Ik ga mijn data van mijn internet bundel niet opmaken aan het bekijken van filmpjes.Moneyman schreef:Als je op dit forum advies kunt vragen, kan je toch ook die uitzending terugkijken? Sowieso bijzonder dat je eerst meermalen uitgesproken positief over die uitzending spreekt, en anderen ernaar verwijst, jaar nu zelf niet weet wat het advies was. Terwijl dat voor jou het belangrijkste is.Do848 schreef:Ik moet de uitzending zelf nog een keer terug kijken, maar dat word vrij lastig aangezien wij nu geen internet hebben thuis. Ik kan nu dus niet kijken wat het advies verder was bij kassa.
Het lastige met dit soort zaken is dat je heel lastig kunt bewijzen dat niemand met jouw aansluiting dat nummer heeft gebeld. En dat probleem ligt bij jou, niet bij Telfort.
Er is niks bijzonders aan dat ik in eerste instantie vol lof over de uitzending sprak. Dat spreek in namelijk nog steeds.
Tevens heb ik hier nergens om advies gevraagd, ik heb mijn verhaal gedaan that's it.
Telfort kan ook niet bewijzen dat wij ook daadwerkelijk dat telefoonnummer hebben "ingetoetst" Tevens staan er op een aantal data dat er ook gebeld was naar dat nummer, en we bij ons niemand thuis was.