LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Stand van zaken
Re: Stand van zaken
Dit antwoord was overigens voor Quasi-Modo bestemd.
-
Dat vind ik een goed argument Trudy. Maar ben je het met me eens dat er voor gedupeerde een groot risico zit in het in zee gaan met mensen die dit forum gebruiken als een reclamebillboard? En dan ook nog tegen betaling! Het eigen belang van die mensen is volgens mij te groot.
QM
QM
Er zijn ook advocaten die zich op dit forum melden om hun diensten aan te bieden en waarom ook niet. Je moet er geen gebruik van maken.
Trudy,
Er zijn al een aantal advocaten geweest die, welliswaar standaardbrieven, voor gedupeerden hebben opgesteld, dan waren daar nog de sublieme brieven van Sara Etty, het resultaat blijft hetzelfde, Dexia stuurt een brief terug dat zij een andere mening toegedaan zijn.
En nu, na al die brieven die verstuurd zijn, komen daar weer mensen die al dan niet tegen betaling de mensen weer willen meesleuren in een zeer korte briefwisseling met Dexia.
Het is gewoon duidelijk en glashelder, wil je aktie ondernemen dan ga je naar een advocaat en trekt ten strijde, zoniet dan wacht je rustig af (als je dat kunt) en wacht op de ontwikkelingen die gaan komen.
Uiteraard staat het een ieder vrij om in te gaan op de aanbiedingen die hier nog geboden worden, maar het staat ook iedereen vrij om zijn/haar idee over deze aanbieders te geven.
Mijn inziens valt er dan ook nog maar weinig toe te voegen op dit forum, behalve dan de rechterlijke uitspraken te volgen die hier gepubliceerd worden.
Er zijn al een aantal advocaten geweest die, welliswaar standaardbrieven, voor gedupeerden hebben opgesteld, dan waren daar nog de sublieme brieven van Sara Etty, het resultaat blijft hetzelfde, Dexia stuurt een brief terug dat zij een andere mening toegedaan zijn.
En nu, na al die brieven die verstuurd zijn, komen daar weer mensen die al dan niet tegen betaling de mensen weer willen meesleuren in een zeer korte briefwisseling met Dexia.
Het is gewoon duidelijk en glashelder, wil je aktie ondernemen dan ga je naar een advocaat en trekt ten strijde, zoniet dan wacht je rustig af (als je dat kunt) en wacht op de ontwikkelingen die gaan komen.
Uiteraard staat het een ieder vrij om in te gaan op de aanbiedingen die hier nog geboden worden, maar het staat ook iedereen vrij om zijn/haar idee over deze aanbieders te geven.
Mijn inziens valt er dan ook nog maar weinig toe te voegen op dit forum, behalve dan de rechterlijke uitspraken te volgen die hier gepubliceerd worden.
-
Geheel eens met Idaho. Ik wacht verder op nieuws.
QM
QM
Ik denk toch, dat er, ook nu nog, mensen zijn waarvan het contract afloopt, die een leuke rekening van Dexia krijgen en zich geen raad weten. En, zomaar niets meer te laten horen aan Dexia, lijkt mij geen goede zaak. Je zult toch in eerste instantie moeten protesteren, dat je het met die restschuld niet eens bent en überhaupt niet met deze wanproducten. Die advocaat neem je niet meteen, daar gaat nog heel wat aan vooraf. Er zullen best mensen zijn, die, na het krijgen van die restschuld, totaal in paniek raken en zoals ik al eerder zei, die niet zelf een brief kunnen schrijven. Die zijn er legio.
Vr.gr.
Vr.gr.
Maar, voor diegenen die al langer op dit forum zitten, is er inderdaad niet veel nieuws. Dat zal komende maand wel komen met nieuwe uitspraken. Dus, dan gaat het wel spannend worden en zal dit forum weer zijn nut gaan bewijzen.
Vr.gr.
Vr.gr.
