LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gevonden voorwerpen en OV-chip NS

Reis je vaak met het openbaar vervoer of taxi en heb je hierover een uitgesproken mening? Laat het ons hier weten.
taxikemperman

Re: Gevonden voorwerpen en OV-chip NS

Ongelezen bericht door taxikemperman »

1) Politie neemt "officieel" geen gevonden voorwerpen meer aan. Deze moeten naar de gemeente.
2) Zie http://tvblik.nl/rambam/de-jaarlijkse-portemonnee-test

olaf79

Ongelezen bericht door olaf79 »

Mucha schreef:
olaf79 schreef:of ze betalen het uit de exorbitant hoge winst die deze ballentent maakt.
Zelfs bedrijven die "exorbitante hoge winst" maken hoeven niet alles gratis te doen. Zeker niet als er gemiddeld 500 voorwerpen per dag in de trein achter worden gelaten.
Nee maar deze overheidsinstantie is er voor de reizigers en de burgers. Dus kan er best wat gratis service van af.

taxikemperman

Ongelezen bericht door taxikemperman »

NS is particulier

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

olaf79 schreef: wat gratis service .....
:D
Niks mis met wat gratis service inderdaad, maar 39.000 verloren voorwerpen per half jaar??
Dat zijn er 6.500 per maand oftewel ruim 200 per dag! :shock:

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ja en dat loopt uiteen van jassen, laptops, tot gebitten en been protheses. Maar ja, waarom geen service om dat even zo op te sturen? :-))

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink »

en niet te vergeten : rollators// infuusstandaarden//koffers etc etc etc.....en alles maar bewaren en/of dan maar eventjes opsturen ... :shock:

mh73

Ongelezen bericht door mh73 »

Been protheses??? :shock:

tijger1

Ongelezen bericht door tijger1 »

mh73 schreef:Been protheses??? :shock:

Inderdaad, been protheses.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Vergeet de scootmobielen niet... Ooit een docu over de NS gezien: het is werkelijk bizar wat is achterblijft en nooit opgehaald wordt.

alfatrion

Ongelezen bericht door alfatrion »

Mensen laten hun spullen los en vergeten deze dan mee te nemen. Zelf ooit eens een koffer verloren. Toen hoefde ik er nog niet voor te betalen, dacht ik. Tegenwoordig hou ik alles altijd vast. En inderdaad voor zaakwaarneming mag een bedrijf redelijke kosten in rekening brengen.

GJvdZ

Ongelezen bericht door GJvdZ »

alfatrion schreef:Mensen laten hun spullen los en vergeten deze dan mee te nemen. Zelf ooit eens een koffer verloren. Toen hoefde ik er nog niet voor te betalen, dacht ik. Tegenwoordig hou ik alles altijd vast. En inderdaad voor zaakwaarneming mag een bedrijf redelijke kosten in rekening brengen.
Hoe moet ik me dat voorstellen? Als je in de trein zit dan zit je de hele tijd met je koffer op schoot?

Gesloten