LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Niks meer betalen

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.

Als ik Dexia niet hoef te betalen, hoef ik andere ook niet meer te betalen.

Ik betaal niemand meer
6
38%
Ik kom al mijn betalingsverplichtingen na
5
31%
Ik ben een selectieve betaler
3
19%
Ik heb al een tijdje niet meer betaald en ben nu dakloos
2
13%
 
Totaal aantal stemmen: 16

Dubio
Berichten: 1268
Lid geworden op: 05 aug 2003 14:02

Re: Niks meer betalen

Ongelezen bericht door Dubio »

Justice man,

Als je eens goed had gekeken naar een vroegere poll van jou, dan had je aan de reacties gezien dat je in het geheel niet de juiste vraagstelling hebt gebruikt: namelijk voor de poll: wie is de schuldige van de huidige aandelen-lease-misère. waar je de gedaalde AEX-index niet eens als optie had. TERWIJL DAT DE ENIGE SCHULDIGE IS.

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Niks meer betalen

Ongelezen bericht door Willems »

"Willems denkt wel dat het door afgesproken werk is, dat de beurs gedaald is".... Hoe weet je en waar staat het dat Willems zo denkt? Jouw zienswijze is bekrompen, je kan uitsluitend denken in de trance van de "beurs", maar niet daarbuiten en zo kom je telkens weer terug met de vraag naar "bewijzen" krijg jij die uitgebreid, na een paar dagen kom je weer voor hetzelfde alsof je lijdt aan een acute hersensdiaree!
Mijn bewering is glashelder:De accountancy controle laat te wensen over, zodat er massaal in de boekhoudingen werden geknoeid en koersvervalsingen, omdat dit direct forse premies meebrengt voor de topmanagers. Nina bracht aan beurswaarde eventjes 33 miljard, maar van waar kwam het? Luchtbel, totdat het zooitje inelkaar stortte. Wat je nu zegt dat Willems dacht of denkt heeft niets te maken met mijn stelling. Maar dat zijn jouw en Dexia tactieken, vervalsing en manipulatie, die tot bate moeten leiden. Jij, als paljas van Dexia, kan van mij aannemen, telkens dat je terug komt, zal ik jou bestuderen en kelderen,
totdat je dit forum en de gedupeerden respecteert Ik sta klaar voor jou!!!

EEE

Re: Niks meer betalen

Ongelezen bericht door EEE »

BESTE Dhr, Willems

Ik begrijp niet dat u nog zoveel aandacht aan die malloot geeft..

groetjes

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Niks meer betalen

Ongelezen bericht door Willems »

Beste EEE,
Deze Dexia man heeft de allure aangenomen om als maar de indruk te wekken, dat wat Dexia m.b.t. de gedupeerden uitspookt, gerechtvaardigd is. Mij gaat het niet zo zeer wat zijn mening en argumentatie zijn, in zoverre dat men het zo zal kunnen noemen, dat hij geen respect voor de situatie heeft en meent ermee te sollen en spotten zoals het hem goed uitkomt. Ik wil hen laten zien dat ons streven gerechtvaardigd is als gedupeerde en indien het moet beschikken wij over voldoende kruit om hem met man én muis te kelderen op dit forum! En dàt gebeurt ook!
m.vr.gr.

ad snoeren
Berichten: 2987
Lid geworden op: 06 jan 2004 21:38

Re: Niks meer betalen

Ongelezen bericht door ad snoeren »

Willems, volgens mij was je ooit een stoere zeeman.

Ik mag je wel.

Grt Ad

Willems
Berichten: 1979
Lid geworden op: 27 jan 2004 17:58

Re: Niks meer betalen

Ongelezen bericht door Willems »

Beste Ad,
Het komt als stoerheid over, maar dat is niet. Ik denk dat het een kwestie is van observeren en analyseren en overtuigd zijn van je bevindingen: én dat kan weleens stoer zijn. Ik wil je in dit verband één van mijn pistes schenken voor jouw sympathie: Waarom een Eegalease?
Waarom geen Misleiding of Bedroglease?? Overigens Eegalease moet je niet hoe dan ook toch naar de Rechter? Heeft dit te maken met mogelijk een deel of het geheel terug? Had dit ook niet gekund zonder de Stichting?
Veel vragen AD en weinig antwoorden!

Groetjes.

Gesloten