Trudy,
De mensen die nu nog in paniek raken, kunnen zich prima wenden tot de mensen die zich hier aanbieden, het resultaat zal alleen maar zijn, dat na de "prima" opgestelde brieven er nog steeds die wanhoop is.
Je kan schrijven tot je een ons weegt, Dexia heeft z´n standaardbrief klaarliggen, dus een ieder die enigzins zijn verstand op een rijtje heeft, laat het, na de jurisdisch noodzakelijke verweren, voor wat het is en wacht af.
Geloof me nou maar, je bereikt verder niks met brieven schrijven, tenzij je een rechtzaak wilt beginnen, maar dan heb je toch echt een advocaat nodig.
Mensen die een rechtzaak willen beginnen kunnen zich naar mijn mening het beste richten op Pay-back en voor de mensen die een rechtzaak niet willen, danwel aandurven, rest niets anders dan geduld te bewaren.
vrgr,
Idaho
De mensen die nu nog in paniek raken, kunnen zich prima wenden tot de mensen die zich hier aanbieden, het resultaat zal alleen maar zijn, dat na de "prima" opgestelde brieven er nog steeds die wanhoop is.
Je kan schrijven tot je een ons weegt, Dexia heeft z´n standaardbrief klaarliggen, dus een ieder die enigzins zijn verstand op een rijtje heeft, laat het, na de jurisdisch noodzakelijke verweren, voor wat het is en wacht af.
Geloof me nou maar, je bereikt verder niks met brieven schrijven, tenzij je een rechtzaak wilt beginnen, maar dan heb je toch echt een advocaat nodig.
Mensen die een rechtzaak willen beginnen kunnen zich naar mijn mening het beste richten op Pay-back en voor de mensen die een rechtzaak niet willen, danwel aandurven, rest niets anders dan geduld te bewaren.
vrgr,
Idaho
-
Ik denk dat je op basis van je informatie dat niet goed kunt beoordelen Idaho, daarbij kan het zo zijn, dat morgen Dexia haar “koers” veranderd, en inziet dat procederen bij een bepaalde groep mensen niet loont, en dat ze beter uitzijn met een schikking.
Dus de waarde van goede persoonlijke juridische brieven is zeker belangrijk, en wordt alleen nog maar belangrijker!
Vandaar dat ik ook zeker doorga met me succesvolle actie,
En mensen die nog van me diensten gebruik willen maken, kunnen dat gewoon blijven doen, alhoewel een tijdige vernietigings/ klachtenbrief beter zo snel mogelijk verstuurd kan worden!
Daarom raad ik de mensen aan, die iets willen ondernemen z.s.m. contact met me op te nemen, voor een vrijblijvende analyse naar de mogelijkheden.
m.v.g. justice man
(p.s. de reden waarom ik denk dat je dat niet goed kan beoordelen, is dat de mensen van dit forum maar een klein percentage is van alle mensen die leasecontracten hebben!)
Dus de waarde van goede persoonlijke juridische brieven is zeker belangrijk, en wordt alleen nog maar belangrijker!
Vandaar dat ik ook zeker doorga met me succesvolle actie,
En mensen die nog van me diensten gebruik willen maken, kunnen dat gewoon blijven doen, alhoewel een tijdige vernietigings/ klachtenbrief beter zo snel mogelijk verstuurd kan worden!
Daarom raad ik de mensen aan, die iets willen ondernemen z.s.m. contact met me op te nemen, voor een vrijblijvende analyse naar de mogelijkheden.
m.v.g. justice man
(p.s. de reden waarom ik denk dat je dat niet goed kan beoordelen, is dat de mensen van dit forum maar een klein percentage is van alle mensen die leasecontracten hebben!)
