Dat klopt, Prem. Ik ga zeer zelden voor minder dan 70%, als het om kleding gaat. Maar dan 70 echte procenten. Een paar weken geleden nog bij 'een sportzaak' (mag geen namen noemen) 5 truien van Arrow gekocht, 105 euro totaal. De actie was 5=3, en dan over de laagste prijs. Ze waren nieuw 350 totaal. En ik heb er nog spijt van, een week later had ik 70 betaald, toen werd de actie 5=2. Aan de andere kant: dan waren ze er waarschijnlijk niet meer in mijn maat.prem schreef:Het Nederlandse volk koopt korting. Dat weet het mkb al heel lang.
Bij V&D kocht ik zelden. Ook de opruiming was me te duur, en te slechte kwaliteit. Overhemden die niet goed pasten, of een ramp waren om te strijken. Pakken van polyester (plastic dus), laat maar. Het enige wat ik nu nog van V&D heb is een leren jas. Maar ook die is kwalitatief niet zo goed als een leren jas die ik eerder had. Horloges? Hier in het dorp liggen ze in de opruiming voor 50 echte procenten. Heb je nog garantie ook. Dan ga je toch bij V&D geen horloge van een flutmerk kopen met 25% korting, zonder garantie?
Nederland is een land van koopjesjagers, dat ben ik ook, juist daarom sta ik perplex van wat er nu gebeurt.