LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Scheergel op deurpost, verflaag aangetast

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Moneyman

Re: Scheergel op deurpost, verflaag aangetast

Ongelezen bericht door Moneyman »

Je bent nogal druk met conclusies over anderen. Maar waar je aan voorbij gaat, is het simpele gegeven dat iets wat prima werkt op je gezicht (daar is het immers voor gemaakt), problemen kan veroorzaken als je het in contact brengt met de deurpost (waar het niet voor bedoeld is). Dat is toch met ieder product zo? Gebruik het waar het voor gebruikt is...

Je trekt de onterechte conclusie dat, als het verf afweekt, dus ook troep is op je gezicht. Je valt in de bekende valkuil van de "een appel is fruit dus fruit is een appel".

En nee, ik ben alles behalve een mak schaap... :mrgreen:

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Als je spijkers een nacht in de cola laat liggen is er ook een deel van de roest verdwenen, dat betekent niet dat je roestverwijderaar drinkt. Idem scheergel een dag op verf laten zitten. Maar goed, toon je maatschappelijk verantwoordelijke kant, en meld het even bij de Lidl. Mogelijk is er inderdaad iets mee aan de hand.

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

hidr schreef:Morgen misschien maar aan de bedrijfsleider een vergoeding vragen voor het ongemak. En anders dreigen dat je het anders op het forum laat staan. Dan komen ze wel over de brug.
Hoezo? Er is niet aangetoond dat er iets mis is met het product, alleen dat het blijkbaar ook als iets anders gebruikt kan worden. Dat maakt het niet meteen een ondeugdelijk product. Ik verwijder roest met cola en gebruik cola tevens als gootontstopper, maar je kan het nog steeds gewoon drinken zonder accuut dood neer te vallen en het mag ook gewoon als levensmiddel verkocht worden. Voor het scheerschuim zal het zelfde gelden tenzij er aantoonbaar iets mis mee is.
JFK Kennedy schreef: Het gaat erom dat ik deze troep op mijn gezicht smeer. Deze gel staat gewoon in de schap bij een supermarkt.
Als je twijfelt over de veiligheid c.q. betrouwbaarheid van het product kun je dit het beste eens bij Lidl melden. Voor andere gebruikers lijkt het gewoon naar behoren te werken, dus misschien is het simpelweg een foute partij of, zoals gezegd, is het middel misschien niet geschikt voor jouw specifieke huidtype.

Pareltje31

Ongelezen bericht door Pareltje31 »

er is bepaalde shampoo ( zal het merk niet noemen) wat in de kapsalon wordt gebruikt om verfresten mee te verwijderen

renewouters

Ongelezen bericht door renewouters »

JFK Kennedy schreef: Het gaat me niet om het geld. Dat mijn deur is beschadigd is niet leuk, maar dat is ook niet waarom het gaat. Het gaat erom dat ik deze troep op mijn gezicht smeer. Deze gel staat gewoon in de schap bij een supermarkt.
Ik vind dat niet kunnen.
Ze verkopen nog veel ergere dingen. Moet je dat spul waar je tanden mee poetst eens op je eikel smeren. Vreselijk. En dat doe je dan op je tandenborstel.... Het zou verboden moeten worden.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

Waarom zou je in G****naam tandpasta op je eikel uitproberen? :roll:
Trouwens van dat " DEET" anti- muggenspul , gaat ook verf bladderen , en dat kan natuurlijk wel per ongeluk gebeuren tijdens het sprayen.

sjohie

moederslink schreef:Waarom zou je in G****naam tandpasta op je eikel uitproberen? :roll:
Trouwens van dat " DEET" anti- muggenspul , gaat ook verf bladderen , en dat kan natuurlijk wel per ongeluk gebeuren tijdens het sprayen.
Tsja, wat voor smeerkees ben je als een kwak scheergel een dag op je kozijn laat zitten? :wink: Joost mag weten waar een bezoekende schoonmoeder zo'n witte vlek voor aanziet.

witte angora

Ongelezen bericht door witte angora »

sjohie schreef:
moederslink schreef:Waarom zou je in G****naam tandpasta op je eikel uitproberen? :roll:
Tsja, wat voor smeerkees ben je als een kwak scheergel een dag op je kozijn laat zitten? :wink: Joost mag weten waar een bezoekende schoonmoeder zo'n witte vlek voor aanziet.
Voor wat het is: scheergel? Maar wat heeft een bezoekende schoonmoeder in de badkamer van haar dochter en schoonzoon te zoeken?

Julie4444

Ongelezen bericht door Julie4444 »

witte angora schreef:
sjohie schreef:
Voor wat het is: scheergel? Maar wat heeft een bezoekende schoonmoeder in de badkamer van haar dochter en schoonzoon te zoeken?
Haar behoefte doen, misschien? :lol:

Maar even serieus: er is nog steeds niet aangetoond dat de scheergel ondeugdelijk is, dus wat dat betreft valt Lidl niets te verwijten.

Vraag me af wat TS nu gaat doen.

moederslink

Deurpost schilderen?

sjohie

moederslink schreef:Deurpost schilderen?
Of het melden bij Lidl en de nVWA, er kan natuurlijk wel iets mis zijn, bijvoorbeeld verkeerde drijfgas gebruikt ofzo.

moederslink

Hij zou het vandaag melden bij de Lidl , heb ik begrepen .
Er kan natuurlijk altijd een foute productielijn tussen zitten , maar dan is het zinvol om dit te melden bij de FM . Misschien dat er meer klachten zijn geweest over dit specifieke product.

Gesloten