LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Intrekken Volmacht VvE. Hoe?

Overige onderwerpen met juridische of financiele achtergrond.
Moneyman

Re: Intrekken Volmacht VvE. Hoe?

Ongelezen bericht door Moneyman »

eh, en waar dan? Er staat zoveel op die site...

Shine

Re: Intrekken Volmacht VvE. Hoe?

Ongelezen bericht door Shine »

Jammer,....er wordt wel héél erg snel iets of iemand tot spammer gebombardeerd. En dit puur en alleen omdat iemand zijn of haar echte naam gebruikt met vermelding van zijn of haar website. Of omdat een vaste Radar forum poster een andere mening is toebedeeld, vaker postings op zijn conto heeft staan, wellicht een minder pittige toonzetting heeft. Kom nou toch zeg.

Uwjurist reageert op talloze rechtenfora en consumentenfora. Menigeen heeft van haar hierdoor al de nodige gratis goede adviezen gekregen.
In plaats van afbranden en iemand de deur willen wijzen (onwelkom heten), zouden we, de consument, juist blij moeten zijn met deze personen. Blij zijn met een uwjurist, marcel enzovoort.

Zoals ik al aangaf ben ik in het bezit van de splitsingsakte. Weet wat de breukdelen zijn, maar hebben in het geval van deze situatie totaal geen toegevoegde waarde. Ik weet hoe de stemverdeling is en ligt.
De huurders hebben een huurdersvereniging of huurdersoverleg. Verschillende keren per jaar hebben zij een overleg met hun verhuurder (organisatie). Eén persoon ( iemand van die organisatie, dus verhuurder) vertegenwoordigt als het ware de groep huurders (met 16 stemmen) op de VvE. Het betreft 16 verhuurappartementen, 16 stemmen.
Echter de organisatie neemt in de VvE haar stembeslissing ja/nee vanuit een ander invalshoek dan de huurders. Sterker, soms is deze zelfs behoorlijk anders dan de eigenaren van de koopappartementen. Want ook hier geldt dat er soms verschillen in belangen kunnen zijn.

Goed, dit ter zijde. Vooralsnog stel ik vast dat alleen uwjurist mij daadwerkelijk en op weg heeft geholpen met haar concreet antwoord op de door mij gestelde VvE machtigings vraag en ietwat latere aanvullende verstrekte info.

Gesloten