LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hondentoilet in de achtertuin

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Quark

Re: hondentoilet in de achtertuin

Ongelezen bericht door Quark »

lies-oostveen schreef:Mensen die zo iets doen hebben geen liefde voor hun dier :oops:
Waarom heeft iemand die die doet geen liefde voor zijn dier ? Er staat nergens dat de honden niet goed worden behandeld.
Ik vind dat TS vreselijk overdreven doet, De buren 14 dagen in de gaten houden en opschrijven en fotograferen, alleen omdat iemand in zijn eigen tuin zijn hond laat poepen en het ook nog in zijn eigen kliko gooit. Ik ruim dit ontlasting van onze hond 1x per dag op en dit gaat ook in de groene kliko.
Heb geregeld een gesprek met de buren en vraag dan even of ze last hebben van de hond.
Niet iedereen behandeld zijn huisdieren op dezelfde manier, maar dat wil niet zeggen dat ze het verkeerd doen. Als ik zie dat mijn over buur vrouw haar dikke poedel met jasje en schoentjes aan in de buggy uitlaat vind "ik"dit dieren mishandeling.

Ga in gesprek met je buurman en houdt op met dit achter zijn rug om spioneren. Zoek een andere hobby.Tip : honden uitlaatservice

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

Quark schreef:
Waarom heeft iemand die die doet geen liefde voor zijn dier ? Er staat nergens dat de honden niet goed worden behandeld.

Ga in gesprek met je buurman en houdt op met dit achter zijn rug om spioneren. Zoek een andere hobby.Tip : honden uitlaatservice

Ik maak er ook niet uit op dat er geen liefde voor zijn dieren is, maar ik snap wel dat het niet echt fijn is dat iemand de honden in de tuin de behoefte laat doen. Maar ik vind zelf ook dat TS eerder met de buurman had moeten praten en niet alles in had moeten schakelen en ook niet die foto's maken want als het puntje bij paaltje komt, staat hij/zij er toch machteloos tegenover , want het is niet strafbaar, buurman ruimt het op.

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Inderdaad, wat Ciske zegt.

Feitelijk is er pas een probleem als er sprake is van overlast. En overlast is subjectief, maar wordt vaak minder ervaren als er een goede verstandhouding is. Alle reden dus om in gesprek te komen en te blijven, niet alleen vanwege die honden...

Gesloten