LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geen Fratsen C1000!

Reclame acties die niet kloppen of correct lopen? Ventileer hier jouw mening.
charlotte

Re: Geen Fratsen C1000!

Ongelezen bericht door charlotte »

Nog ff een reactie van mij.
Ik koop niet alleen maar het goedkoopste kattevoer ,ze krijgen ook duurdere merken zoals wiskas ,kittekat enz,
Maar daar ging mijn stelling helemaal niet over ,ik heb kattevoer alleen als VOORBEELD aangehaald w.b.t. de acties van C1000.
Nu is het een forum geworden of charlotte wel goed voor haar katten zorgt!
Neem van mijn aan dat ik dat doe,ze zijn nooit ziek ,gaan op controle naar de dierenarts ,mogen altijd naar buiten.
Dat ik drie katten heb is het resultaat van een scheiding ,hoorde bij de boedelscheiding. Mijn ex kon nog niet eens voor zich zelf zorgen laat staan voor de 3katten.
Ik dwaal af ,het gaat tenslotte over C1000 ,ik respecteer ieders mening en ik ben gewoon van mening dat supermarkten ons gewoon naaien met welke producten dan ook :shock:

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

nooit opgevallen dat er voor de actie prijzen verhoogd worden???? gebeurd nl ook zeer regelmatig bij AH en C1000........

angel86

Ongelezen bericht door angel86 »

Ik ben zelf werkzaam bij C1000 en ik heb een keer nagevraagd bij mijn baas waarom er zoveel verschillende bordjes zijn.

mijn baas verklaarde dat er actie bordjes zijn en bordjes om de lage prijs te accentueren.

Als u goed oplet op het bordje dan kunt u ook zien dat er geen actie op staat of dat er "van naar" op staat. Als u dus kijkt naar het bordje ipv eronder zou u er ook uit af kunnen leiden dat de prijs niet veranderd is.

met vriendelijke groet angel86

Gast

grin angel zie je dat rode bordje????????????? die is volgens je baas geel

Gast

oh ja angel hoe niet dat je al in je 3e contractjaar qua verleningen zit, want dan is het je laatste jaar....... :!:

angel86

Ongelezen bericht door angel86 »

okeej jullie hebben blijkbaar nog nooit opgelet in de C1000 dus kijk eerst maar es wie der gelijk heeft en zeg der dan nog maar wa over...

Gast

charlotte
koop jij maar gewoon dat voer van €0.17 dit is meestal het zelfde als het duurdere merk
Ik heb tijdens mijn studie div. voederfabrieken bezocht en keek mijn ogen uit,de goedkopen merken zijn identhiek aan de grotere merken,maar als het goedkoop is is het meestal niet goed denkt men
maar hardroepers en beterweters houd je altijd

Gast

C1000 heeft alleen maar fratsen!
Ze doen voorkomen dat ze zo goedkoop zijn maar integenstelling tot dat zijn ze hartstikke duur maar ja wat wil je ook, het is een zusterbedrijf van A&H.

de verdediger

Ongelezen bericht door de verdediger »

tja aangezien er op dit topic een heleboel zitten die blijkbaar het hele forum over surfen om wat voor bedrijfen dan ook lekker helemaal zwart te maken zullen ze mij mischien ook wel kennen .heb inmiddels al redelijk wat topics geplaats en alleen ten voordelen van het bedrijf. ik ga niet bij elk topic lopen verdedigen. maar alleen bij topics waar echt gewoon gepiept wordt . dus ook bij deze.

ten eerste kan het mij geen ene moer schelen wat voor kattevoer we het over hebben. dat moet charlote zelf weten. wat ik wel even wil laten weten is dat ik angel86 even moet gaan steunen hier en waarom. heel simpel een vermelding op een groot schapkaartje of zelfs een vermelding in een advertentie, folder of zelfs tv commercial heeft niet te betekenen dat het artikel ook daadwerkelijk goedkoper is.

het kan hier ook een ter kennisgevings prijs zijn. met andere woorden er wordt iets meer in de aandacht gebracht. en ja dan kan het zijn dat er artikelen gelijk geprijsd zijn. dus de manager van angel 86 is geen slappe ouwehoer maar die heeft gewoon gelijk.

