Dergelijke beweringen dienen bewezen te worden, anders zijn ze juist per definitie onjuist.16again schreef:NB: roepen "geen bewijs geleverd" maakt een bewering niet onjuist.
En dan doel ik op de beweringen van de topicstarter.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Dergelijke beweringen dienen bewezen te worden, anders zijn ze juist per definitie onjuist.16again schreef:NB: roepen "geen bewijs geleverd" maakt een bewering niet onjuist.
Je bedoelt zeker NineForNews.nl?Kuklos schreef:Snel, zet een aluhoedje op en haast je naar Niburu.
kuklos schreef:Dergelijke beweringen dienen bewezen te worden, anders zijn ze juist per definitie onjuist.
En dan doel ik op de beweringen van de topicstarter.
JouW logica. De correcte spelling is met een W. En nee, dan is de aarde dus niet plat volgens mijn logica.16again schreef:TS kan ook wel beweren dat de aarde rond is. Wordt bijhorend bewijs niet geleverd, dan is de aarde dus plat volgens jou logica.
Nee, driewerf nee. Diegene die stelt dient te bewijzen. Diegenen die twijfelen hoeven niet het tegendeel te bewijzen.16again schreef:ipv die logica te gebruiken kun je zelf ook beeldvorming verkrijgen door je in materie te verdiepen , op vorige pagina genoemde documentaires zijn een aardig vertek punt.