Re: klacht!!!
Geplaatst: 06 mei 2004 23:00
Ik ben al anderhalf jaar bezig om mijn "spook"rekeningen uit te zoeken maar ik hoor maar niets van UPC. Ik heb aangetekende poststukken verstuurd met daarin bewijzen dat ik betaald heb. Ik heb dezelfde stukken nog een keer gefaxed.
Kreeg ook nog acceptgiro binnen van Intrum Justitia. Weer een aangetekend poststuk verstuurd met daarbij een bezwaarschrift.
Nu heb ik weer een acceptgiro binnen van UPC.
We beginnen weer van voor af aan. Ik ga morgen even bellen met UPC om te vragen of ik een afspraak kan maken met een "hoger" geplaatst persoon om deze kwestie uit de wereld te helpen (zie er nu al eigenlijk geen heil in dat dit wat gaat worden maar je houd de moed erin).
Ik ben ook al naar Bureau voor Rechtshulp geweest en die zeggen dat ik volledig in mijn recht sta.
Kosten zijn inmiddels ook hoog opgelopen (telefoontjes, aangetekende poststukken, kopietjes maken enz. enz.). Wie gaat dat betalen?
Overigens heb ik ook een keer een dag voor niets vrij genomen van mijn werk een hele dag dus voor niets zitten wachten op de monteur omdat er zogenaamd iemand deze afspraak afgezegd zou hebben....
NOT!!!
We waren juist dolblij dat we eindelijk snel konden internetten en dan maar gelijk een telefoon aansluiting daarbij (winteractie van 2001).
Succes verder iedereen met UPC (including myself).
Kreeg ook nog acceptgiro binnen van Intrum Justitia. Weer een aangetekend poststuk verstuurd met daarbij een bezwaarschrift.
Nu heb ik weer een acceptgiro binnen van UPC.
We beginnen weer van voor af aan. Ik ga morgen even bellen met UPC om te vragen of ik een afspraak kan maken met een "hoger" geplaatst persoon om deze kwestie uit de wereld te helpen (zie er nu al eigenlijk geen heil in dat dit wat gaat worden maar je houd de moed erin).
Ik ben ook al naar Bureau voor Rechtshulp geweest en die zeggen dat ik volledig in mijn recht sta.
Kosten zijn inmiddels ook hoog opgelopen (telefoontjes, aangetekende poststukken, kopietjes maken enz. enz.). Wie gaat dat betalen?
Overigens heb ik ook een keer een dag voor niets vrij genomen van mijn werk een hele dag dus voor niets zitten wachten op de monteur omdat er zogenaamd iemand deze afspraak afgezegd zou hebben....
NOT!!!
We waren juist dolblij dat we eindelijk snel konden internetten en dan maar gelijk een telefoon aansluiting daarbij (winteractie van 2001).
Succes verder iedereen met UPC (including myself).