Pagina 2 van 2

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 08 apr 2004 09:14
door Hatsikidee
@ Four Eyes

Op 12 april as trekt DutchDSL de stekker uit de verbinding van mensen die niet ingaan op hun aanbod. M.i. hoef je dus gewoon niets te doen en surf je door tot 12 april. En zoek je intussen naar een andere adsl-aanbieder. Dan begint natuurlijk het grote feest van dat je lijn moet worden vrijgegeven. Aangezien FastXS het heeft opgegeven en je DutchDSL niet wil lijkt mij toch dat ze dan je lijn moeten vrijgeven. Vara Kassa is er al mee bezig, het lijkt me handig daar dan contact mee te zoeken als ze dwarsliggen. Er is natuurlijk ook nog de Consumentenbond etc.

Zie: http://www.dutchweb.net/index2.php

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 08 apr 2004 14:36
door Johan75
zit zo te lezen....
maar mag dat zomaar om met bioef van incasso bedrijf een brief van ander bedrijf bij te sluiten om daar hun aanmelden voor aansluiting van dsl/adsl :?:

om zo als servive bedrijf voor ander bedrijf de klanten weg te kapen :?:?:?:

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 08 apr 2004 15:41
door four-eyes
Dutchweb zet wel op z'n site dat de lijn vrij gegeven wordt, maar ik heb vandaag de volgende e-mail van Dutchweb gekregen:

"... Ons contract met fast-xs wordt per 12 april 2004 ontbonden, mocht u geen klant van ons wensen te worden zal uw verbinding per die datum offline gaan.

Na die datum zal FAST-XS geen ADSl-lijn meer aan u kunnen leveren, dien ten gevolge kunt u het contract met FAST-XS ontbinden.

Om u ADSL-lijn vrij te kunnen maken voor een andere aanbieder moet u contact opnemen met FAST-XS ..."

Ten eerste is Fast-XS met de noorderzon vertrokken en kan ik ze dus niet vragen de lijn vrij te geven. En ten tweede heeft Dutchweb/DutchDSL de lijn in handen, niet Fast-XS. Het staat zelfs op hun site! Dus als er eentje is die het moet doen, zijn zij het wel. Ik heb deze e-mail doorgestuurd naar BBNed, Kassa. de Consumentenbond en de Opta. Misschien doe ik DE KAT er ook wel achteraan.

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 09 apr 2004 11:24
door four-eyes
Een teken van leven van Fast-XS. Ze zijn niet met de noorderzon vertrokken. Waar ze dan wel zitten is niet duidelijk, want het pand waar ze zaten is ter veiling (op 15/4) aangeboden.
Zie http://www.incassobureautwente.nl/
Fast-XS heeft een kort geding aangespannen tegen DutchDSL/Dutchweb dat volgende week dient. Niet dat ik daar veel mee opschiet.
Mijn lijn is momenteel in handen van DutchDSL/Dutchweb. Niet Fast-XS. Als ik 12 april afgesloten word, wat er aan zit komen, en mijn lijn niet vrijgemaakt wordt door DutchDSL, ga ik naar mijn rechtsverzekeraar. Laat die het maar uitzoeken.

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 09 apr 2004 17:32
door Hatsikidee
@ Four Eyes

Uit het andere draadje quote ik even dit uit je bericht:
Die doen geen bal, maar schrijven wel mails naar Fast-XS klanten dat ze maar naar DutchDSL Dutchweb moeten overstappen als ze ADSL willen houden. DutchDSL zou een gerenommeerd en professioneel bedrijf zijn volgens hen. Ik heb dus andere ervaringen.
Ik ook! Ik heb vroeger een site bij ze gehost. Een ramp! Site was meer down dan up. Als je erover klaagde dan had die en die van het net ontslagen personeel uit nijd de schijven gewist, dan was er weer dat. Uitvluchten tot en met. Backups waren een paar weken oud!

Op een gegeven moment kreeg ik me toch een grote bek en schreeuwden ze enorm tegen me dat ik niet zo moest zeuren en dat mijn klacht voor straf helemaal onder op de stapel kwam.
Dezelfde dag nog met de site weggegaan naar Vuurwerk (die toen nog goed was).

Achteraf is het natuurlijk lachen dat van die straf, maar het is tekenend voor het bedrijf, net zoals deze actie met Fast.

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 27 apr 2004 16:33
door mirimari79
8 maart 2004 heb ik me aangemeld via internet bij Fast XS voor internetten via ADSL. Inmiddels heb ik 99 euro aanlsuitkosten betaald op 10 maart 2004 en is de modem toegestuurd. Maar sinds die tijd heb ik niks meer vernomen van Fast XS. Er is nog geen abbonement ingegaan, ik ben nog nooit online geweest en zit nu te denken wat ik kan doen. Is het mogelijk dat ik het modem terugstuur en ben 99 euro terug eis, aangezien ik nooit aangesloten ben geweest??? Ik heb al meerdere malen gebeld naar klantenservice, maar na 5, 10 of 12 minuten in de wacht te staan gooien ze zo de haak erop en krijg ik ingesprekstoon. Help!!!! Wat kan en moet ik doen?? Ik wil snel kunnen internetten en niet via Fast XS. Maar heb geen zin om straks bijvoorbeeld 2 abonnementen te moeten betalen.

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 27 apr 2004 16:50
door anon
mirinmari ik heb februari een internetaansluiting aangevraagd bij fast-xs en 99 euro betaald maar tot nu nog geen modem ontvangen laatstaan dat ik een brief ontvangen heb.Ik heb telefonisch contact opgenomen met ze waarbij ze me toezegden dat alles goedkomt zoals afgesproken.

Re: ADSl-provider Fast-XS op rand faillissement

Geplaatst: 18 mei 2004 12:27
door Aysha
:cry:
Ik snap helemaal nix meer van het gedoe met fast xs. Er is totaal geen communicatie naar de klanten toe. Ik heb sinds oktober het abonnement aangevraagd en werd pas eind januari een modem toegestuurd..dit zou gratis zijn DUS NIET! 69 euro kwiijt! Ik wacht nog steeds op mijn geld! 2 maanden geen internet waren problemen nij bbnet..zucht ..maar wel mooi doorbetalen he! Steeds gebeld en ge-emailed en tot nu toe geen reactie weg 104 zoveel euro! Ik baal hier zo van...wat kan je hier nog aan doen? Is het geld terug te krijgen? :?