LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Ex UPC klanten dupe van overname Ziggo
Re: Ex UPC klanten dupe van overname Ziggo
Ja dat zat in mijn pakket. Ik betaalde 67 euro in de maand, abonnementskosten. Meestal zat ik zo rond de 72 euro, een aantal keren buitenland en als het nodig was een 009 nr. Mijn belgedrag is niet veranderd en betaal nu zo rond de 95 euro. dat is niet te veranderen volgens ziggo, of ik moet een ander pakket nemen wat de abonnementskosten weer verhoogd. Volgens mij doen ze maar wat als lees dat er mensen zijn die zenders kwijt zijn die ik gewoon nog heb.
Is inderdaad vaak de oorzaak. De splitters zijn vaak oud en van voor het digitale tijdperk. UPC had een minder dens signaal waardoor je dat niet zo merkte. Ziggo heeft een veel denser signaal, wat ook nodig is om meer internet snelheid te bieden. Ziggo bereid zich voor op de toekomst, waarbij tv eigenlijk niet meer bestaat of een marginale rol gaat spelen. Bereid je er vast op voor dat je over 10 jaar geen vastgesteld zenderpakket meer hebt.Teunbosseman schreef: Bij mij bleek de storing uiteindelijk in een splitter te zitten in de meterkast. Dus kabel vervangen was achteraf helemaal niet nodig, maar ala.....dan heb ik hopelijk voorlopig weer het nieuwste.
Kreeg gratis een nieuwe splitter van Ziggo ( niet die metalen splitter want die had ik al en dat was de oorzaak maar een platte )
S6 ermee !
Denk je dat Ziggo dan nog bestaat glasvezel ontwikkelt zich sneller en sneller
Het Ziggo/UPC network is voor het grootste deel al glasvezel. Alleen het laatste stukje is nog coax.Denk je dat Ziggo dan nog bestaat glasvezel ontwikkelt zich sneller en sneller
organo schreef:Bij mij ook zenders weg. maar het ergste is dat ik bij UPC onbeperkt bellen had. Nu betaal ik verbuikskosten. Ik heb nu 2 rekeningen gehad, april en mei, beide ongeveer 28 euro hoger dan vroeger.
Snel een andere provider.
Hoe kan dat nou? er staat wel verbruikskosten maar bij mij zijn die niet in de rekening gebracht ( heb ook onbeperkt bellen).
-
- Contacteer:
organo schreef:Ja dat zat in mijn pakket. Ik betaalde 67 euro in de maand, abonnementskosten. Meestal zat ik zo rond de 72 euro, een aantal keren buitenland en als het nodig was een 009 nr. Mijn belgedrag is niet veranderd en betaal nu zo rond de 95 euro. dat is niet te veranderen volgens ziggo, of ik moet een ander pakket nemen wat de abonnementskosten weer verhoogd. Volgens mij doen ze maar wat als lees dat er mensen zijn die zenders kwijt zijn die ik gewoon nog heb.
Wellicht dat je op het Ziggo forum meer voor elkaar krijgt dan hier want klopt niet. Als jij buitenland bellen in je pakket had zitten behoort dit gewoon over gezet te worden onder dezelfde voorwaarden als destijds met Upc.
Bij mij is goed gegaan, bij jou blijkbaar niet. Gedurende de maand lopen de belkosten op en tegen einde maand wordt deze op 0 gezet en omgezet naar aantal gesprekken x 10ct.
Bij jou is vermoedelijk deze omzetting niet goed gegaan.
Zit er geen Ziggo winkel bij jou in de buurt ?
