LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] telefonische verkoop megapot.nu

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
kierewiet

Re: telefonische verkoop megapot.nu

Ongelezen bericht door kierewiet »

Mariekedaf schreef:BIJ IS OOK DOOR hun geld van me rekening gehaald heb nooit een e-mail of brief van ze gehad kan iemand mij telefoonnummer geven.
Hoi Marieke,
Het telefoonnummer wat ze in hun brief vermelden is [Persoonsgegevens verwijderd]
Hun geven wel aan dat "de klantenservice" alleen bereikbaar is van maandag t/m donderdag tussen 11.00 en 15.00.
wel blijven proberen te bellen want het begrip 11.00 is bij hun ruim genomen.

suc6 Michel

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Mariekedaf schreef:BIJ IS OOK DOOR hun geld van me rekening gehaald heb nooit een e-mail of brief van ze gehad kan iemand mij telefoonnummer geven.
Terug laten boeken , en rekening laten blokkeren.
Bellen zinloos - ze beloven van alles (of kunnen dit) - maar je kan het niet echt bewijzen.

dotwood

Ongelezen bericht door dotwood »

Ik ben ook er net ingetuind door deze partij. Dank voor het aangeven van het telefoonnummer. Nadat ik 5 minuten geleden was gebeld en hier dus in mee ben gegaan heb ik ze terug gebeld en aangegeven de telefonische verkoop te annuleren. Nadat hij eerst aangaf dat je hier de eerste maand niet onderuit komt, en waarop mijn antwoord was dat ik zeker het recht heb dit binnen de 7 dagen te annuleren en daar ook gebruik van wil maken, werd ik in de wacht gezet. Na een aantal minuten in de wacht komt de meneer van de klantenservice met het verhaal dat ik moet wachten op de brief omdat ik nog geen klantnummer heb. Ik zou moeten wachten op de brief omdat mijn klantnummer nog niet is aangemaakt en als ik de brief binnen heb dan kan bellen om het te 'regelen'. Ik heb hem aangegeven dat het huidige gesprek is opgenomen en daarmee ook gezien moet worden als formele annulering van de telefonische verkoop. Iets zegt mij dat ik dit nog nodig ga hebben... wat een troep boeven bij elkaar daar. schimmige figuren bah

Cansu

Ongelezen bericht door Cansu »

Ik ben ook door megapot benaderd, en ik kan het telefoonnummer nergens vinden. Kan iemand die het nummer heeft dit ajb mij geven?

Groet,

kierewiet

het nummer staat op deze pagina in de 2e post, suc6 met jullie contact,maar laat je niet afschepen, het is bij telefonische verkoop 14 dagen bedenktijd, en we houden steeds het rekeningnummer in de gaten.

suc6

Reinold87

Ongelezen bericht door Reinold87 »

Tien minuten geleden ben ik ook door hun benaderd, vertrouwde het al niet maar toch gegevens door gegeven. Wat is het betreffende bankrekeningnummer zodat ik dit kan blokkeren bij bank en zal nog proberen te bellen.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Reinold87 schreef:Tien minuten geleden ben ik ook door hun benaderd, vertrouwde het al niet maar toch gegevens door gegeven. Wat is het betreffende bankrekeningnummer zodat ik dit kan blokkeren bij bank en zal nog proberen te bellen.
Gewoon via internetbankieren de geplande incasso's in de gaten houden, dan kun je de transactie weigeren en de rekening blokkeren.

ruudjuhpaapie

Ongelezen bericht door ruudjuhpaapie »

Ik ben hier ook ingetrapt en wilde ook meteen opzeggen.
As we speak heb ik iemand aan de lijn gekregen (na erg lang blijven hangen aan de telefoon) en heb gewoon op kunnen zeggen.
Het duurde wel heel lang voordat er iemand opnam overigens.
Maar geduld loont, nu mijn rekening in de gaten houden of er niets meer wordt afgeschreven.
Schriftelijke bevestiging krijg je niet, ook niets via email.
Ze dekken zich dus erg goed in om zo contactloos mogelijk te zijn.

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

Steeds dat verhaal: Ik ben er in getrapt. Maar waarin dan? Men geeft toch zelf zijn bankrekeningnummer af?

ruudjuhpaapie

Ongelezen bericht door ruudjuhpaapie »

tijger1 schreef:Steeds dat verhaal: Ik ben er in getrapt. Maar waarin dan? Men geeft toch zelf zijn bankrekeningnummer af?
Ja ik ben erin getrapt, te mooi om waar te zijn etc etc.
En ja ik heb mijn eigen bankrekening gegeven ja, correct.
En nu? Wat wil je met die opmerking bereiken?
Het is zoals het is en mooi zou zijn als je met een opmerking zou komen die ergens op sloeg ipv de opmerking die je neerzet.
Reinold87 schreef:Tien minuten geleden ben ik ook door hun benaderd, vertrouwde het al niet maar toch gegevens door gegeven. Wat is het betreffende bankrekeningnummer zodat ik dit kan blokkeren bij bank en zal nog proberen te bellen.
Bellen tussen 11:30 en 13:00 is de beste tijd.
Net zolang over laten gaan tot ze opnemen en dan je zegje doen.

