LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Huisarts belt onterecht ambulance.

Heb jij een uitgesproken mening over de gezondheidszorg? Ventileer hier jouw mening.
moederslink

Re: Huisarts belt onterecht ambulance.

Ongelezen bericht door moederslink »

Frye schreef: al moet ik toegeven dat ik doodsbang was.
Daarom , zo schreef ik ook al, is het ws dat de receptioniste na overleg , een ambulance heeft laten komen.
Bovendien, TS komt maar 2 x per 25 jaar :wink: en juist bij dat soort mensen is alertheid geboden , juist omdat ze nauwelijks op het spreekuur te zien zijn.

haljamar

Ongelezen bericht door haljamar »

@vogels

Gelukkig had u een backup gemaakt.

tenormin

Ongelezen bericht door tenormin »

vogels schreef: Ach, breek mij de b*k niet open over - de (on)deskundigheid van - huisartsen. De gemiddelde huisarts heeft nog net verstand van snotneuzen, oorontstekingen of gekneusde tenen. Er zal best wel een enkele goede zijn, maar die ben ik nooit tegen gekomen.

De diagnoses die ik zelf stelde zijn tot nu toe altijd correct geweest; de diagnoses die mijn huisartsen stelden altijd 100% fout! Dit laatste heeft mij 2x bijna mijn leven gekost.
Kan dan alleen maar concluderen dat uw communicatie met uw huisarts niet "top" was. En "huisartsen zelfs: ik heb er maar 1. .

lies-oostveen

Ongelezen bericht door lies-oostveen »

Iemand kan door een verhuizing en anderen oorzaken wisselen van huisarts en zo dus verschillende ervaringen hebben met een huisarts. De ene timmerman is een prutser en de andere een vakman.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

vogels schreef:Ach, breek mij de b*k niet open over - de (on)deskundigheid van - huisartsen. De gemiddelde huisarts heeft nog net verstand van snotneuzen, oorontstekingen of gekneusde tenen. Er zal best wel een enkele goede zijn, maar die ben ik nooit tegen gekomen.

De diagnoses die ik zelf stelde zijn tot nu toe altijd correct geweest; de diagnoses die mijn huisartsen stelden altijd 100% fout! Dit laatste heeft mij 2x bijna mijn leven gekost.
Vervelend. Maar jouw ervaring is niet bepaald die van iedereen, generaliseren op basis van een uitzonderlijke situatie lijkt me niet zo zinvol.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

vogels schreef:
Ach, breek mij de b*k niet open over - de (on)deskundigheid van - huisartsen. De gemiddelde huisarts heeft nog net verstand van snotneuzen, oorontstekingen of gekneusde tenen. Er zal best wel een enkele goede zijn, maar die ben ik nooit tegen gekomen.

Niet fijn om op deze manier een huisarts te hebben, maar alsnog zijn er ook goede. Jouw ervaring is niet die van anderen. ( gelukkig), mag mijzelf gelukkig prijzen met een goede huisarts.

Gesloten