Dat is goed voor je Gezondheid, want dit soort achteraf problemen is niet goed voor je zenuwen....
Ja, iemand die de 1000 reacties passeerde verwacht ik vooraf zoeken en niet achteraf klagen!
Of het nu een Ford probleem is of niet, ik zocht voor mijn zoon een auto,
de €2750 en €1400 waren een ramp... de maar €899,- was perfect waar ik gezien de garage beslist niet op rekende, ook de APK er nog bij gekregen dus goedkoop en goed kan wel...
Ik heb het dan over een nu niet meer leverbaar Japans merkje en die waren dus niet zo perfect als ik hoopte maar ook daar is per exemplaar flinke verschillen tussen.
De duurste moest nog tandriem en grote beurt hebben voor €2750,- wel mooi maar niet goed dus en bij proefrit verwachte ik dat deze boven de €6000,- zou komen!
De wel oudere maar ook luxere had wel goed onderhoud gehad en deze niet bepaald beste uitziende handelaar was dus beter als de Bovag garage die het zonder garantie aanbood.
Ik heb gelukkig 3 proefritten gemaakt en de eerste 2 terug gegeven omdat ik vermoede dat de kosten na aankoop hoger waren dan aanschaf!
Ja, na 2 weken kan ik niets garanderen maar zo als het tot nu toe voelde, goedkoopste is beste!
Wel Action olie gekocht dus die donker bruine oude wegens 1 jaar stilstand vervangen...!
Gelijk wissers gedaan, werkte goed voor APK maar die Piepshow van oude rubbers?
Gewoon minder snel kopen en beter vooraf vergelijken en flinke proefrit maken of na de koffie afscheid nemen!
Ja, er zijn er die proefrit weigeren omdat jou keuze achteraan staat.....