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

U bent er dus niet ingetrapt. U bent gewoon akkoord gegaan.
Dus gewoon opzeggen en bankrekeningnummer blokkeren. En niet meer ingaan in het vervolg op telefonische aanbiedingen. Heel simpel.

Joella

Ongelezen bericht door Joella »

Ik ben er ook ingetrapt heb niks van hun ontvangen maar er word wel van me rekening afgeschreven ga het gelijk terugvorderen bij de bank en blokken maar graag zou ik info zoals telefoonnummer van dit bedrijf hebben (indien zei.opnenmn dan) als ik op hun site kom moet ik inloggen en hoe kan dat als je geen gegevens hebt ontvangen ....

steen65

Ongelezen bericht door steen65 »

Ook mijn schoonvader van 81 is 2x benaderd en erin "gestonken". 1x door Win4you en 1x door Fisctory.EU. Na veel uitzoeken en bellen naar diverse instanties ben ook ik erachter gekomen dat iig deze 2 bedrijven hetzelfde zijn. Er werd 2x €24,95 per maand automatisch geincasseerd naar hetzelfde rekeningnummer.
Na heel veel moeite hebben we het kunnen opzeggen. ER zat nog wel een addertje onder het gras: In de brief stond nl, dat je voor de 20e op moest zeggen. Ik belde de 24e en toen kon ik niet meer opzeggen, want de 20e was al geweest :( . Toen ik aangaf dat ik dan voor de 20e van de nieuwe maand alvast op wilde zeggen, werd mij verteld dat dit niet kon. Ik moest de nieuwe maand gewoon weer opnieuw bellen. Dat was een reden die ik nog nooit heb gehoord!!!!! .

Nu hebben we ook bij de bank dit rekeningnummer geblokkeerd, zodat ze ook in de toekomst geen bedragen meer kunnen afschrijven van de rekening. Ook hebben wij nadrukkelijk het zogenaamde "recht van verzet" aangegeven voor de telefoon.
Hopen dat het helpt.

Lisette Borkens

Ongelezen bericht door Lisette Borkens »

kierewiet schreef:Allereerst hoop ik dat het in het juiste forum staat.

Graag wil ik mensen waarschuwen voor de telefonische verkooppraktijken van Megapot.nu.

Mijn schoonmoeder van bijna 79 jaar, is 1,5 week geleden telefonisch benaderd, en na een gesprek kreeg ze enkele dagen later een brief op de deurmat waarin stond dat ze ingeschreven stond en vanaf juli 2015 inloggen na 01 juli 2015.
Op de website van Megapot.nu kan men alleen komen dmv inlogcode en wachtwoord in te vullen en staan er nergens contactgegevens van dit bedrijf en ook bij de kvk zijn ze niet bekend. Ook in hun gestuurde maandelijks een bijdrage moet gaan betalen van € 24,95.
Ze kan pas na 1 augustus stoppen volgens de brief.
Men heeft via de brief haar een gebruikersnaam toegekend en ook een wachtwoord en men kan pas brief staan geen namen of adresgegevens, alleen een telefoonnummer, die men alleen kan bellen op maandag t/m donderdag tussen 11.00 en 15.00. :?: Het betreft een telefoonnummer uit omgeving Roosendaal.
We gaan nu consuwijzer, radar, en ander fora benaderen voor deze oneerlijke handelspraktijken van deze organisatie.Verder hopen we ook, dat in media deze praktijken kenbaar gemaakt gaan worden om zo min mogelijk mensen eventuel gedupeerd te krijgen. Wij zelf nemen al actie doordat we consuwijzer nu hebben ingeschakeld en hier een bericht plaatsen en dit ook bij andere fora's gaan doen.
Wie heeft er voor mij een telnr van Megapot wil me ook afmelden. Heb geen brief van hen gehad.
Het afgeschreven geld heb ik inmiddels laten terug boeken. Lisette

kierewiet

Lisette Borkens schreef:
kierewiet schreef:Allereerst hoop ik dat het in het juiste forum staat.

Graag wil ik mensen waarschuwen voor de telefonische verkooppraktijken van Megapot.nu.

