LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hyundai Getz Brandstofverbruik.

Problemen met jouw auto of motor? Geef hier jouw mening.
dreke

Re: Hyundai Getz Brandstofverbruik.

Ongelezen bericht door dreke »

Volgens mij heeft een ieder die een gemiddeld benzineverbruik heeft hoger dan 1:14 reden tot klagen.
Zelf rij ik met een Peugeot 205 1.1 van 1991 met 160.000 op de teller een gemiddelde van 1: 17 op euro 95. Waarvan 80 % snelweg.

handyman

Ongelezen bericht door handyman »

1 op 14 is zeker niet slecht. Besef wel dat je een hoop stroomverbruikers aan hebt staan denk aan radio airco verwarming etc.

Vaak vergeet men dit nogal eens. Koop anders een bakfiets dan hou je geld over :evil: :lol:

gastjehopenloos

Ongelezen bericht door gastjehopenloos »

:twisted: GETSIE zegt genoeg voor dit verhicel op 4 wielen.'
dat laatste is nog te veel eer :evil:

Grijs rijder

Ongelezen bericht door Grijs rijder »

Airco is echt een grote slurper van benzine. Ik had eens een auto van een collega te leen, die altijd zijn airco had aan staan. Ik deed deze uit milieu overwegingen uit. Later vroeg mijn collega hoe het mogelijk was dat ik dik 100 kilometer meer uit zijn lpg tank wist te halen. Dik 500 kilometer i.p.v. een krappe 400 kilometer met de airco aan.
Ga dus bewust om met het gebruik van dit apparaat!

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Laat de airco echter wel af en toe draaien - minimaal 1x per maand een half uur - om te voorkomen dat de afdichtingen uitdrogen en je je koelmiddel kwijtraakt.
(Tís even off-topic maar toch van belang 8) )

Handy man

Ongelezen bericht door Handy man »

Ik kan jullie maar 1 TIP geven ..............gewoon een :lol: SKODA FABIA kopen is erg zuinig en goeddkoop in aanschaf !

Veel SUCCES met jullie Getziederrie ! :wink: :lol:

gastjehopenloos

Ongelezen bericht door gastjehopenloos »

:x een fabia! breek me de bek niet open over dit model....

de FORD FOCUS :D en de FORD FIESTA :D die hadden de getsie bah rijders MOETEN aanschaffen, betere auto's bestaan r niet :lol:

Gesloten