Ik heb hoop dat Dexia over niet al te lange tijd wel degelijk met schikkingen komt, wanneer ze bepaalde zaken gaan verliezen. Dan is het wel verstandig dat men daar jouw specifieke situatie kent om daarover te kunnen oordelen. Een gewoon standaardbriefje schrijven heeft dus niet zoveel zin, maar jouw specifieke situatie geeft meer mogelijkheden. Ik denk hierbij even aan "de Magier". Hij heeft de kwijtscheldingsbrief naar Pay-back gestuurd. Uiteindelijk kan dit toch niet zo doorgaan? Ook de uitslag van de Commissie Oosting zal een rol mee gaan spelen. Dit drama zal eens een einde krijgen. Alleen......we zijn gewoon nog niet zo ver.
-
Beste Trudy,
Zoals ik al eerder aangaf, denk ik dat er steeds meer schikkingen gaan komen.
De proceskosten zijn ook voor Dexia aanzienlijk, waardoor ook hun met bepaalde groepen mensen beter kunnen schikken dan stug volhouden.
Ik ben het met je eens dat Dexia hiervoor wel je situatie moet kennen, een standaardbrief lijkt mij dan ook ontoereikend.
Vandaar dat het ook zinvol is dat mensen een persoonlijke klachten/ vernietigingsbrief schrijven, en omdat niet iedereen dat kan ben ik dat bereid om dat voor die mensen te doen.
Vanwege de daarmee samenhangende kosten en tijd die het kost, vaak meerdere uren, vraag ik een éénmalige vergoeding van € 35,--, hierin zitten ook de kosten en extra tijd inbegrepen voor verdere brieven, en advies omtrent wat nu het beste te doen.
Verder worden de gegevens vertrouwelijk behandeld en garandeer ik een geheimhouding t.o.v. derden.
Wanneer mensen willen weten of ik wat voor ze kan betekenen, kunnen ze me vrijblijvend mailen, pas als ze definitief besluiten om zich te laten verder helpen door mij hoeven ze pas te betalen, en de stappen volgen in goed overleg en wederzijds vertrouwen!
Mijn adresgegevens zal ik bij een definitieve samenwerking ook kenbaar maken, zodat de klant/ gedupeerde me ten alle tijde kan bereiken, mocht onverhoopt eens een storing zijn met het internet.
Mijn e-mail adres luidt: [email protected]
m.v.g. justice man
Zoals ik al eerder aangaf, denk ik dat er steeds meer schikkingen gaan komen.
De proceskosten zijn ook voor Dexia aanzienlijk, waardoor ook hun met bepaalde groepen mensen beter kunnen schikken dan stug volhouden.
Ik ben het met je eens dat Dexia hiervoor wel je situatie moet kennen, een standaardbrief lijkt mij dan ook ontoereikend.
Vandaar dat het ook zinvol is dat mensen een persoonlijke klachten/ vernietigingsbrief schrijven, en omdat niet iedereen dat kan ben ik dat bereid om dat voor die mensen te doen.
Vanwege de daarmee samenhangende kosten en tijd die het kost, vaak meerdere uren, vraag ik een éénmalige vergoeding van € 35,--, hierin zitten ook de kosten en extra tijd inbegrepen voor verdere brieven, en advies omtrent wat nu het beste te doen.
Verder worden de gegevens vertrouwelijk behandeld en garandeer ik een geheimhouding t.o.v. derden.
Wanneer mensen willen weten of ik wat voor ze kan betekenen, kunnen ze me vrijblijvend mailen, pas als ze definitief besluiten om zich te laten verder helpen door mij hoeven ze pas te betalen, en de stappen volgen in goed overleg en wederzijds vertrouwen!
Mijn adresgegevens zal ik bij een definitieve samenwerking ook kenbaar maken, zodat de klant/ gedupeerde me ten alle tijde kan bereiken, mocht onverhoopt eens een storing zijn met het internet.
Mijn e-mail adres luidt: [email protected]
m.v.g. justice man
Mischien kan zoals in het programma opgelicht iemand er 35 euro tegen aangooien om te zien welke capiciteiten onze "jurist" heeft.