-
- Contacteer:
Anders wel vreemd is dat Ziggo precies diezelfde splitters verkoopt als ik in mijn meterkast had hangenolaf79 schreef:Is inderdaad vaak de oorzaak. De splitters zijn vaak oud en van voor het digitale tijdperk. UPC had een minder dens signaal waardoor je dat niet zo merkte. Ziggo heeft een veel denser signaal, wat ook nodig is om meer internet snelheid te bieden. Ziggo bereid zich voor op de toekomst, waarbij tv eigenlijk niet meer bestaat of een marginale rol gaat spelen. Bereid je er vast op voor dat je over 10 jaar geen vastgesteld zenderpakket meer hebt.Teunbosseman schreef: Bij mij bleek de storing uiteindelijk in een splitter te zitten in de meterkast. Dus kabel vervangen was achteraf helemaal niet nodig, maar ala.....dan heb ik hopelijk voorlopig weer het nieuwste.
Kreeg gratis een nieuwe splitter van Ziggo ( niet die metalen splitter want die had ik al en dat was de oorzaak maar een platte )
S6 ermee !
En deze ondersteunen breedbandfrequenties.
Ik heb een andere splitter gekregen ( platte ) en sinds dien geen storing meer. Blijkbaar zit er ook verschil in het soort splitter wat Ziggo aanbiedt.
Ja er zijn verschillende soorten voor verschillende situaties.Teunbosseman schreef:Anders wel vreemd is dat Ziggo precies diezelfde splitters verkoopt als ik in mijn meterkast had hangen
En deze ondersteunen breedbandfrequenties.
Ik heb een andere splitter gekregen ( platte ) en sinds dien geen storing meer. Blijkbaar zit er ook verschil in het soort splitter wat Ziggo aanbiedt.
nee geen ziggo winkel bij mij in de buurt, woon klein dorp. heb vanmorgen weer gebeld en gezegd dat ik waarschijnlijk wil overstappen. Kreeg als antwoord, zullen we u nu gelijk afsluiten? ik zei, nee, eerst een andere provider. dus het kan het ze niet schelen als je weggaat.
-
- Contacteer:
organo schreef:nee geen ziggo winkel bij mij in de buurt, woon klein dorp. heb vanmorgen weer gebeld en gezegd dat ik waarschijnlijk wil overstappen. Kreeg als antwoord, zullen we u nu gelijk afsluiten? ik zei, nee, eerst een andere provider. dus het kan het ze niet schelen als je weggaat.
Toch vreemd dat er een groot verschil is in klantenservice. Ik ben uitermate vriendelijke geholpen.
En bij mij zijn de pakketten 1:1 overgezet.
Heb je het Ziggo forum al geprobeerd ? Daar wordt sneller en beter gereageerd als hier door Ziggo.
Dan WILLEN ze snel actie ondernemen is t weer niet goedKreeg als antwoord, zullen we u nu gelijk afsluiten?
bprosman schreef:Dan WILLEN ze snel actie ondernemen is t weer niet goedKreeg als antwoord, zullen we u nu gelijk afsluiten?
Zo'n opmerking is ook niet nodig van Ziggo.
Wij waren klant van upc en nooit problemen gehad met (web)mail upcmail.nl. Vandaag echter kan er sinds 17 uur kan geen email binnenkomen en geen email uitgaan en krijgen we bij het inloggen steeds een foutmelding. Heel vervelend als je op een bevestiging van een boeking zit te wachten. Nog vervelender is dat op Storingen.nl en uit het nieuws blijkt dat deze storing in heel Nederland voorkomt terwijl er op de site van Ziggo met geen woord over wordt gerept!
Wat voor foutmelding krijg je. Doet de webmail het wel?maart2015 schreef:Wij waren klant van upc en nooit problemen gehad met (web)mail upcmail.nl. Vandaag echter kan er sinds 17 uur kan geen email binnenkomen en geen email uitgaan en krijgen we bij het inloggen steeds een foutmelding. Heel vervelend als je op een bevestiging van een boeking zit te wachten. Nog vervelender is dat op Storingen.nl en uit het nieuws blijkt dat deze storing in heel Nederland voorkomt terwijl er op de site van Ziggo met geen woord over wordt gerept!
