Pagina 2 van 2
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 12 jul 2016 23:41
door gosewijn
Een stoel van 139,00 euro kun je prima herstofferen , alleen de prijs zal hoger uitvallen dan dat de stoel gekost heeft.
Meubels van 30 tot 50 jaar en antiek worden toch ook her gestoffeerd.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 13 jul 2016 08:40
door Moneyman
Natuurlijk kan het, alleen is de vraag of het het waard is. Wellicht kan je dan gewoon beter nieuwe stoelen kopen.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 13 jul 2016 08:53
door witte angora
Maar: als je nieuwe stoelen koopt: toch nog even overwegen of je dat nepleer nog wel wilt. Het is makkelijk schoonmaken, dat wel, maar tegenwoordig is het best wel kwetsbaar, zeker in die prijsklasse. Althans: de stoelen die ik een paar maanden geleden gezien heb (bij verschillende meubelzaken.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 13 jul 2016 09:23
door Moneyman
Klopt. De prijsklasse van de stoelen waar we over praten is nog niet dusdanig dat je daar topkwaliteit voor kunt verwachten.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 13 jul 2016 10:11
door moederslink
Zolang er kleine kinderen in huis waren plus de huisdieren heb ik altijd goedkope ( re ) stoelen gekocht.
Hoefde ik ook niet te huilen als er iets gebeurde
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 13 jul 2016 11:34
door gosewijn
Als je het model van de stoel mooi vind waarom dan nieuw kopen . De romp moet natuurlijk goed zijn ,lijm los is geen probleem is simpel ter repareren. Als de stoel overnieuw gestoffeerd is heb je een klasse stoel met goed materiaal. Maar de prijs is bij veel mensen doorslaggevend . Mijn ervaring met deze fabrikant is goed.
Nepleer / skay -leerdoek- im leder , hahaha , heb je van 10,00 tot 100,00 euro , daar heb je hele goede tussen . Kijk eens in bussen- treinen- vliegtuigen -auto stoelen - ,allemaal nepleer . Maar hangt een prijskaartje aan ,maar dan heb je wel wat ,mits het vakkundig gestoffeerd is. Ik zou wel eens een foto willen zien van dit modelstoel.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 16 jul 2016 18:04
door tjerk1
Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 16 jul 2016 20:01
door crazyme
tjerk1 schreef:Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet
Wat is de naam van de stoel ?
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 03 aug 2016 10:21
door tjerk1
Heb inmiddels na heel wat mailtjes en veel gezeur over het schoonmaken met een middel waar weekmakers in zitten (zijn altijd alleen maar met schoon water gereinigd) van Schippers de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Kan hier wel mee leven
Schippers is niet aangesloten bij de geschillencommissie en het CBW , dus verder gaan had geen enkele zin.
Koop in het vervolg wel meubelen bij een winkel die bij de geschillencommissie en het CBW is aangesloten.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 03 aug 2016 11:12
door moederslink
Nou moe , na bijna 5 jaar (!) de helft van het aankoopbedrag retour noem ik klasse, dus de topictitel zou ik veranderen van _ dramatisch naar superservice _
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 03 aug 2016 11:46
door Julie4444
tjerk1 schreef:Wil wel een foto uploaden maar weet niet hoe dit moet
Klik op "Bijlage toevoegen" of zet de foto's op een image host site zoals imgur.com en geef de links.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 03 aug 2016 11:48
door Julie4444
moederslink schreef:Nou moe , na bijna 5 jaar (!) de helft van het aankoopbedrag retour noem ik klasse, dus de topictitel zou ik veranderen van _ dramatisch naar superservice _
Mee eens. Prima oplossing.
Re: Dramatische service Habufa Meubelen Hapert
Geplaatst: 06 aug 2016 18:15
door alloallo
tjerk1 schreef:Heb inmiddels na heel wat mailtjes en veel gezeur over het schoonmaken met een middel waar weekmakers in zitten (zijn altijd alleen maar met schoon water gereinigd) van Schippers de helft van het aankoopbedrag terug gekregen. Kan hier wel mee leven
Schippers is niet aangesloten bij de geschillencommissie en het CBW , dus verder gaan had geen enkele zin.
Koop in het vervolg wel meubelen bij een winkel die bij de geschillencommissie en het CBW is aangesloten.
Een zeer coulante oplossing va de Firma Schippers!! Chapeau.
Conform de geschillencommissie cq CBW vooorwaarden had je zeker geen betere oplossing gekregen. Het CBW schrijft producten - conform haar voorwaarden - in 3 jaar af.
In plaats van te kniesoren zou je Schippers moeten loven voor de oplossing.