LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwaliteit van fototcamera's

Heb je goede of slechte ervaringen met jouw telefoon of jouw telefoonaanbieder? Geef hier jouw mening.
gnosis

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door gnosis »

waar kan ik zien of mijn motorola v525 een witte of rode lens heeft?
aan het serie nummer of kan citypoint me dat vertellen?

Holleboomer

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door Holleboomer »

Als je m op een bepaalde manier in het licht houdt, zie je dat:
http://img57.photobucket.com/albums/v17 ... 5/lens.jpg

Lowrider

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door Lowrider »

Samsung E700 heeft idd wel infrarood mogelijkheden. Ben tenminste al maanden fotos op mijn pc aan het zetten dmv infrarood. :!:
Ook ringtones op de E700 zetten via infra rood werkt prima :D

Gast

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door Gast »

Hoi.

Ik heb zelf ook de samsung E700 en ben erg tevreden over de kwaliteit van de foto's. Wat niet klopt aan de test is dat de E700 geen infrorood ondersteuning heeft voor de pc. Dat klopt dus niet. Ik heb hier een Adapter MA-620 die perfect de foto's verstuurd naar de pc via USB.

Hieronder het bewijs!!!

[img]http://www.leconte.nl/Photo099.jpg

Groeten J-P

Gast

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door Gast »

Sorry!

Nogmaals: Afbeelding

Groeten J-P

Ginz

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door Ginz »

De kwaliteit van deze test is nou niet echt om over een huis te schrijven. Er worden namelijk appels met peren vergeleken

- De kwaliteit van een camera is soms beter dan de kwaliteit van een display. Daarom kan het voorkomen dat je de genomen foto niet in zijn originele kwaliteit kan bekijken.
Wil je goed de kwaliteit vergelijken, dan zal je met allemaal een foto moeten maken, en die overzetten op een PC met allemaal de zelfde monitor. Die kan namelijk de maximale kwaliteit tonen van de foto

- De losprijs van de Motorola absoluut geen € 129 euro is. Dat is de prijs die je betaal is je de Motorola V525 met een Vodafone prepaid pakker koop. Vodafone subsidieert namelijk het toestel omdat er een SIM-lock op het toestel zit. De losprijs van het toestel zal in ieder geval niet minder zijn circa. 250 euro.

- Er onder het kopje "Type beeldscherm" niet altijd het juiste vermeld wordt. Bij de éne wordt er namelijk met de term 'LCD' en 'TFT' gegooid wordt, terwijl dat dingen zijn die niet met elkaar te vergelijk zijn.
LCD betekend namelijk niet meer dan Liquid Cristal Display. TFT, TFD, CSTN en STN geven daarna de kwaliteit van de 'LCD' aan.

Conclusie:

Deze test is naar mijn mening niet volledig en geeft aan mensen die deze consumentenprogramma's vertrouwen een verkeerd beeld.


Opmerking tot betrekking tot de reclame die Marc Rutten maakt:

Is er hier niemand op dit forum die zo'n belachelijke post als deze, die niet meer is dan SPAM kan verwijderen?
Ik geloof niet dat dit de bedoeling is van dit forum.

bassie

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door bassie »

Waarom is er een beroepsfotograaf gevraagd om die telefoontoestellen te testen?

Zoals op dit forum ook al werd gemeld: Die camera is een onderdeel van een telefoon. Het belangrijkste wat een telefoon doet is vanaf een (grote) afstand met elkaar kunnen praten.
Die camera is voor de heb.

Als er 'mensen van de straat' gevraagd waren om de telefoontoestellen te testen, hadden de cijfers er weleens anders uit kunnen zien.

dennis12345

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door dennis12345 »

hoi ik hep een motorola v525 de fotos zijn aardig goed mar ik wil weten hoe je de fotos van de telefoon naar de computer krijg wie zegt me dat ff plezzz :lol: :D :?:

Peter5555

Re: Kwaliteit van fototcamera's

Ongelezen bericht door Peter5555 »

Ik ga woensdag de V525 in bezit nemen, ik wil niet alles herhalen wat andere al hebben gezegt vóór mij, maar ik zie dat als je foto's maakt, ze er een stuk beter uitzien op de display van je gsm. Ik bedoel, waar zijn die camera's nou eigenlijk voor? Om een foto te maken van iets wat je wilt delen en die door te sturen naar EEN ANDERE GSM, die em dan weer op de DISPLAY van zijn gsm bekijkt. Dus die foto hoord eigenlijk gewoon rond te dwalen op diverse display's van gsm's en NIET op een pc gezet te worden, want dat is dus NIET NODIG. :?

Gesloten