LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Woon Square

Goede of slechte ervaringen met meubels? Geef hier jouw mening.
crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Woon Square

Ongelezen bericht door crazyme »

JolandaHout schreef:ik hoor van veel mensen dan hun ook onder een hoedje spelen met dat bedrijf.wat ik ook erg jammer vind .ik vind ook zo dat ze veel vragen voor wat hulp ik ben maar een alleenstaande moeder.ik heb bijna 4 jaar gespaard voor dit bankstel,daarom wil ik iemand van hun hoofdkantoor spreken en niet een puber die mij zomaar afwijst ,maar toch erg bedankt voor je antwoord
U wil niet afgewezen worden door een puber ?

De geschillencommissie speelt onder een hoedje met woonsquare ?

U slaat een redelijk voorstel af ?

Beetje vreemd. Mag ik dat zeggen ? Ja, dat mag ik zeggen.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Woon Square

Ongelezen bericht door crazyme »

U kunt het hoofdkantoor gewoon bellen hoor :

http://www.woonsquare.nl/vestigingen/ho ... erland.htm

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Woon Square

Ongelezen bericht door Julie4444 »

JolandaHout schreef:ik hoor van veel mensen dan hun ook onder een hoedje spelen met dat bedrijf.wat ik ook erg jammer vind .ik vind ook zo dat ze veel vragen voor wat hulp ik ben maar een alleenstaande moeder.ik heb bijna 4 jaar gespaard voor dit bankstel,daarom wil ik iemand van hun hoofdkantoor spreken en niet een puber die mij zomaar afwijst ,maar toch erg bedankt voor je antwoord
Pubers die je zomaar afwijzen? Lijkt mij heeeeel sterk dat de geschillencommissie bestaat uit een stel pubers die samen met dat bedrijf werken. Maar goed, je moet het natuurlijk zelf weten.

JolandaHout
Berichten: 9
Lid geworden op: 06 jul 2015 14:00

Re: Woon Square

Ongelezen bericht door JolandaHout »

ik heb geprobeerd om contact te leggen met het bedrijf.maar ze wijzen mij af.het is ongelooflijk wat er daar gebeurt,er zijn zoveel mensen met problemen,dus het is beste is dat ik naar rijen ga waar het hoofdkantoor is ,Julie4444 uw begrijpt mij bericht niet goed.ik heb het over het kantoor van woon square
heb hun eerder gevraagd om contact met iemand die de zaak leiding geeft .maar zonder resultaat helaas,
ik had naar 3a4 weken al deze klachten, mijn bank is in oktober pas een jaar oud

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: Woon Square

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Maar mijn vraag was:
Julie4444 schreef:Maar je bent dus nog steeds niet bij de geschillencommissie geweest? Daar boekten mensen namelijk wél succes, zoals al eerder aangegeven in dit topic.
Als je het bedrag tijdelijk kan missen is dat lijkt me je beste optie. Als je nu er allemaal tijd in gaat steken terwijl dat geen zin heeft kan je beter een geschil starten en een oordeel laten komen.

Gesloten