Vervolg op mijn eerdere post hier;
Ik had al antwoord moeten hebben op mijn aangetekende brief aan IJ maar niets gehad dus kijken op Post.nl.
De brief is op een totaal ander adres bezorgd dan de bedoeling was dus gebeld met Post.nl.
De meneer gaf aan dat de brieven die naar het betreffende postbusnummer aangetekend worden verstuurd naar een adres in Amersfoort gaan, geen idee of deze gelezen is.
Contact gehad met mijn rechtsbijstand wat ik verder kan doen;advies gekregen om contact te leggen met T-Mobile of er een vordering openstaat bij hun, zo niet dan vragen om een bevestiging per mail dat dit inderdaad niet zo is.
Zo gezegd zo gedaan, T-Mobile gebeld, verhaal uitgelegd, zij hebben dit nagekeken en als het zo is dat er een vordering is deze is overgedragen aan een incassobureau deze niet meer bij hun in het systeem staat.....
Ondertussen een brief gekregen van IJ dat "wij"een betalingsregeling hebben afgesproken van €480 pm...heb de beste mensen nog nooit besproken.
IJ is ondertussen nog steeds niet telefonisch te bereiken......mochten jullie tips hebben.....graag!
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Intrum Justitia - opgekochte of nepvordering?
-
- Contacteer:
Re: Intrum Justitia - opgekochte of nepvordering?
@ D@@n - telefonisch lijkt me, tenzij je kan opnemen, ook niet slim.d@@n schreef:
IJ is ondertussen nog steeds niet telefonisch te bereiken......mochten jullie tips hebben.....graag!
Ze kunnen dan je van alles beloven - maar als je ze er op aanspreekt weten ze van niets.
Men kan / wil/ durft zelfs niet inhoudelijk in te gaan op mijn mailtje (word genegeerd) dus probeer het eventueel per mail.
Re: Intrum Justitia - opgekochte of nepvordering?
Heb inmiddels door middel van de link van t-mobile met een ander telefoonnummer IJ wel te pakken gekregen en de nogal narrige meneerwist mij te vertellen dat mijn dossier was gesloten.....
Er is op 13 januari een brief gestuurd maar naar een verkeerd huisnummer, gebeld bij de buren maar waren niet thuis.
Maandag maar bellen of ze de brief opnieuw kunnen sturen maar dannaar het juiste huisnummer...
Er is op 13 januari een brief gestuurd maar naar een verkeerd huisnummer, gebeld bij de buren maar waren niet thuis.
Maandag maar bellen of ze de brief opnieuw kunnen sturen maar dannaar het juiste huisnummer...