Ik heb een dergelijke huisgenoot gehad. Dus ja, ze bestaan en die huisgenoot van mij vond ook gewoon dat er moreel niets mis was met 2 maanden huur storneren toen ze ging verhuizen naar het buitenland (en deze persoon had al een jaar lang een huurachterstand die ze weigerde te betalen). Nu is ze weer terug en nog steeds leeft ze net als bloemeke en hidr voor meer geld dan er binnenkomt, en wat er binnenkomt is van de staat.mh73 schreef:Ik wil je geloof in het goede van de mens niet teleurstellen, vogels, maar ik heb het bewijs dat dit soort mensen bestaan schuin achter mij wonen.vogels schreef:Nog geen schuldsanering???? Je bent er verdorie NET uit! Van mij mag je de rest van je leven droog brood blijven vreten! Schandalig die mentaliteit van jou en hidr, om van te kotsen!bloemmeke schreef:Hidr, ik snap jouw situatie. Ik heb weliswaar nog geen schuldsanering, maar ik begrijp hoe belangrijk de auto is. Zelf ben ik een alleenstaande moeder en ik kan hem ook absoluut niet missen.
Wel heb ik de auto op naam van mijn moeder gezet, als ik straks een bewindvoerder krijg kunnen ze me die niet afpakken. Helaas lijkt dat te laat voor jou, maar misschien een idee om aan te geven dat je de auto niet kunt missen om aan werk te komen zoals kokka ook al zegt. Ga nogmaals in overleg, dit moet toch te winnen zijn.
Heeft je moeder misschien ook een uitkering, want dan zou je bijzondere bijstand kunnen aanvragen voor haar voor vervoerskosten. Succes.
(Omdat ik mij niet kan voorstellen dat er zulke mensen bestaan, blijf ik vermoeden dat je ordinair aan het trollen bent.)
@bloemeke & hidr.
Zien jullie nou echt niet in dat wat jullie doen jezelf alleen maar problemen oplevert?
En dan commentaar leveren op directeuren en dat die geld meekrijgen. Die directeuren werken teminste nog voor hun geld. Ondertussen zijn wij (niet jullie want jullie werken niet) degenen die alles betalen. Waarom zijn jullie dan vol commentaar? Jullie zijn net als die directeuren gewoon ons geld aan het verkwisten hoor. Het verschil is alleen dat die directeuren wel hun rekeningen betalen en niemand duperen en jullie wel. Geef mijn geld dan maar aan die directeuren.bloemmeke schreef:Vanmorgen in het nieuws: De ontslagen directeur van de NS krijgt nog even bijna 9 ton mee uit de staatskas. Dat mag natuurlijk allemaal wel. Maar zodra mensen aan de onderkant een voordeeltje willen pakken worden ze hier tegen de muur gezet.
En sorry hoor, maar jij leeft nog steeds een stuk luxer dan ik, dus mij overtuig je niet van het feit dat het allemaal noodzakelijk is. Als ik zonder die extra luxe kan, moet jij dat ook kunnen.