Laten ze een standaard maat afspreken dan kan er ook gezond geconcureerd worden.
Hoezo kan er dan geconcurreerd worden? De fabrikant concurreert met zichzelf binnen zijn eigen merk?
Overigens vindt er binnen een merk ook gewoon nog steeds doorontwikkeling plaats ( ze worden bijvoorbeeld nog steeds kleiner ). Dat kan dan allemaal niet meer.
Laten ze een standaard maat afspreken dan kan er ook gezond geconcureerd worden.
Hoezo kan er dan geconcurreerd worden? De fabrikant concurreert met zichzelf binnen zijn eigen merk?
Overigens vindt er binnen een merk ook gewoon nog steeds doorontwikkeling plaats ( ze worden bijvoorbeeld nog steeds kleiner ). Dat kan dan allemaal niet meer.
Lezen Angel!
Niet gelijk schreeuwen
Zal speciaal voor u nog eens verkort herhalen
Een merk, alle modellen, 1 standaard maat accu.
Als zou de aansluiting al standaard zijn ben je al goed op weg, dan kan je nog een kleinere accu plaatsen.
Je zal hem alleen anders vast moeten zetten.
Ik hoop dan voor de handel dat ze hier zelf spoed achter zet.
Laatst gelezen dat 80% van de ouderen {val hier zelf ook onder} die de e-fiets gekocht hebben, hier nooit aan waren begonnen. Als ze hadden geweten dat je bij weinig gebruik zo snel een accu moeten vervangen.
Ik hoop dan voor de handel dat ze hier zelf spoed achter zet.
Laatst gelezen dat 80% van de ouderen {val hier zelf ook onder} die de e-fiets gekocht hebben, hier nooit aan waren begonnen. Als ze hadden geweten dat je bij weinig gebruik zo snel een accu moeten vervangen.
welke accu heb je dan?
Waarschijnlijk heb je hier bij een nieuwer type geen last meer van aangezien die minder makkelijk hun lading / capaciteit verliezen ( voortschrijdend inzicht en verdere ontwikkeling van de techniek ).
Door vroeg in te stappen loop je altijd dit soort risico's
Miepje1 schreef:Het gaat hier niet om de fiets maar om het feit dat er accu's in zitten.
Mijn vorige accu's waren echt bijna op - mijn verhaal heb ik neergezet omdat ik wil waarschuwen dat het reviseren niet altijd goed gaat. Ik heb het er bij laten zitten omdat ik er toch al geen vertrouwen in had en ik had het geld wel voor hele nieuwe accu's.
Je hebt mijn vraag niet beantwoord, hoezo het revisiebedrijf de accu heeft opgeblazen ?
Het reviseren van een accu gaat altijd goed, want bij een revisie wordt het omhulsel gewoon weer gebruikt, alleen een of meerdere cellen worden vervangen en de accu heeft weer zijn volledige capaciteit.
Dus jou waarschuwing is niet op zijn plaats.
Ik hoop dan voor de handel dat ze hier zelf spoed achter zet.
Laatst gelezen dat 80% van de ouderen {val hier zelf ook onder} die de e-fiets gekocht hebben, hier nooit aan waren begonnen. Als ze hadden geweten dat je bij weinig gebruik zo snel een accu moeten vervangen.
welke accu heb je dan?
Waarschijnlijk heb je hier bij een nieuwer type geen last meer van aangezien die minder makkelijk hun lading / capaciteit verliezen ( voortschrijdend inzicht en verdere ontwikkeling van de techniek ).
Door vroeg in te stappen loop je altijd dit soort risico's
De meegeleverde accu's van e-bikes hebben een beperkte levensduur waardoor - bij tweedehandse aankoop- er al snel een nieuw exemplaar moet worden gekocht. Gemiddeld 2-3 jaar. Zo constateerde ook de Consumentenbond. Bij een dergelijke aankoop moet al heel snel gerekende worden op een nieuwe accu. Komt op de aanschafprijs.