LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Ziggo

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
grun

Re: Ziggo

Ongelezen bericht door grun »

puma73 schreef:Het gaat om gewone postberichten die via de brievenbus worden bezorgd.
Dat vermoed ik ook.

Overigens, ik ken iemand die constant op zoek is naar aanbiedingen van tv- en internet providers. Vooral omdat deze markt verzadigd is en providers daarom hoge kortingen beloven aan nieuwe klanten. Nu is het zo dat de websites van providers altijd een postcode check uitvoeren voordat de aanbiedingen zichtbaar worden, vanwege de verschillen in infrastructuur en de maximaal te halen snelheid. Juist om spam te voorkomen, voert deze kennis niet zijn eigen adres in, maar dat van de buurman. Hij krijgt dan wel een redelijk betrouwbare indicatie maar niet de overlast van eventuele briefpost.

ciske

Ongelezen bericht door ciske »

grun schreef:. Juist om spam te voorkomen, voert deze kennis niet zijn eigen adres in, maar dat van de buurman. Hij krijgt dan wel een redelijk betrouwbare indicatie maar niet de overlast van eventuele briefpost.

Leuke buurman, dus die mag wel spam ontvangen? Als je trouwens je eigen adres invult, krijg je geen spam.

lichtstad

Ongelezen bericht door lichtstad »

puma73 schreef:
lichtstad schreef:
lichtstad schreef:

@Ernst

Stuur de webcare een PB, dan wordt je wel geholpen.

memberlist.php?mode=viewprofile&u=139254

Kletspraat, een hele mond vol.

En waarom niet?

TS hoef niet uit het adressenbestand, maar uit de mailingslijst gehaald worden, en daar kan de webcare de weg bewandelen, die er daarvoor noodzakelijk is.
Misschien heb je een ander advies voor TS, dan lees ik het graag. :wink:
Het gaat om gewone postberichten die via de brievenbus worden bezorgd. Men gaat echt geen adressen bestand overhoop halen omdat 1 individu dat wil. Dus heel gewoon kletspraat van de bovenste plank die helemaal geen zoden aan de dijk zet.

Ben al jaren klant van Ziggo, behalve bij verandering van mijn pakket nog nooit brievenbuspost van Ziggo gekregen.

Maar blijkbaar meerdere reageerders, die ook nu post krijgen! :lol:

ciske

lichtstad schreef:

.

Maar blijkbaar meerdere reageerders, die ook nu post krijgen! :lol:

Wat is daar vreemd aan? Nogmaals de papierbak is er blij mee.

toesmb

Ongelezen bericht door toesmb »

ik krijg ook regelmatig tegenwoordig zo.n kaart in de bus dat als we hulp nodig hebben dat je dan naar zo.n service bus in de buurt kan gaan.
Dan kun je op internet de plek opzoeken waar die bus dan staat.
Ik heb nog nooit zo.n bus zien staan eigenlijk,dus ik denk dat het gewoon reclame maken is van Ziggo.
Ik gooi die kaart gewoon weg, lekker belangrijk :D

Regggy

Ongelezen bericht door Regggy »

Hoop onzinnige reacties hier.

Enige zinvolle op dit moment:

www.Postfilter.nl

Kun je afmelden voor reclame van bedrijven naar keuze..

CB

Ongelezen bericht door CB »

lichtstad schreef:Ben al jaren klant van Ziggo, behalve bij verandering van mijn pakket nog nooit brievenbuspost van Ziggo gekregen.
Zolang je klant bent van Ziggo, zul je geen post van ze ontvangen. Kreeg ik ook niet, totdat ik overstapte naar een andere provider. Gegarandeerd dat je dan wel post van ze gaat krijgen.

ciske

CB schreef: Zolang je klant bent van Ziggo, zul je geen post van ze ontvangen. .

Goh , ik ben toch klant bij ziggo, krijg altijd van die kaarten. Zover ik las moederslink ook.

CB

ciske schreef:
CB schreef: Zolang je klant bent van Ziggo, zul je geen post van ze ontvangen. .

