LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Wie heeft er ervaring met datingsite Lexa.nl
-
- Contacteer:
Re: Wie heeft er ervaring met datingsite Lexa.nl
Lexa zou ik zowiezo niet vertrouwen.
Zij doen zaken met spamverzenders - en als je hen er op aanspreekt krijg je alleen als antwoord dat zij niet weten wie de mails verzend...
Toch vreemd dat ze een onbekende een opdracht geven om iets te doen..
Maar, omdat zij niet kunnen/willen aangeven met wie men zaken doet, voor mails etc, kan ik niet anders dan concluderen dat zij zelf dit verzenden (of in elk geval hiervoor verantwoordelijk zijn) en daarom zelf spammers zijn.
Zij doen zaken met spamverzenders - en als je hen er op aanspreekt krijg je alleen als antwoord dat zij niet weten wie de mails verzend...
Toch vreemd dat ze een onbekende een opdracht geven om iets te doen..
Maar, omdat zij niet kunnen/willen aangeven met wie men zaken doet, voor mails etc, kan ik niet anders dan concluderen dat zij zelf dit verzenden (of in elk geval hiervoor verantwoordelijk zijn) en daarom zelf spammers zijn.
Dit is makkelijk zat te testen. Gewoon je spamadres met een plusje en de naam opgeven daar en kijken of je dan wat ontvangt (Ik bedoel dus zo "[email protected]").Guardian72 schreef:Maar, omdat zij niet kunnen/willen aangeven met wie men zaken doet, voor mails etc, kan ik niet anders dan concluderen dat zij zelf dit verzenden (of in elk geval hiervoor verantwoordelijk zijn) en daarom zelf spammers zijn.
-
- Contacteer:
Ik bedoel dus dat Lexa spam verzend aan mij.Julie4444 schreef:Dit is makkelijk zat te testen. Gewoon je spamadres met een plusje en de naam opgeven daar en kijken of je dan wat ontvangt (Ik bedoel dus zo "[email protected]").Guardian72 schreef:Maar, omdat zij niet kunnen/willen aangeven met wie men zaken doet, voor mails etc, kan ik niet anders dan concluderen dat zij zelf dit verzenden (of in elk geval hiervoor verantwoordelijk zijn) en daarom zelf spammers zijn.
Ik heb nooit iets met hen van doen gehad, nooit zaken met ze gedaan - maar toch ontvang ik regelmatig spam (via andere 'bedrijven' - dat wel - maar ook daar nooit zaken mee gedaan, noch accoord gegeven)
Dat vind ik schandalig.
Je kunt hier een klacht over indienen bij de Reclame Code Commissie.
-
- Contacteer:
Is al eens gedaan (spamklacht).alfatrion schreef:Je kunt hier een klacht over indienen bij de Reclame Code Commissie.
Hoor je nooit meer iets van
Maar goed.. ik zou zowiezo nooit gebruik maken van een dergelijke site - zeker niet met zo`n twijffelachtig 'verdienmodel'.
Het woord opschorten impliceerd dat je account / profiel in een soort van pauze stand komt en impliceert ook dat je tijdens deze pauze niet hoeft te betalen. Dat is bijvoorbeeld ook het geval bij een opgeschorte verzekering, een opgeschort kenteken etc.lin_lin schreef:Bedankt voor de reacties! Om op jullie vragen te antwoorden. Ik heb geen idee meer hoe het gecommuniceerd is. Lexa geeft daar geen antwoord op.
Ik heb nogmaals nagevraagd, met behulp van juridische afdeling van thuiswinkel.org, hoe ik dit had kunnen zien/lezen en of ik redelijkerwijs dit had kunnen voorkomen.
Gezien alle andere reacties op dit en andere fora ben ik niet de enige die deze werkwijze niet goed heeft begrepen. Het riekt nog steeds erg naar misleiding en achterhouden van info die van belang is bij het stoppen van betaling.
Ik wacht af...
