LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
gast058

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast058 »

Dát vind ik toch zo afschuwelijk :cry:

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast33 »

Chris G,

De zinsopbouw is wat me stoort. Ik ben ook geneigd deze conclusie te trekken. Maar zoals gezegd de zinsopbouw stoort mij.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Er staan verhalen op het forum van mensen die een contract vernietigden en toch doorbetaalden omdat SLV/EL dat adviseerde.

Is er geen mogelijkheid om van die stichtingen wegens misleiding je geld terug te vorderen.

Zal juridisch wel onhaalbaar zijn. Maar te grof voor woorden.

gast058

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast058 »

Misschien een stichting dáárvoor in het leven roepen? Ach, wisten zij veel!

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Ze zullen een keer naar buiten moeten treden. Ergens in mei komt het voor de rechter maar wat is de zin er nog van. Inmiddels zijn er velen geslachtofferd door die ...... h ufters SLV/EL

gast058

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast058 »

Nou, idd, mooi kaa is het wél!

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

En als je inmiddels gedagvaardt bent door Dexia dan kun je geen beroep op ze doen. Maar je bent wel je contributie kwijt.

Is dat oplichterij of mooi weer spelen van andermans geld. Het lijken wel witte boorden criminelen. Dat zijn ze dus ook.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door aert0001 »

Een harde kern oprichtten, praatgroepjes zijn er genoeg, we spelen hun spel, laten we de regels eens wat anders gaan toepassen, kom eens met wat heldere ideen, hoe gaan we kordaat met deze materie om, het blijven gewoon watjes in een C & A pakje die bij de eerste de beste echte confrontatie massaal in therapie gaan, de demonstratie zoals Rob Adank voorsteld kan weleens een mooi begin zijn, mits we niet als een dode wake onze grieven uiten, er komt een tijd voor andere meer directe actie.

Moet hier toch eens wat mee doen, er zullen wat mensen uit hun winterslaap moeten komen. laten we ze maar eens uit gaan graven.

Ton

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Karel »

Ben het volkomen met je eens Ton. Als ik lees dat de zaak van Monique nu weer een maand is uitgesteld en tevens zie dat er deze week wel twee uitspraken zijn afgehandeld door Roermond die in het voordeel van dexia zijn uitgevallen, dan begin ik ook moeite te krijgen om te geloven dat dit dan pure toeval zou zijn. We zullen onze acties op een andere manier moeten gaan voeren want we hebben al lang genoeg aan de leiband van de "heren" gelopen. Dexia is nergens toe bereid en jaagt de mensen alleen maar op door hun te dagvaarden en daarmee een groot risico neemt dat er dingen gaan gebeuren die normaal gesproken pas gebeuren als mensen volkomen klem gezet worden. Maar zo langzamerhand ziet het er naar uit dat dit niet ver weg meer is.

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast33 »

Karel,
Mijn inziens volgt Dexia/Artesia een voor haar juiste tactiek.
Uitstellen wanneer Dexia/Artesia gedaagd wordt.
Dagvaardingen zoveel mogelijk uitbrengen in regio's waar de "rechter" Dexia/Artesia gunstig gezind is om de balans naar het voordeel van Dexia/Artesia om te buigen ivm jurisprudentie ten voordelen van Dexia/Artesia.

Dexia/Artesia zinspeelt er naar mijn inziens op om gedupeerde zoveel mogelijk aan de leiband te houden door het CGA en de stichtingen als dekmantel te gebruiken zodat het gross van de gedupeerden een afwachtende houding aanneemt. Het voordeel van deze afwachtende houding van gedupeerde is voor Dexia/Artesia en dat Dexia/Artesia nu "vrijspel" heeft om jurisprudentie naar haar hand kan zetten.

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door aert0001 »

Ja, gast 33 dat zie je denk ik wel helder, en voorlopig krijgt Dexia ruim de kans en gelegenheid om hun spelletjes te spelen, daarom ook wordt er door o.a. Piet K. zo op gehamert om als gedupeerden de aanval te openen. kom in aktie, als je wacht op het offerfeest dan ben je de sigaar.

Ton

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast33 »

Aert0001,

Idd offerfeest is voor dexia/Artesia als gedupeerden nog steeds in de verondersteling zijn dat afwachten de beste tacktiek is.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

We kunnen altijd nog naar Brussel en het daar uitvechten. Ga ik trouwens zeker doen als ik mijn zaak verlies. Het is zo oud als de weg naar Metusalem, of is het zo oud als de weg naar Rome. Keulen en Maastricht zijn ook niet in één dag gebouwd.

Fijn hoor dat we in een Verenigd Europa wonen, ben je niet helemaal afhankelijk van de bestuurders van dit land

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door aert0001 »

Dat bedoel ik precies,aanvallen dat riool gedoetje, doe het alleen of samen, weet je niet goed hoe of wat of vind je het te duur? mail me even, ik help je graag op gang.


Ton

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Als ik de weg niet weet , weet niemand het meer.

Karel
Berichten: 457
Lid geworden op: 15 okt 2003 00:48

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Karel »

Wat mij zo stoort bij de uitspraken van Roermond, is dat de rechter volkomen voorbij gaat dat er een vernietigend rapport ligt van AFM. Maar blijkbaar is dit weer zo'n staaltje van onze poldermodel want niemand mag dit inzien. Dit noemen wij nu democratie althans dat doet de politiek ons geloven maar het gaat er meer en meer op lijken dat we in een bananenrepubliek leven. Dat zei een Amerikaans deskundige op beleggingsgebied al 2 maanden geleden in Nova toen hij het over de Nederlandse controle op financiël gebied had!

aert0001
Berichten: 2173
Lid geworden op: 02 jul 2003 21:00

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door aert0001 »

het was ook niet voor jouw bedoelt beste gast4, jij bent oud en wijs genoeg, your name is imogen, we are many,

Ton

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Mijn excuus Ton krijg je als je wat ouder wordt. :oops:

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door gast33 »

Karel,

Hoewel het rapport boekdelen spreekt is het naar mijn inziens niet bruikbaar bij een zitting onderandere door het gemis aan namen van aanbieders. Nog even los van dat een dergelijk rapport wel of niet gebruikt mag worden als bewijs materiaal. Waardoor een rechter eventueel dit rapport, ook al zou hij de inhoud uit en te na kennen, wel of niet mee mag nemen en of naar refereren in zijn of haar beslissing.

Gast4
Berichten: 220
Lid geworden op: 03 nov 2003 21:15

Re: Weer een uitspraak van Roermond en wéér alles afgewezen! ! !

Ongelezen bericht door Gast4 »

Klopt helemaal gast33 maar de advocaat kan het wel opvoeren als productie in het verweerschrift. En dat gebeurt dan ook althans door een advocaat met kennis van zaken.

Goede nacht gewenst.

Gesloten