wat ook voor komt maar wat de klant niet ziet is dat er artikelen tijdens een prijsverlaging ( in jullie taal is dat dus een aanbieding) tijdens de actie periode opeens een stuk duurder wordt voor het bedrijf, de inkoop wordt dus verhoogd. alleen wordt die prijs dan niet doorgevoerd nee het bedrijf kiest er dan voor om de actie prijs aan te houden. dus positief voor de klant neem ik aan. of moeten wij voortaan alles maar gaan doorvoeren naar de klant, kan ook hoor. alleen zowee wat zullen er dan opeens een hoop toppics verschijnen, dan zien jullie pas dat er echt wel met jullie wordt mee gedacht.

de verdediger

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

heee daar is onze c-1000 ondernemer de verdediger weer, dezelfde die beweerd dat alle klanten maar dom zijn, omdat de prijzen niet omhoog gegaan zijn met de euro, enzo..... hoe komen die klanten daar nou toch bij???? is het salaris van Angel ook zo omhoog gegaan als alle prijzen, verdedigertje??????? neu dan ineens is een c-1000 ondernemer weer gewoon een zeeuws meisje, dus geen cent te veel....

Voorbeeld

Ongelezen bericht door Voorbeeld »

1,5 liter Coca Cola kostte in 2001 FL. 2,45, nu in 2004 nog maar 96 eurocent. Dat is omgerekend naar guldens 2,12. Eigenlijk is de Coca Cola nu na 3 jaar dus 33 guldencent (is 15 eurocent) goedkoper geworden!
Dus wat nou de F in een € veranderd?? :?:

de verdediger

hoffie??? ben ik een c-1000 ondernemer???

Gast

jajaja voorbeeld, je bent leuk bezig, de coca cola is 1 van de artikelen waar de zogenaamde prijzenoorlog mee begonnen is, maar ehhhh vertel eens waar heb jij in hemelsnaam fl2.45 betaald voor een liter coca cola????? ik heb er in de ouwe guldens nooit meer voor betaald dan fl. 1.99 hoor, en tot voor kort koste ie 1.19, en dat ligt dichter bij jouw fl2.45 :wink:

hoffie

Ongelezen bericht door hoffie »

tja verdediger ga je me nu vertellen dat het niet zo is dan???????? in een ander forum geef je het toe hoor, dus pas op wat je zegt :wink:

Gast

Zeg beste gast van 15.51, voorbeeld sprak niet over 1 liter cola, maar over 1,5 liter! Je snapt het gewoon niet.

Gast

klopt mijnheer de omrekentalent sprak ik ook over, maar ach je hebt vast nog wel een kassabonnetje om het te bewijzen.....

de verdediger

hoffie
Gast

Geplaatst op 01 May 2004 15:52 door hoffie

--------------------------------------------------------------------------------

tja verdediger ga je me nu vertellen dat het niet zo is dan???????? in een ander forum geef je het toe hoor, dus pas op wat je zegt
ik pas ook heus wel op met wat ik zeg hoor. maar ben wel benieuwd welk forum dat dan is. quote het ff voor me want ik ben het toch echt niet hoor :wink: echt niet

Nicole83

Ongelezen bericht door Nicole83 »

Tuurlijk is er verschil in kwaliteit voer, dat niet wil zeggen dat goedkoop voer perse de minste kwaliteit is. Daarnaast moet kattenvoer aan bepaalde eisen voldoen voor het op de schappen komt te staan, dus is er niets mis met goedkoper voer, let alleen op want goedkoop voer kan duurder zijn. De concentratie voedingsstoffen is lager dus een kat heeft er meer van nodig, zeker als het om blik gaat. In blikvoer zit namelijk 80% water . Duur water dus, brokken zijn wat dat betref goedkoper en ook wel gezonder. Een kat die alleen blik eet krijgt al snel te veel vocht binnen, oppassen dus, dit geld wel voor alle merken, hoe duur ook.
Als je kat niet van brokjes alleen houd, vermeng het dan met wat blik, is de kat blij (en gezond) en is je portomonee blij!

Gast

Als je kat niet van brokjes alleen houd, vermeng het dan met wat blik, is de kat blij (en gezond) en is je portomonee blij!
Ik denk niet dat dat gezond is voor je poesje. Met blik vermengen ligt wat zwaar op de maag :P

Gast

klopt net zo min als ook maar iets van C1 (die nullen staan voor niveau van bedrijf)

Gesloten