LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geboekte accommodatie zit vol, wat nu?

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Har06

Re: Geboekte accommodatie zit vol, wat nu?

Ongelezen bericht door Har06 »

[quote="
Als de aangeboden alternatieven niet beantwoord aan de verwachtingen die jij op grond van de reisovereenkomst mocht verwachten (de aanwezigheid van speelactiviteiten) dan heb je recht op vergoeding van eventuele vermogensschade. Het moeten sluiten van een (veel) duurdere reisovereenkomst valt hieronder.[/quote]

VERMOGENSSCHADE ???????? de speelactiviteiten voldoen na een wijziging niet meer aan de wensen van Ts, de alternatieven worden door Ts afgewezen.
In de AV zal zeker staan dat je kunt annuleren indien het reisburo niet kan leveren, het reisburo zal zeker geen overwaarde aan geld bij de annulering toevoegen :| 8)

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

alfatrion schreef:
marionneke73 schreef:Natuurlijk is een vakantie niet afhankelijk van een glijbaantje, het verhoogt echter wel het vakantieplezier van mijn 3 kinderen (en dus ook dat van mij ;-)) Op het moment dat we geen dagtochten maken, wil ik ook voor hen dat ze zich kunnen vermaken.
De afwezigheid van speelfaciliteiten is m.i. een goede reden om een wijziging niet te accepteren.
marionneke73 schreef:Ik heb natuurlijk al wel even gekeken naar alternatieve locaties die ik zou kunnen boeken als ik mijn geld terug zou krijgen maar helaas zijn veel locaties die me aanspreken al volgeboekt (of nog veel duurder en voor mij niet betaalbaar).
Als de aangeboden alternatieven niet beantwoord aan de verwachtingen die jij op grond van de reisovereenkomst mocht verwachten (de aanwezigheid van speelactiviteiten) dan heb je recht op vergoeding van eventuele vermogensschade. Het moeten sluiten van een (veel) duurdere reisovereenkomst valt hieronder.
Echt, waar haal je die onzin vandaan? Kosteloos annuleren is mogelijk, daar houdt het mee op. Geld toe gaat ze echt niet krijgen, tenzij reisorganisatie coulant is en een reischeque of andere onzin tevoorschijn tovert..

angel1978

Ongelezen bericht door angel1978 »

als het aan alfatrion ligt kan TS nu een reisje naar aruba boeken omdat ze daar wel speelfaciliteiten hebben en de meerkosten indienen bij het reisbureau....

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

marionneke73 schreef:Ze bieden me een alternatief aan (waarvoor zij de meerprijs vergoeden......
Regggy schreef: Kosteloos annuleren is mogelijk, daar houdt het mee op. Geld toe gaat ze echt niet krijgen, tenzij reisorganisatie coulant is.........
We wachten af........hopelijk komt TS nog terug :P

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

moederslink schreef:
marionneke73 schreef:Ze bieden me een alternatief aan (waarvoor zij de meerprijs vergoeden......
Regggy schreef: Kosteloos annuleren is mogelijk, daar houdt het mee op. Geld toe gaat ze echt niet krijgen, tenzij reisorganisatie coulant is.........
We wachten af........hopelijk komt TS nog terug :P
Ts gooit een proefballon op en is daarna pleitos :)

jfortron

Ongelezen bericht door jfortron »

i.v.m censuur verwijderd! :twisted:
Laatst gewijzigd door jfortron op 18 mar 2016 12:59, 1 keer totaal gewijzigd.

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

TS mag me gerust vragen via PB, mocht ze nog terugkomen. Ik ga er dan weer geen tijd en moeite insteken, als ik niet weet of het A) op prijs gesteld wordt, en B) of TS überhaupt nog terugkomt.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar »

Offtopic-bijdragen verwijderd.

marionneke73

Ongelezen bericht door marionneke73 »

Allemaal bedankt voor jullie reacties. Het is inmiddels naar alle tevredenheid opgelost, de reisorganisatie heeft een alternatief aangeboden waar we erg blij mee zijn.

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

Bedankt voor de terugmelding, en prettige vakantie tzt :D

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Mooi zo. Geniet ervan!

Gesloten