en voor zover ik begrepen heb is ie niet lek ofzo.
maarja, met een waterbesparende douche kkop en pleeknop kan je gewoon niet zoveel water verbruiken.
iets is er mis.. maar wat
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Zou ik niet doen.Als dat zo is, geef ik opdracht om het gehele bedrag weer terug te zetten op mijn girorekening, en maak dan zelf die 174,92 wel over.
Helemaal met je eens!Is overigens wel grappig:
Niemand zegt er wat van dat , als ze bij moeten betalen, de Nuon hun energie gedeeltelijk heeft voorgefinancierd maar op het moment dat ze, op basis van hun trendmatig verbruik en te verwachten kostenstijgingen, een hoger voorschot moeten betalen zitten ze in de hoogste boom
Als je het op die manier doet ben JIJ degene die dom is.OF BETALEN JULLIE ALLES MAAR KLAKKELOOS, nou dat is dan heel erg dom.
En nee, ik betaal niet alles klakkeloos, ik zit er juist bovenop om het zo goed mogelijk in de gaten te houden.
En dat is de manier om het te doen![]()
Op het moment dat je pas wakker wordt als het bedrag wat je bij moet betalen van je rekening wordt geschreven ben je lekker slim bezig.
De helft van het forum staat vol met verhalen van mensen die de grootste moeite hebben met hun jaarekening maar totaal geen inzicht hebben in hun verbruik!
Moet eerlijk zeggen dat ik ook door schade en schande wijs ben geworden maar dit heeft wel tot effect gehad dat naast een optimale controle op wat Nuon aan administratieve handelingen verricht ook nog eens het bedrag van de jaarrekening bijna gehalveerd is door een bewuster gebruik van water en energie![]()
Wil hierbij overigens niets afdoen aan de mensen die echte problemen hebben met Nuon door de vage boekhouding en slechte communicatie; het praat alleen wel een stuk makkelijker als in ieder geval voor jezelf de zaken goed en tot in detail op een rijtje hebt staan.
Wat een onzin dat internetbankieren niet rechtsgeldig is, het is alleen een andere manier van opdracht geven aan de bank.En als ze dan aan de deur komen om je af te sluiten vertellen ze je ook nog dat het internet bankieren neit rechtsgeldig is. Maar hun uitdraaien van de PC zijn dus wel rechtsgeldig ???