LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] vastgehouden bij douane vlucht gemist.

Goede of slechte ervaringen met reisbureaus / touroperators en vliegmaatschappijen? Geef hier jouw mening.
Breinbreker

Re: vastgehouden bij douane vlucht gemist.

Ongelezen bericht door Breinbreker »

In beide gevallen, heeft de douane gehandeld zoals ze mogen handelen. Zodra zij je verdacht vinden, maakt het niet meer uit of jij je vlucht moet halen of dat je 1000 euro voor een ticket hebt betaald. Veiligheid boven alles zullen we maar zeggen. Het enige wat je kunt doen is een inderdaad een schadeformulier of iets dergelijks invullen en hopen dat ze je tegemoetkomen. Want het heeft inderdaad niets met de maatschappij zelf te maken.
In het geval van Sandra heb je echt super veel pech gehad. Ze hadden blijkbaar genoeg reden om je te verdenken van illigaal te verblijven en hebben wilden het risico niet nemen om je naar binnen te laten. Helaas in dit geval de verkeerde beslissing waar jij de dupe van bent geworden. Ik denk dat je via de ambassade wel informatie kan krijgen over hoe je dit moet aanvechten. Succes!

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

Een verdachte passagier mag van mij z,n vlucht missen, uitleg erover is overbodig

Brahms

Ongelezen bericht door Brahms »

GJvdZ schreef:
kweenie schreef:............. Waar Wilders dan weer garen bij spint want die komt dan ongetwijfeld doodleuk met een oproep om de grenzen voor Nederlanders open te gooien............
U schrijft ook maar wat, dagdromen is leuk, maar zet niet alles op een forum.
Denk dat TS haar probleem met de douane nu wel opgelost is, nooit meer iets van gehoord verder.

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Har06 schreef:Een verdachte passagier mag van mij z,n vlucht missen, uitleg erover is overbodig
Dit soort uitspraken zijn voor de rasechte nationalistische Amerikaantjes al reden om je te weren. En alleen maar omdat jij geen greencard hebt.
En dan vind jij dit normaal? Rule by fear, het wordt steeds erger.

gemist

Ongelezen bericht door gemist »

Har06 schreef:Een verdachte passagier mag van mij z,n vlucht missen, uitleg erover is overbodig
Dit soort uitspraken zijn voor de rasechte nationalistische Amerikaantjes al reden om je te weren. En alleen maar omdat jij geen greencard hebt.
En dan vind jij dit normaal? Rule by fear, het wordt steeds erger.

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Tja. Als ze nu 1.000.000 enigzins verdachte personen wat langer op moeten houden om daar 1 terrorist mee te vinden, dan is het het allemaal waard.
Ik vlieg heel veel, maar ik ben blij dat ze streng zijn.

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

Brahms schreef: U schrijft ook maar wat, dagdromen is leuk, maar zet niet alles op een forum.
Ik geef slechts aan dat zulke kwesties niet zo eenvoudig zijn als ze soms worden voorgedaan. En dat er een grote groep mensen is die daarin niet zo consequent handelt. Bijvoorbeeld aan de ene kant zeggen dat er meer controles moeten komen maar aan de andere kant klagen dat je zo lang op Schiphol moeten wachten. Een spiegel voorhouden, zo je wilt.

En ik geef daarbij ook aan dat er zelfs politieke partijen zijn die regelmatig nogal opportunistisch en inconsequent optreden en daar flink garen bij spinnen.

Gesloten