LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Valse kaartjes Lion King

Discussieer hier over onderwerpen die in onze uitzendingen zijn geweest.
XX

Re: Valse kaartjes Lion King

Ongelezen bericht door XX »

Simba werkt zeker bij het UWV Groningen?

droppeflop [[email protected]]

Ongelezen bericht door droppeflop [[email protected]] »

Oproep: Via marktplaats heb ik ook kaartjes besteld voor de Lion King. Deze kaartjes heb ik natuurlijk nooit gekregen. Ik ben nu op zoek naar mensen die hier ook zijn ingetrapt. De persoon deed zich voor als Hanneke van de Berg. Het geld heb ik gestort op de rekening van Lenferink uit Duiven, rekeningnummer 96 25 03 029. Wie o wie, komt deze naam bekend voor? Graag reageren want dan kunnen we gezamenlijk aangifte doen, en kan ik bewijzen dat het om oplichting gaat. groetjes Marjolein Termote

jos65

Ongelezen bericht door jos65 »

Jongens, ik bied zelf ook wel eens kaartjes aan wanneer ik ergens niet heen kan, maar men haalt het af en betaalt dan pas, dus het is niet zo dat het allemaal oplichters zijn. Mensen moeten gewoon niet eerst geld sturen en dan maar hopen dat het goed gaat. Ik ben (bijna) opgelicht door een Fred die zogenaamd op een booreiland zat en daarom de kaarten niet persoonlijk kon afgeven. De mafkees belde me zelfs om half een 'snachts mijn bed uit om te vragen of ik de kaartjes nog wilde. Ik kan hem wel!! Ik heb het natuurlijk niet gedaan, maar ik gunde het hem ook niet dat hij anderen oplichtte, dus had ik een advertentie gezet onder kaarten aangeboden waarin ik iedereen waarschuwde hiervoor! Marktplaats heeft het onder referte aan de algemene voorwaarden snel verwijderd (zijn bang voor hun clientele en goede naam). Toen ben ik uit de kift iedereen die biedingen heeft gedaan op adverteneties van die man (ook wanneer hij andere namen gebruikte) gaan mailen om persoonlijk te waarschuwen. DIt heeft geholpen. Een hoop hadden hem al aan de lijn gehad maar vertrouwden het niet helemaal. Anderen waren er al ingetrept helaas. Ik heb marktplaats vershillende malen verzocht aktie te ondernemen, ik had immers een adres en email adres, maar ze doen helemaal NIKS. En ondanks alle reakties die ik heb gehad van mensen die ook (bijna) ogpelicht waren, presteert Marktplaats het op t.v. met droge ogen te melden dat het om INCIDENTEN gaat. Ja hoor Marktplaats, daarom is er hier ook een forum, nou goed????

Gesloten