Mijn schoonmoeder van bijna 79 jaar, is 1,5 week geleden telefonisch benaderd, en na een gesprek kreeg ze enkele dagen later een brief op de deurmat waarin stond dat ze ingeschreven stond en vanaf juli 2015 inloggen na 01 juli 2015.
Op de website van Megapot.nu kan men alleen komen dmv inlogcode en wachtwoord in te vullen en staan er nergens contactgegevens van dit bedrijf en ook bij de kvk zijn ze niet bekend. Ook in hun gestuurde maandelijks een bijdrage moet gaan betalen van € 24,95.
Ze kan pas na 1 augustus stoppen volgens de brief.
Men heeft via de brief haar een gebruikersnaam toegekend en ook een wachtwoord en men kan pas brief staan geen namen of adresgegevens, alleen een telefoonnummer, die men alleen kan bellen op maandag t/m donderdag tussen 11.00 en 15.00. :?: Het betreft een telefoonnummer uit omgeving Roosendaal.
We gaan nu consuwijzer, radar, en ander fora benaderen voor deze oneerlijke handelspraktijken van deze organisatie.Verder hopen we ook, dat in media deze praktijken kenbaar gemaakt gaan worden om zo min mogelijk mensen eventuel gedupeerd te krijgen. Wij zelf nemen al actie doordat we consuwijzer nu hebben ingeschakeld en hier een bericht plaatsen en dit ook bij andere fora's gaan doen.
Wie heeft er voor mij een telnr van Megapot wil me ook afmelden. Heb geen brief van hen gehad.
Het afgeschreven geld heb ik inmiddels laten terug boeken. Lisette
Hoi Lisette,

Het telefoonnummer staat op deze pagina ook in mijn bericht, maar hier heb je het nog een keer. [Persoonsgegevens verwijderd]. Succes
Laatst gewijzigd door Radar op 15 sep 2015 10:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

jannekezzz

Ongelezen bericht door jannekezzz »

Hallo,

Ik lees allemaal reacties over megapot. Ook ik ben erin getuind, helaas!
Om voor mij de schade beperkt te houden, wil ik graag zo snel mogelijk hun rekening blokkeren, zodat er geen geld van m'n rekening kan worden gehaald. Ik heb namelijk geen brief ontvangen.
Wie heeft voor mij dat rekeningnummer van megapot?

[Radar Forummoderatie: Het is gebruikers niet toegestaan om persoonlijke informatie (zoals telefoonnummers, e-mailadressen en privé-adressen) van anderen in bijdragen te vermelden. Het rekeningnummer kan in een PB worden verstuurd]

Liel

Ongelezen bericht door Liel »

Ik ben in maart 2015 benaderd door megapot. Zij vroegen aan mij of ik nog in Kerkrade woonde en ik zei ja. Dat kwam heel goed uit want er waren 9 mensen uit Kerkrade geselecteerd om elke dag prijs te maken op prijzen die nooit afgehaald waren, 24,95 zou ik eenmalig betalen, nu of nooit!

Op de band werd gezegd 24,95 per maand, ben toch akkoord gegaan want 30 dagen kans maken op gigantische prijzen die door maar 9 mensen gewonnen konden worden (Pffff stom), kon ik nog altijd opzeggen mocht ik me bedenken.

[ongefundeerde bewering verwijderd]. Heb meteen alles geblokkeerd, wilde afzeggen, vond het kantoor, telefoonnummer, nooit te bereiken.
Deze week al verschillende keren telefoontjes gehad over wanbetalen enz.

Het is heel moeilijk als je niet lekker in je vel zit om onbeleefd de haak op te gooien maar het zal wel moeten....

demsie

Ongelezen bericht door demsie »

Kan iemand het rekeningnummer van mega pot via een prive bericht sturen ?
Kan ik het vast blokkeren. Mensen zijn niet te bereiken voor opzeggingen.
alleen maar in gesprekstoon.

bier en shag

Ongelezen bericht door bier en shag »

Hey Kierewiet ben 15 minuten geleden ook gebeld en ze willen direct je gegevens controleren zonder goed uit te leggen waarvoor ze bellen. Gelukkig heb ik wat vragen gesteld o.a. hoe ze aan mijn telefoonnummer komen. Ik ben al eerder opgelicht dus tegenwoordig extra voorzichtig wanneer men mijn gegevens wil verifiëren zonder dat daar enige aanleiding voor is en eigenlijk is daar nooit een reden voor!

Anyways de antwoorden waren gewoon te vaag zoals: "uw gegevens komen van gerenomeerde bedrijven", dus ik vraag welke dan? Geen antwoord.

Ik heb naar hun bedrijfsnaam gevraagd om vervolgens, je raad het al een kort onderzoek te doen of ze me probeerde op te lichten.

Het is goed dat mensen zoals jij dit hier melden zodra ze in aanraking komen met oplichters, een eenvoudige google op "megapot" levert nu namelijk op dat je meteen ziet dat er meerdere mensen zijn die problemen hebben met deze oplichters. Goed gedaan!

Ik kan hier elke keer weer boos over worden hoe mijn gegevens bij deze mensen terecht komen. Ik vul mijn adresgegevens op internet alleen in wanneer ik bij webshops bestel en mijn telefoonnummer in principe nooit. Toch weten ze me elke keer weer te vinden.

Gesloten