Jan
Jan
-
Nog beter: Pieter Storms!
QM
QM
Pieter Storms was helaas enigszins teleurstellend, vond ik persoonlijk, alhoewel iedere aandacht aan het lease-drama er één is.
Voor Idaho
Ja, Dexia schrijft nu alleen nog maar standaardbrieven terug en veegt ieder argument van tafel. Ze gaven mij zelfs antwoord op iets wat ik in het geheel niet genoemd had. Een foutje van de typiste dus (verkeerd plak-en knipwerk), maar dat wil niet niet zeggen dat ze dit blijven doen. Er gaat een kentering komen wanneer ze inzien dat bepaalde schikkingen verstandiger zullen blijken te zijn.
Voor Idaho
Ja, Dexia schrijft nu alleen nog maar standaardbrieven terug en veegt ieder argument van tafel. Ze gaven mij zelfs antwoord op iets wat ik in het geheel niet genoemd had. Een foutje van de typiste dus (verkeerd plak-en knipwerk), maar dat wil niet niet zeggen dat ze dit blijven doen. Er gaat een kentering komen wanneer ze inzien dat bepaalde schikkingen verstandiger zullen blijken te zijn.
Die kwijtschelding van Las-tig destijds, dat heb ik direct geloofd. Daarna weer niet, omdat veel mensen er negatief over dachten. Maar, aan de andere kant lijkt het mij vreemd zoiets te melden wanneer het niet waar is. Nu denk ik toch dat het wel waar was. Als je financiële situatie er zeer belabberd uitziet, is het best mogelijk om kwijtschelding van die restschuld te krijgen. Ik begreep van Las-tig dat hij/zij geheimhouding had. Foutje van Dexia, lijkt mij. Net zoals het een fout was van die hardheidsclausule om eerst van je rechten af te zien en dan pas een beroep hierop te kunnen doen, met de mogelijkheid om afgewezen te worden. Ze begaan hiermee wel blunders.
Mijn mening.
Mijn mening.
Helaas door omstandigheden maar lastig heeft mij die brief gestuurd en die heb ik nog steeds.
Lastig heeft niet gelogen hoor Trudy.
Lastig heeft niet gelogen hoor Trudy.
Ben blij dit te horen Gast 4. Het verhaal van "de Magier" was ook waar. Ik heb contact met hem gehad en zoals ik al zei, Piet van Payback heeft de brief ook gezien.
Vr.gr.
Vr.gr.
Er zijn altijd situaties waarin je mensen moet geloven. Dit forum wordt door iedereen gelezen en het is een onbetrouwbaar forum. Omdat je gewoon niet weet b.v. wie is nou Trudy en wie is nou Gast4. Logisch toch dat het forum onbetrouwbaar is.
Je schreef zelf al eens Dexia leest ook mee. Vandaar dat alles in de anonimiteit gaat.
Maar dat kan niet anders meer.
Groet.
Je schreef zelf al eens Dexia leest ook mee. Vandaar dat alles in de anonimiteit gaat.
Maar dat kan niet anders meer.
Groet.
Helaas zal de Magier zich niet meer op dit forum laten zien. Hij werd teveel afgekat door bepaalde mensen. Jammer, want hij heeft zich behoorlijk in de leasematerie verdiept en het wel voor zijn moeder voor elkaar gekregen dat zij van die restschuld (en die was niet misselijk) verlost is. Het valt mij op dat veel mensen die echt iets zinnigs te vertellen hebben er niet meer zijn. Jammer
Ik had ook weleens iets zinnigs te zeggen vroeger. Maar werd verblind omdat ik al zo lang aanwezig was hier. En ook veel fouten heb gemaakt.
Vandaar maar ik ken het forum zo wat uit mijn hoofd en ga proberen om van deze verslaving af te komen.
gr.
Vandaar maar ik ken het forum zo wat uit mijn hoofd en ga proberen om van deze verslaving af te komen.
gr.