NioMio schreef:Dat lijkt precies op mijn reactie hoe ik de juiste manier heb gevonden om van de stank af te komen. Ik gebruik de geconcentreerde wasmiddelen zoals op dit moment van Robijn. Daar hoeft maar 35 ml van gebruikt te worden.
Klopt ook met je oplossing om de stand 'extra water' te gebruiken. Meer water bij dezelfde dosering komt op hetzelfde neer als minder wasmiddel bij dezelfde hoeveelheid water. Alleen gebruik je in het eerste geval dezelfde hoeveelheid wasmiddel, maar gebruikt meer water en stroom. In het laatste geval bespaar je op wasmiddel, water en stroom (maar wordt je was misschien minder schoon).
Mijn machine kun je permanent op extra water instellen. Je kunt ook na 10 minuten een extra litertje warm (niet kokend heet) water via het bakje bijgieten, als de machine eenmaal draait.
De klachten over stinkend wasgoed begonnen nadat slimme politici in Brussel de fabrikanten hadden gedwongen om hun apparaten zuiniger te maken (ook al is dit technisch onmogelijk). Je kunt dus veilig concluderen, dat de problemen komen door de energiezuinige A++++++++++ apparaten.