[quote="
Als de aangeboden alternatieven niet beantwoord aan de verwachtingen die jij op grond van de reisovereenkomst mocht verwachten (de aanwezigheid van speelactiviteiten) dan heb je recht op vergoeding van eventuele vermogensschade. Het moeten sluiten van een (veel) duurdere reisovereenkomst valt hieronder.[/quote]
VERMOGENSSCHADE ???????? de speelactiviteiten voldoen na een wijziging niet meer aan de wensen van Ts, de alternatieven worden door Ts afgewezen.
In de AV zal zeker staan dat je kunt annuleren indien het reisburo niet kan leveren, het reisburo zal zeker geen overwaarde aan geld bij de annulering toevoegen
marionneke73 schreef:Natuurlijk is een vakantie niet afhankelijk van een glijbaantje, het verhoogt echter wel het vakantieplezier van mijn 3 kinderen (en dus ook dat van mij ) Op het moment dat we geen dagtochten maken, wil ik ook voor hen dat ze zich kunnen vermaken.
De afwezigheid van speelfaciliteiten is m.i. een goede reden om een wijziging niet te accepteren.
marionneke73 schreef:Ik heb natuurlijk al wel even gekeken naar alternatieve locaties die ik zou kunnen boeken als ik mijn geld terug zou krijgen maar helaas zijn veel locaties die me aanspreken al volgeboekt (of nog veel duurder en voor mij niet betaalbaar).
Als de aangeboden alternatieven niet beantwoord aan de verwachtingen die jij op grond van de reisovereenkomst mocht verwachten (de aanwezigheid van speelactiviteiten) dan heb je recht op vergoeding van eventuele vermogensschade. Het moeten sluiten van een (veel) duurdere reisovereenkomst valt hieronder.
Echt, waar haal je die onzin vandaan? Kosteloos annuleren is mogelijk, daar houdt het mee op. Geld toe gaat ze echt niet krijgen, tenzij reisorganisatie coulant is en een reischeque of andere onzin tevoorschijn tovert..
als het aan alfatrion ligt kan TS nu een reisje naar aruba boeken omdat ze daar wel speelfaciliteiten hebben en de meerkosten indienen bij het reisbureau....
TS mag me gerust vragen via PB, mocht ze nog terugkomen. Ik ga er dan weer geen tijd en moeite insteken, als ik niet weet of het A) op prijs gesteld wordt, en B) of TS überhaupt nog terugkomt.
Allemaal bedankt voor jullie reacties. Het is inmiddels naar alle tevredenheid opgelost, de reisorganisatie heeft een alternatief aangeboden waar we erg blij mee zijn.