Goh , ik ben toch klant bij ziggo, krijg altijd van die kaarten. Zover ik las moederslink ook.
Dan hebben jullie pech of geluk. Het is maar hoe je het bekijkt. Ik heb in ieder geval geen persoonlijke post ontvangen, zolang ik abonnee was. Nu ik geen abonnee meer ben, wordt ik er regelmatig op getrakteerd helaas.

ciske

CB schreef:. Nu ik geen abonnee meer ben, wordt ik er regelmatig op getrakteerd helaas.

Wat een drama, geen papierbak?

CB

ciske schreef:
CB schreef:. Nu ik geen abonnee meer ben, wordt ik er regelmatig op getrakteerd helaas.

Jawel, maar het kost wel allemaal geld waar de klant uiteindelijk de rekening voor krijgt. En eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op al die goed bedoelde rotzooi, maar kennelijk heb jij er wel behoefte aan. Een geluk voor jou dus.

ciske

CB schreef:[ En eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op al die goed bedoelde rotzooi, maar kennelijk heb jij er wel behoefte aan. Een geluk voor jou dus.

Misschien kan je je beter druk maken om belangrijkere dingen, als dit is waar je al van in een boom zit....dan is het niet best.

CB

ciske schreef:
CB schreef:[ En eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op al die goed bedoelde rotzooi, maar kennelijk heb jij er wel behoefte aan. Een geluk voor jou dus.

Misschien kan je je beter druk maken om belangrijkere dingen, als dit is waar je al van in een boom zit....dan is het niet best.
Nou daar ga ik niet van in een boom, want die heeft Ziggo nodig. Wat leuk, dat jij je zo druk maakt om voor mij te bepalen wat ik wel en niet belangrijk moet vinden.

Har06

Ongelezen bericht door Har06 »

CB schreef:
ciske schreef:

Nou daar ga ik niet van in een boom, want die heeft Ziggo nodig. Wat leuk, dat jij je zo druk maakt om voor mij te bepalen wat ik wel en niet belangrijk moet vinden.
Zo blijft dit forum nog bestaan, wie gaat er nu met Ziggo in een boom zitten ?

Mucha

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

zombo

Ongelezen bericht door zombo »

Mucha schreef: Jawel hoor. Ik heb internet van Ziggo. (Oorspronkelijk van @Home, maar dat is op een gegeven moment overgenomen door Ziggo). En ik krijg regelmatig aanbiedingen voor internet alles in een pakket. Maar zoals als eerder gezegd. De Papierbak is er blij mee. Ik heb er geen nachtmerries over. :wink:
Het is inderdaad best veel, maar PostNL vaart er (weer even) wel bij.

CB

Har06 schreef:
CB schreef: Nou daar ga ik niet van in een boom, want die heeft Ziggo nodig. Wat leuk, dat jij je zo druk maakt om voor mij te bepalen wat ik wel en niet belangrijk moet vinden.
Zo blijft dit forum nog bestaan, wie gaat er nu met Ziggo in een boom zitten ?
Gaat Ziggo in een boom zitten dan? Waar haal je die wijsheid vandaan?

harkja
Contacteer:

Ongelezen bericht door harkja »

Ziggo kan de boom in met hun service :D

kweenie

Ongelezen bericht door kweenie »

CB schreef:
ciske schreef:

Jawel, maar het kost wel allemaal geld waar de klant uiteindelijk de rekening voor krijgt. En eerlijk gezegd zit ik niet te wachten op al die goed bedoelde rotzooi, maar kennelijk heb jij er wel behoefte aan. Een geluk voor jou dus.
Ach, volgens mij vallen die kosten wel mee in vergelijking met bijvoorbeeld de onzin van dat sportkanaal van ziggo.

bprosman

Ongelezen bericht door bprosman »

"Speak for yourself" zou ik zeggen. Ben best blij met de F1 op Zondagmiddag.
En meerderen anders zouden ze het niet doen.

Gesloten