https://www.facebook.com/permalink.php? ... 3516536718
Mocht je je hierin herkennen of het ook belachelijk vinden, like dit bericht en deel het met andere
bvd
Arhur
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Nu komt er wat mij betreft een aap uit de mouw: dit gaat vermoedelijk niet om een mobiele telefoon, maar een internet dongle op een PC.arthur.van.roekel schreef:Hallo Vogels,
Ik heb geen verstand van IT, dat heb ik bij mijn zwager neergelegd, hij heeft de PC meegenomen en is hem aan het onderzoeken.
In logboek is te zien of de PC die betreffende nacht uberhaubt aangestaan heeft.arthur.van.roekel schreef:Feedback van zwager. Op de data die KPN aangeven heeft, geen sites bezocht die veel data vragen, video enzo. Hij schijnt dat de windows update? zelf op andere dag gedraaid heeft en ook niet de oorzaak is.
Nadat je MB-tegoed op is, wordt automatisch je snelheid verlaagd voor het MB verbruik voor de rest van de maand (64 Kb/s download en 32 Kb/s upload). Dit gebruik is kosteloos. Dit geldt voor zowel Alles-in-1 Mobiel, Basis Mobiel als Mobiel Internet abonnementen.
Probeer dat in je voordeel proberen uit te leggen. De tariefstructuur waar je nu de dupe van bent is achterhaald want niet meer leverbaar.arthur.van.roekel schreef:ik heb nog een oud abonnementen en volgens KPN is dat totaal wat anders
In logboek zie je voornamelijk installatie tijdstip van updates.arthur.van.roekel schreef:Hij schijnt dat de windows update? zelf op andere dag gedraaid heeft en ook niet de oorzaak is.
IK vraag me af of je kan controleren of SMS berichten daadwerkelijk verstuurd zijn, door de SIM kaart tijdelijk in een mobieltje te zettenarthur.van.roekel schreef:het gaat om een internet modem (router) hier zit een SIM kaart in. En deze kan geen SMS ontvangen
Uiteraard wordt er meer gelogd dan sessie start- en eind-tijden.sylvesterb schreef:KPN houdt niet bij wat je met de verbinding doet, zij zien enkel dat je een data sessie opbouwt en beeindigd, zij loggen niet wat je daadwerkelijk doet. Dat zou een enorme inbreuk zijn op je privacy.
KPN ..... je data/tijden te geven wanneer er is ingelogd.
Welke ondernemer kan zomaar de helft van het factuur bedrag uit "coulance" weggeven? Of rammelt de factuur misschien?sylvesterb schreef:KPN snapt dat het bedrag erg veel is en komt uit coulance tegemoet door 50% te crediteren wat ze ook nog snel doen, wat verwacht je nu dan nog?