LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] laat CWI stoppen met medewerking aan MLM!
Re: laat CWI stoppen met medewerking aan MLM!
ja slim, ook dat had ik (indertijd) gedaan en daar kreeg ik niet eens een antwoord op.
Met andere woorden jij (een MLM'er) werkt dus niet!Hallo Student29
Je hebt groot gelijk dat een MLM bedrijf niet werkt.
Het zijn de mensen die in zee gaan met een MLM bedrijf die niet werken. en daarom maar zeggen dat het niet werkt.
groeten een zeer succesvol MLM er
Zo, in 1 dag 3 jaar ouder, doe me dat maar eens na
Maarrum, er zijn er zo veel die roepen dat ze succesvol zijn, maar ik heb er persoonlijk nog nooit bewijs van gezien.
Maarrum, er zijn er zo veel die roepen dat ze succesvol zijn, maar ik heb er persoonlijk nog nooit bewijs van gezien.
Ha Student26,Zo, in 1 dag 3 jaar ouder, doe me dat maar eens na
Heb net de hele thread gelezen "En dan nu hoe het echt zit" waarin jij een glansrol speelt. Ook in dit draadje gaat het weer die kant op.
Volgens mij kunnen we nog zo met echte argumenten en feiten komen, we "winnen" het toch nooit want we zijn of losers of we hebben nog geen ervaring.
Ik ga lekker door met alle MLM ers die mij via de vacatureservices benaderen aan de schandpaal te nagelen.
gegroet.
By the way, ik was vergeten te vermelden dat ik "Slim" ben.
Echt succes volle MLM-ers zitten niet op fora als deze
Een glansrol wil ik het absoluut niet noemen hoor. Maar als iemand iets schrijft waar ik op wil reageren dan doe ik dat ook, en als iemand me een vraagt stelt probeer ik ook een antwoord te schrijven natuurlijk
Dus sja, er staan nogal eens reacties van mij tussen. Komt ook omdat ik het onderwerp wel interessant vind
Dus sja, er staan nogal eens reacties van mij tussen. Komt ook omdat ik het onderwerp wel interessant vind
Ja, ik vond het ook heel interessant. Hoe ze mensen zo kunnen manipuleren, en dat er mensen zijn die daarin trappen. Dat wel. Maar ik heb ook ontdekt dat argumenteren inderdaad niet mogelijk is.
Op het moment dat je al hun argumenten, feiten en 'waarheden' onderuit hebt gehaald, zien ze dat zelf niet eens in. En ze blijven in de tegenaanval gaan door of totaal ergens anders over te beginnen, of het op de man te spelen. En daar gaan ze ver in! Op een van de andere topics wordt zelfs iemand (in heeel slecht Engels, maar daarom niet minder eng) met regelmaat met de dood bedreigd!
Alles bij elkaar dus een heel griezelig gegeven dat er zoveel mensen zo gemakkelijk te beinvloeden zijn....
1937.
Maar het ging hier dus over het CWI!
Op het moment dat je al hun argumenten, feiten en 'waarheden' onderuit hebt gehaald, zien ze dat zelf niet eens in. En ze blijven in de tegenaanval gaan door of totaal ergens anders over te beginnen, of het op de man te spelen. En daar gaan ze ver in! Op een van de andere topics wordt zelfs iemand (in heeel slecht Engels, maar daarom niet minder eng) met regelmaat met de dood bedreigd!
Alles bij elkaar dus een heel griezelig gegeven dat er zoveel mensen zo gemakkelijk te beinvloeden zijn....
1937.
Maar het ging hier dus over het CWI!
de ellende is dat iedereen zomaar een vacature bij het cwi kan neerzetten. Heb al een paar keer een vacature gevonden die heel vreemd was. Werkgevers met vage omschrijvingen en alleen 06-nummers
Op de CWI site wil niet zeggen, goedgekeurd door het CWI
Op de CWI site wil niet zeggen, goedgekeurd door het CWI
Klopt. Het enige dat we ertegen kunnen ondernemen is aankaarten bij de betreffende CWI mensen. en dan maar hopen dat er nog niemand ingetrapt is.Op de CWI site wil niet zeggen, goedgekeurd door het CWI
Godzijdank, Jannieheetik, ik dacht alweer dat ik de enige was; het CWI heeft inderdaad ineens een heleboel MLM bedrijven in zijn bestand.
Het is hetzelfde als 10 jaar geleden, toen er ook ineens zo'n lawine aan dit soort werk over ons heen werd gestort.
Alleen verpakken ze het nu nog slimmer; je zou er bijna weer intrappen.
Ik vind dat het CWI er onderzoek naar moet doen, evenals de KVK (kamer van koophandel) zodat er gewaarschuwd kan worden tegen daze praktijken.
Mijn stem heb je alvast!
Het is hetzelfde als 10 jaar geleden, toen er ook ineens zo'n lawine aan dit soort werk over ons heen werd gestort.
Alleen verpakken ze het nu nog slimmer; je zou er bijna weer intrappen.
Ik vind dat het CWI er onderzoek naar moet doen, evenals de KVK (kamer van koophandel) zodat er gewaarschuwd kan worden tegen daze praktijken.
Mijn stem heb je alvast!
Hebben ze gedaan en ze vonden dat de mensen het voor zichzelf moesten beslissen. Overigens heeft het CWI het daarbij over MLM, piramidespelen werken ze beslist niet aan mee.
Gek overigens dat er zat mensen zijn die via het CWI in contact zijn gekomen en daar toch heel gelukkig mee zijn. Ach, allemaal dommerikken.
Gek overigens dat er zat mensen zijn die via het CWI in contact zijn gekomen en daar toch heel gelukkig mee zijn. Ach, allemaal dommerikken.
Pertinent niet waar.
Het beleid van CWI is dat er meteen actie wordt ondernomen, en dat is maar goed ook!
Het beleid van CWI is dat er meteen actie wordt ondernomen, en dat is maar goed ook!
Nee dus, tijdje geleden had het CWI hier zelfs een uitleg voor op hun site. Maar goed, slim weet het beter dan de feiten.
die MLM-aanbiedingen hangen hier zelfs gewoon op IN het CWI zelf!!!
Mooi. Morgen kom ik er zelf; ik zal er persoonlijk voor zorgen dat ze weer verdwijnen.die MLM-aanbiedingen hangen hier zelfs gewoon op IN het CWI zelf!!!
Nee, ik zeg niet waar ik woon.
Dan hang ik ze weer op
Ga wat nuttigs doen met je leven ... you are wasting your TIME !
Ga wat nuttigs doen met je leven ... you are wasting your TIME !
Tuurlijk, we hadden niet anders verwacht.
Kijk, dit is wel leuke humor, slim. Zie je het verschil?!