De verwarring bestaat hier uit het feit dat ze bij lexa, heel slim onderscheid maken tussen profiel en account. Ik zou persoonlijk lexa een aangetekende brief sturen met daarin een sommatie om het geld onmiddellijk terug te storten. Je behoudt daarmee je recht om er later op terug te komen. Evenuteel kun je een rechtsbijstandsverzekering inschakelen of kun je misschien met een clubje gedupeerden wat actie ondernemen.
Dat is een overheidssite. En die treden stillentes op als er veel klachten zijn. Een klacht bij RCC leid tot een uitspraak en krijg je thuis gestuurd.Guardian72 schreef:Is al eens gedaan (spamklacht).
Meer dan 1000 Euro gestolen door Lexa!
In maart 2013 heb ik Lexa(more) opgezegd. Maar nog steeds wordt 39 euro per maand afgeschreven. Eerst onder een internationale naam die ik verward heb met een van mijn internationale abonnementen. Pas twee maanden onder de naam Lexa.
Ik vraag om terugbetaling. Het antwoord is dat ik een vakje heb aangezet om mijn profiel te bewaren. Dat kost 39 Euro per maand. Ik zou er een email van hebben ontvangen. Die heb ik niet. Lexa wil me die mail niet toesturen.
Mijn abonnement is nu stopgezet maar mijn profiel is nog een maand (betaald!) beschikbaar.
Het wordt dan nog vreemder!
Ik probeer toegang te krijgen tot mijn profiel maar mijn wachtwoord werkt niet. Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen. Na aandringen wordt bevestig dat het profiel eerder al is verwijderd.
Ik heb jaren betaald (1170 euro!) voor een profiel dat niet eens meer bestaat en wel degelijk correct is opgezegd.
Ik vraag terugbetaling van de bedragen die vanaf maart 2013 zijn betaald. Daar komt geen antwoord meer op.
Dus vraag ik om een adres en de naam van de verantwoordelijke manager voor Lexa/Lexamore in Nederland. Ook hier wordt niet op geantwoord.
[bedrijfsgegevens verwijderd] en [persoonsgegevens verwijderd]
In maart 2013 heb ik Lexa(more) opgezegd. Maar nog steeds wordt 39 euro per maand afgeschreven. Eerst onder een internationale naam die ik verward heb met een van mijn internationale abonnementen. Pas twee maanden onder de naam Lexa.
Ik vraag om terugbetaling. Het antwoord is dat ik een vakje heb aangezet om mijn profiel te bewaren. Dat kost 39 Euro per maand. Ik zou er een email van hebben ontvangen. Die heb ik niet. Lexa wil me die mail niet toesturen.
Mijn abonnement is nu stopgezet maar mijn profiel is nog een maand (betaald!) beschikbaar.
Het wordt dan nog vreemder!
Ik probeer toegang te krijgen tot mijn profiel maar mijn wachtwoord werkt niet. Ik kan geen nieuw wachtwoord aanvragen. Na aandringen wordt bevestig dat het profiel eerder al is verwijderd.
Ik heb jaren betaald (1170 euro!) voor een profiel dat niet eens meer bestaat en wel degelijk correct is opgezegd.
Ik vraag terugbetaling van de bedragen die vanaf maart 2013 zijn betaald. Daar komt geen antwoord meer op.
Dus vraag ik om een adres en de naam van de verantwoordelijke manager voor Lexa/Lexamore in Nederland. Ook hier wordt niet op geantwoord.
[bedrijfsgegevens verwijderd] en [persoonsgegevens verwijderd]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 okt 2015 16:52, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoons/bedrijfsgegevens verwijderd
Reden: Persoons/bedrijfsgegevens verwijderd
Ik heb me ingeschreven op LEXA.
Al snel het gevoel dat het niet klopt daar.
Zo was ik nog bezig met inschrijven, echt maar net begonnen alleen naam en mailadres ingevuld wachtwoord…… nog geen foto of niets of ik had al een mail. dat iemand interesse had. Dit voelt niet goed. En dan…krijg je veel berichtjes binnen… welke je niet kan lezen omdat je niks kan na een gratis inschrijving. Dus als je wil zien wie die iemand is die in jou geïnteresseerd is… moet je dus betaald lid worden. Heb me nu als betaald lid ingeschreven. Daarna nog eens op de diverse linkjes geklikt wie er geïnteresseerd is. Maar dan kom je dus niet op een profiel.. maar op een algemene zoekpagina.
