Ik ben al anderhalf jaar bezig om mijn "spook"rekeningen uit te zoeken maar ik hoor maar niets van UPC. Ik heb aangetekende poststukken verstuurd met daarin bewijzen dat ik betaald heb. Ik heb dezelfde stukken nog een keer gefaxed.
Kreeg ook nog acceptgiro binnen van Intrum Justitia. Weer een aangetekend poststuk verstuurd met daarbij een bezwaarschrift.
Nu heb ik weer een acceptgiro binnen van UPC.
We beginnen weer van voor af aan. Ik ga morgen even bellen met UPC om te vragen of ik een afspraak kan maken met een "hoger" geplaatst persoon om deze kwestie uit de wereld te helpen (zie er nu al eigenlijk geen heil in dat dit wat gaat worden maar je houd de moed erin).
Ik ben ook al naar Bureau voor Rechtshulp geweest en die zeggen dat ik volledig in mijn recht sta.
Kosten zijn inmiddels ook hoog opgelopen (telefoontjes, aangetekende poststukken, kopietjes maken enz. enz.). Wie gaat dat betalen?
Overigens heb ik ook een keer een dag voor niets vrij genomen van mijn werk een hele dag dus voor niets zitten wachten op de monteur omdat er zogenaamd iemand deze afspraak afgezegd zou hebben....
NOT!!!
We waren juist dolblij dat we eindelijk snel konden internetten en dan maar gelijk een telefoon aansluiting daarbij (winteractie van 2001).
Succes verder iedereen met UPC (including myself).
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] klacht!!!
-
Gast
Re: klacht!!!
Von, UPC en Intrum Justitia zullen het blijven proberen je tot betalen te doen overgaan d.m.v. herinneringen, aanmaningen en het dreigen met dagvaardingen. Ik vraag me alleen af hoe vaak je nou aangekend moet reageren. Ik heb het ook gedaan hoor maar UPC noch Intrum hebben ooit de moeite genomen om inhoudelijk op mijn brieven in te gaan. Ik vind het een stelletje oplichters!
-
ME
ALS HUN EEN AFSPRAAK???.........Sorry NALA......als je idd je tijd gaat verprutsen met het gezeik van een ander.....en je er werk van gaat maken....leer dan wel eerst even goed NEDERLANDS!!!!!
Je zegt dus niet....Als HUN een afspraak, maar je zegt Als ZIJ een afspraak....goed onthouden he?! Tis niet zo moelijk, maar ik denk ik meld het je even, anders sta je daar straks zo voor paal met je gebrekkige NEDERLANDS en de "klachten"over upc
Succes
Je zegt dus niet....Als HUN een afspraak, maar je zegt Als ZIJ een afspraak....goed onthouden he?! Tis niet zo moelijk, maar ik denk ik meld het je even, anders sta je daar straks zo voor paal met je gebrekkige NEDERLANDS en de "klachten"over upc
Succes
-
Marit
Uhhh Me,
Even een vraagje, vanwaar deze "nuttige" mededeling???? Wat Nala op 21 april heeft geschreven moet nog even goed gekeurd worden door jou?
En wie ben jij dan, de dictee leraar van het internet????
Ik dacht dat je op het forum klachten kwijt kunt of (en dat is nog beter) een ander kunt helpen met zijn/haar probleem.
Maar nee jongens, allemaal goed opletten of je het wel goed gespeld hebt! Waar gaat dit over!!!!!:evil:
Marit
Even een vraagje, vanwaar deze "nuttige" mededeling???? Wat Nala op 21 april heeft geschreven moet nog even goed gekeurd worden door jou?
En wie ben jij dan, de dictee leraar van het internet????
Ik dacht dat je op het forum klachten kwijt kunt of (en dat is nog beter) een ander kunt helpen met zijn/haar probleem.
Maar nee jongens, allemaal goed opletten of je het wel goed gespeld hebt! Waar gaat dit over!!!!!:evil:
Marit
-
Von
Beste lezers,
Ik ben een stapje verder gekomen. Ik heb nu eindelijk een overzicht gekregen van de openstaande bedragen: Welke bedragen, over welke periode en welke dienst. Helaas moet ik erbij vermelden dat dit NIET!!
via UPC is gegaan maar via een tussenpersoon.
Jammer UPC, het had zoveel beter gekund. Ik ga weer verder genieten
van mijn schotel en mijn supersnelle ADSL verbinding.
Mzzl.
Ik ben een stapje verder gekomen. Ik heb nu eindelijk een overzicht gekregen van de openstaande bedragen: Welke bedragen, over welke periode en welke dienst. Helaas moet ik erbij vermelden dat dit NIET!!
via UPC is gegaan maar via een tussenpersoon.
Jammer UPC, het had zoveel beter gekund. Ik ga weer verder genieten
van mijn schotel en mijn supersnelle ADSL verbinding.
Mzzl.
-
neptunus1963
Ik ga in de toekomst hun nota's weigeren. Alleen voor internet betaal ik nog. Niet meer voor telefonie. Dus word ik afgesloten, dan stap ik over naar Tiscali. Heerlijk goedkoop en daar ben ik veel gelukkiger. Dan sluiten ze maar de boel af. Dan heb ik toch mijn zin gehad.
Neptunus.
Neptunus.