
Re: Ziggo: Smartcard nodig/abonnement Onjuiste info + foute freq
Geplaatst: 02 jun 2015 13:27
door bprosman
Op het moment dat er een kaart vervangen moet worden,moet dit gedaan worden door de tweede lijn die een kaart wel er uit kunnen halen en vervangen door een nieuwe,maar als dat niet in dezelfde handeling gebeurt dan kan de nieuwe kaart niet meer worden toegevoegd.
Bron :
https://ziggo-gebruikers.nl/forum/showt ... al+kaarten