Al met al je wordt dus voor de gek gehouden om betaald lid te worden.
En dan wordt het nog erger. Ik wordt lid en betaal via Ideal zodat ik de betalingen in de hand heb (denk ik). Bij de betaling netjes door gelinkt naar de site van de bank, doe de betaling. Terug naar de site van Lexa.
klik daar op betaling afronden (niet heel goed opgelet) heb je gelijk extra mogelijkheden geselecteerd. Zie ik even later de bevestigingsmails van mijn ideal betaling blijkt dat ze na de door mij betaalde 6 maanden membership automatisch een volgende maand gaan afschrijven. Doe je een ideal betaling en dan heb je ze gemachtigd … Ik vind dit echt niet kunnen.
Ben nu benieuwd hoe snel ze reageren op mails want er is al een boze mail die kant op.
Ook werkt de site niet zoals je mag verwachten als je bijvoorbeeld zoek opdracht doet voor een afstand van 10 km van je woon plaats. Krijg je als nog mensen te zien die een veelvoud van die 10km weg wonen.
Al met al een slechte site welke er voor mijn gevoel alleen is om geld te kloppen uit mensen die een relatie zoeken.
Al snel het gevoel dat het niet klopt daar.
Zo was ik nog bezig met inschrijven, echt maar net begonnen alleen naam en mailadres ingevuld wachtwoord…… nog geen foto of niets of ik had al een mail. dat iemand interesse had. Dit voelt niet goed. En dan…krijg je veel berichtjes binnen… welke je niet kan lezen omdat je niks kan na een gratis inschrijving. Dus als je wil zien wie die iemand is die in jou geïnteresseerd is… moet je dus betaald lid worden. Heb me nu als betaald lid ingeschreven. Daarna nog eens op de diverse linkjes geklikt wie er geïnteresseerd is. Maar dan kom je dus niet op een profiel.. maar op een algemene zoekpagina.
Al met al je wordt dus voor de gek gehouden om betaald lid te worden.
En dan wordt het nog erger. Ik wordt lid en betaal via Ideal zodat ik de betalingen in de hand heb (denk ik). Bij de betaling netjes door gelinkt naar de site van de bank, doe de betaling. Terug naar de site van Lexa.
klik daar op betaling afronden (niet heel goed opgelet) heb je gelijk extra mogelijkheden geselecteerd. Zie ik even later de bevestigingsmails van mijn ideal betaling blijkt dat ze na de door mij betaalde 6 maanden membership automatisch een volgende maand gaan afschrijven. Doe je een ideal betaling en dan heb je ze gemachtigd … Ik vind dit echt niet kunnen.
Ben nu benieuwd hoe snel ze reageren op mails want er is al een boze mail die kant op.
Ook werkt de site niet zoals je mag verwachten als je bijvoorbeeld zoek opdracht doet voor een afstand van 10 km van je woon plaats. Krijg je als nog mensen te zien die een veelvoud van die 10km weg wonen.
Al met al een slechte site welke er voor mijn gevoel alleen is om geld te kloppen uit mensen die een relatie zoeken.
lin_lin schreef:.......dat een grote datingsite, welke toch bekend staat als betrouwbaar, zo te werk gaat! ......
Geschreven op dezelfde dag, met enkele uren tussentijd, u leert snel in ieder geval.lin_lin schreef:....Lexa is boevenbende.......
Wel heel erg slordig dat je 2 jaar lang je afschriften niet goed controleert. Bij elke afschrijving zou je toch moeten kijken waar deze precies voor is, lijkt mij zo.
Als je heel slordig bent zie je er eens één over het hoofd, maar 24 maanden lang elke maand ten onrechte voor iets betalen, dat is toch wel,bijzonder te noemen.
Je bent een luilekkerland voor oplichters !