De overgang cq naamswijziging maakt technisch gezien geen klap uit, Ts moet z,n pc cs eens laten screenen, even bellen met student aan huis ogmaart2015 schreef:Wij waren klant van upc en nooit problemen gehad met (web)mail upcmail.nl. Vandaag echter kan er sinds 17 uur kan geen email binnenkomen en geen email uitgaan en krijgen we bij het inloggen steeds een foutmelding. Heel vervelend als je op een bevestiging van een boeking zit te wachten. Nog vervelender is dat op Storingen.nl en uit het nieuws blijkt dat deze storing in heel Nederland voorkomt terwijl er op de site van Ziggo met geen woord over wordt gerept!
Onzin reactie. Natuurlijk maakt de overgang technisch gezien wel uit, want servers en services zijn samengevoegd en dat kan en heeft tot problemen geleidt.Har06 schreef:De overgang cq naamswijziging maakt technisch gezien geen klap uit, Ts moet z,n pc cs eens laten screenen, even bellen met student aan huis og
Het is niet uitgesloten dat er een storing is bij Ziggo. De PC laten screenen heeft dan geen enkel nut. Wel dient gezegd te worden dat elke provider wel eens storing heeft. Het zou Ziggo sieren dit gewoon op hun site te melden.
Vreemde reactie, de meeste storingen zitten in de pc,s cq laptops en hebben niets met de signalen van UPC Ziggo te maken, de pc bekabeling, routers en pc instellingen nakijken lost 90 % van de klachten op.olaf79 schreef:Onzin reactie. Natuurlijk maakt de overgang technisch gezien wel uit, want servers en services zijn samengevoegd en dat kan en heeft tot problemen geleidt.Har06 schreef:De overgang cq naamswijziging maakt technisch gezien geen klap uit, Ts moet z,n pc cs eens laten screenen, even bellen met student aan huis og
Het is niet uitgesloten dat er een storing is bij Ziggo. De PC laten screenen heeft dan geen enkel nut. Wel dient gezegd te worden dat elke provider wel eens storing heeft. Het zou Ziggo sieren dit gewoon op hun site te melden.
Het zg samenvoegen van servers is niet aan de orde, komt misschien wel eens een keer, voorstaande weet ik van een medewerker
-
Ik heb de laatste weken ook geregeld te maken met storingen als UPC/Ziggo klant. Meestal is er sprake van een slecht signaal dat binnenkomt bij de Horizonbox, waardoor zenders "hakkelen" en soms het internet ook wegvalt. Als je UPC hierover belt dan ligt het waarschijnlijk aan de bekabeling. Je moet even een nieuwe coax kopen en kijken of het probleem aanhoudt. Mocht het dit niet zijn, dan kan er een monteur komen. Maar let op: ligt het dan toch aan je kabel, dan worden alle kosten voor je eigen rekening. Ik heb de monteur nog niet durven te laten komen, omdat ik aan mijn water aanvoel dat de kosten voor mijn rekening gaan zijn (ondanks dat het niet aan de kabel ligt). Ik wil eigenlijk van UPC/Ziggo af, maar mijn beeld bestaat dat het overal ruk is. Tips zijn natuurlijk welkom.
-
Je kan gewoon op de horizonbox onder opties bekijken of het signaal goed is of niet. Ook geeft de box aan of er uberhaupt internet is, of dat hij offline is. Bij mij is er overigens vaak slecht signaal en/of internet dat offline is. Dat naast de virussen en trage software op mijn pc.Har06 schreef:Vreemde reactie, de meeste storingen zitten in de pc,s cq laptops en hebben niets met de signalen van UPC Ziggo te maken, de pc bekabeling, routers en pc instellingen nakijken lost 90 % van de klachten op.olaf79 schreef:Onzin reactie. Natuurlijk maakt de overgang technisch gezien wel uit, want servers en services zijn samengevoegd en dat kan en heeft tot problemen geleidt.Har06 schreef:De overgang cq naamswijziging maakt technisch gezien geen klap uit, Ts moet z,n pc cs eens laten screenen, even bellen met student aan huis og
Het zg samenvoegen van servers is niet aan de orde, komt misschien wel eens een keer, voorstaande weet ik van een medewerker