Re: Ziggo laat klant in de steek
Geplaatst: 20 jun 2015 19:34
Het is algemeen bekend dat de Ziggo apparatuur geen sterk signaal uitgeeft. Zij zullen zeggen wanneer je een sterker signaal wilt je zelf zal moeten investeren.
Mede doordat WiFi inderdaad niet optimaal is om verbinding mee te maken, zoals mijn voorganger al heeft uitgelegd.
Feitelijk doet de geleverde apparatuur het van Ziggo, alleen de klant had er meer van verwacht.
Echter Ziggo is niet aansprakelijk voor alles binnen in het huis. Hun verantwoordelijkheid is internet (en andere diensten) leveren tot aan het ISRA punt.
Mede doordat WiFi inderdaad niet optimaal is om verbinding mee te maken, zoals mijn voorganger al heeft uitgelegd.
Feitelijk doet de geleverde apparatuur het van Ziggo, alleen de klant had er meer van verwacht.
Echter Ziggo is niet aansprakelijk voor alles binnen in het huis. Hun verantwoordelijkheid is internet (en andere diensten) leveren tot aan het ISRA punt.