LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Auto 2 uur verzekeren

Heb je vragen omtrent verzekeringen? Of je hebt een duidelijke mening over verzekeraars? Geef hier jouw mening.
kweenie
Berichten: 15948
Lid geworden op: 24 okt 2007 15:04

Re: Auto 2 uur verzekeren

Ongelezen bericht door kweenie »

Is dat relevant? Ik dacht het niet. Het staat TS toch vrij om eventueel onderdelen in de nieuwe auto over te zetten als hij dat wil? Als ik een auto zou hebben die naar de sloop zou gaan, dan zou ik ook eerst kijken of er nog voor mij nuttige/bruikbare onderdelen in zouden zitten voor mijn volgende auto. Zeker als het een vergelijkbaar type zou zijn.

Maar dit heeft helemaal niets te maken met de vraag van TS. Lijkt mij dan ook niet gek dat TS niet in detail ingaat op zulke off-topic vragen.

Moneyman
Berichten: 31143
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Auto 2 uur verzekeren

Ongelezen bericht door Moneyman »

+veel!

thecure
Berichten: 2724
Lid geworden op: 05 apr 2011 16:21

Re: Auto 2 uur verzekeren

Ongelezen bericht door thecure »

kweenie schreef:Is dat relevant? Ik dacht het niet. Het staat TS toch vrij om eventueel onderdelen in de nieuwe auto over te zetten als hij dat wil? Als ik een auto zou hebben die naar de sloop zou gaan, dan zou ik ook eerst kijken of er nog voor mij nuttige/bruikbare onderdelen in zouden zitten voor mijn volgende auto. Zeker als het een vergelijkbaar type zou zijn.

Maar dit heeft helemaal niets te maken met de vraag van TS. Lijkt mij dan ook niet gek dat TS niet in detail ingaat op zulke off-topic vragen.
nou ja, hij verweet me dat ik allemaal nutteloze bijdragen deed, ik wil wel van hem weten waarom hij dat vind.

Gesloten