apeldoorn99 schreef:Mijn hotmail adres is het het correspondentie adres wat bij Ziggo bekent is. Hier krijg ik normaliter ook de mededelingen dat er een nieuwe factuur klaar staat etc. Maar ook op het Ziggo adres is niets gecorrespondeerd. Toch bedankt voor de tip
een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem
Gordon Shumway schreef:Volgens mij mag een provider inderdaad tussentijds het abo-geld verhogen.
Ik had het zeer recentelijk met Tele2 Mobiel. Die ging (met nog 9 maanden contract te gaan) van - lach niet - van €3 naar €4 (sim-only, 100min/sms, nulMb). Ik moet er bij zeggen, dat ik eea niet gecontroleerd heb in de voorwaarden. Gelukkig had Tele2 eea wél gecommuniceerd. Ook kon ik kosteloos opzeggen. Wat ik gedaan heb (was nl toch al ontevreden)...
Als het in de voorwaarden staat tot op een zekere hoogte wel, denk aan inflatiecorrecties etc. Daarbuiten kan het ook, maar dan heeft de klant het recht tot kosteloze ontbinding. Het feit dat zo'n zinnetje in de voorwaarden staat betekend niet dat ze ineens een abonnementsprijs mogen verdubbelen ofzo.
Har06 schreef:een factuur wordt niet afgeschreven zonder een mailing erover, ik begrijp het heel verhaal van Ts niet, evenmin zijn probleem
Ik ga bijna denken dat jij bij Ziggo werkt ofzo Har06
[Opmerking verwijderd wegens op de man spelen.]
Maar dat een factuur niet wordt afgeschreven zonder een mailing is l*lkoek. Wordt gewoon afgeschreven, ook al heb je de mail wel / niet ontvangen.
Probleem is veelal dat Ziggo nog steeds goedkoper is met het oude Upc pakket. Dus ook al zou ik willen overstappen, dan ben ik per maand zo'n 15 a 20 euro kwijt.