Natuurlijk. Net als dat jij zomaar kan weigeren te betalen en dat ze geen enkele poot hebben om op te staan.Rubina76 schreef:Kan dit zomaar?
Maak je dus maar geen zorgen.
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
Natuurlijk. Net als dat jij zomaar kan weigeren te betalen en dat ze geen enkele poot hebben om op te staan.Rubina76 schreef:Kan dit zomaar?
Je ziet het, ze doen het.Rubina76 schreef:Ik ben telefonisch benaderd. Ik zou een mail krijgen met daarin een link waar ik mijn account kon activeren. Dan zou ik 14 dagen het gratis kunnen proberen.
Ook zou alles daarin staan wat ik moest doen enzo.
Mail niet gekregen dus ook niets geactiveerd.
Eerste mail dat ik kreeg was een herinnering van een incassobureau of ik even 59,50 wilde overmaken. Daar stond een telefoonnummer die heb ik gelijk gebeld. Ik kreeg tot mijn verbazing dat callcentrum aan de lijn ipv incassobureau. Ik heb nu meerdere malen gemaild dat ik niets geactiveerd heb, omdat ik niets ontvangen heb. Tot heden 0 reacties teruggehad. Dame van callcentrum meldt dat er wel een mail verstuurd is en heeft mij een mail gestuurd met daarbij de datum.
Zou het dus wel gekregen moeten hebben, maar niets gezien en zeker niets geactiveerd.
Zei meld dat datum geldt van de mail en niet belangrijk is of je account activeer of niet.
Kan dit zomaar?
Dus, als ik jou bel, en ik hoor jou "ja" zeggen, zou dat betekenen dat je mij 50 euro moet betalen?Timo 2014 schreef:Ze zeggen dat ze telefonisch contact hebben gehad, Daarna een mail gestuurd (nooit ontvangen). Dus niet gereageerd, daarom lid en een bedrag van 59.50 euro betalen. Maar ik heb geen schriftelijke overeenkomst
Zwaktebod - betekent dat ze geen (goede) voicelog hebben.mirav5410 schreef: Wat moet ik doen. De laatste keer dat ik naar voordelig winkelen belde zei ik dat ze mij dan maar het bandje moesten laten horen waarin mijn moeder het is aangegaan. Hij zei dat ik maar met een advocaat moest komen dan kon ik het horen. ?????
Gewoon betalen? Waarvoor precies? Kunnen deze incassocowboys (welke zijn het?) dan aantonen dat er een verplichting tot betalen bestaat?Incasso gebeld en die zeggen
dat ze gewoon moet betalen. Hebben haar tegemoet gekomen dat ze het in 3 termijnen kan betalen.
Dan mogen die mooi eerst bewijzen dat er een rechtsgeldige overeenkomst is. Tot die tijd geen cent betalen.mirav5410 schreef:Het is bij de Nederlandse incasso centrale,
Kruisweg 609
2132 NA Hoofddorp.
Kan over deze incassocowboy niets vinden.Erik-Rosaly schreef:Heb wederom een aanmaning gehad in mijn mailbox van stiderus.
Da`s nogal grof - en mogelijk zelfs strafbaar.Marlisa schreef: Ze blijven maar incasso's sturen en hebben zelfs via de bank al diverse malen geprobeerd het bedrag te incasseren! Wij hebben de bank gevraagd dit bedrijf te blokken voor het incasseren van incasso's.
KarinvG schreef:Hallo,
Nooit opdracht voor dit gegeven maar via Derdengelden Incasso is er getracht de 59,50 te incasseren. Via mijn bank niet geaccepteerd nu op mijn emailadres een eerste herinnering van Stideris?! Weet iemand wat ik nu moet ondernemen?
Mvg KarinvG