LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Hier kan je discussiëren over de onderwerpen rondom Legio Lease.
Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Idaho »

Misschien dat een vd stichtingen eens een pagina grote advertentie wil plaatsen in een groot landelijk dagblad, of in ieder geval daar de fondsen voor wil vrij maken, dan denk ik dat je misschien met wat meer dan 50 mensen kunt demonstreren, via dit forum zal je de 15000 demonstranten niet halen.
Overigens wel een prima initiatief Rob.

Justice_4_All
Berichten: 17
Lid geworden op: 26 apr 2004 21:37

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Justice_4_All »

Prima initiatief! Ik hoop werkelijk dat er duizendenden mensen komen demonstreren en een hoop media. Of het lukt? Ik zal er zijn!

Joyce
Berichten: 89
Lid geworden op: 15 okt 2003 12:15

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Joyce »

Vaak als er iets georganiseerd wordt vb. in Den Haag op de Darling Market, dan zie je een poster met de mededeling erop, op een drukke kruispunt van de straten hangen etc.
Ik denk dat deze door velen gezien zal worden.
Ik zal er in elk geval ook komen als er zo'n demonstratie georganiseerd wordt.
groet

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Mo »

Misschien dat Rob de pers wil benaderen dat ie van plan is een demonstratie te organiseren in het kader van.....
Dan heb je al automatisch en gratis media aandacht.
Telegraaf, AD en Volkskrant?

Misschien dat Tros Radar er enkele seconden aandacht aan wil geven in een van de uitzendingen?

En niet te vergeten je lokale radio en tv die meestal een aanzet tot verdere media aandacht kan zijn.

En inderdaad de gerenomeerde en integere organisaties zoals Pay back etc etc die reeds goed bezig zijn met hun leden, inschakelen zodat zij hun achterban kunnen informeren.

En misschien de FNV en CNV oproepen gedupeerde leden van hun weer via het vakbondsblad of anders op de been te krijgen.

Misschien ook mogelijk om i.p.v. het Binnenhof of erbij een handtekeningen petitie aan te bieden aan Docters van Leeuwen die voorzitter is van het onderzoek bij het AFM (dit naar aanleiding van het recente onderzoek) die misschien toch weer invloed elders kunnen uitoefenen?

Groetjes

Mo

P.s. Vergeet niet tijdig een demonstratievergunning in Den Haag aan te vragen anders is het alsnog voor niets....
Laatst gewijzigd door Mo op 29 apr 2004 11:41, 2 keer totaal gewijzigd.

ant
Berichten: 92
Lid geworden op: 04 jul 2003 09:36

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door ant »

:idea: Goed idee
Wij zijn ook weer van de partij,alleen moeten we een advertentie plaatsen om massaal de mensen opteroepen.Wil hiervoor wel 5 euro geven dat kan er ook wel bij!


wie doet er mee :twisted:

Gr.Ant

Annet
Berichten: 192
Lid geworden op: 01 aug 2003 19:33

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Annet »

Natuurlijk wil ik ook graag komen maar alleen als blijkt dat dit een mega-demonstratie wordt. Ik moet helemaal uit het noorden komen en als er maar 50 of 100 mensen zijn om te demonstreren zet dat geen zoden aan de dijk.
Denk dat Den Haag een betere plaats is om uit je dak te gaan dan voor het kantoor van Dexia. De regering moet maar eens met de billen bloot, het duurt allemaal veel te lang terwijl voor veel situaties alles zo klaar als een klontje is. Misleiding, bedrog, zorgplicht niet toegepast.

Rob, als er een pagina-grote advertentie moet komen in een van de dagbladen, dan wil ik ook wel een bijdrage doen. Als iedereen een paar euries inlegt moet het kunnen dacht ik. Geen idee wat zoiets kost trouwens. Kunnen we Dexia niet als sponsor vragen? :lol:

Annet

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Laat Pay-back zijn leden eens aanschrijven.
Als iedereen 1 euro betaalt, dan komen we al een aardig eind.

Ik il ook best maximaal € 5,-- betalen voor een advertentie.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door croosjes »

MO, waarom zeg je steeds misschien? Dat zei legiolease ook altijd. Misschien wordt het veel beter, misschien wordt het nog veel beter
Bijvoorbeeld KPN aandelen? .Over misleiding gesproken en waarheid gehalte.

Rob, ik zal het wel direct tegen je zeggen, gedupeerde zeggen of melden zich wel aan. Maar kijk in het verleden naar de actie vereniging, daar ging het ook zo vaak mis. Overigs de doelstelling van jouw ondersteun ik voor 300%, maar laat je niet gek maken door iedereen.

En het beste blijft gewoon een kwaliteits advocaat die weet waar die mee bezig is.vrgr.Dhr.A.de croos met KWALITEIT VOOR DE GEDUPEERDE

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door croosjes »

TROSRADAR WAAROM MAG DE VERENIGING PAYBACK WEL STEEDS RECLAME UITEN EN ANDERE NIET.WEL VREEMD,dit noemen ze monopolie voor vereniging payback.Hier zijn ze in NEDERLAND op tegen.OF mag dit ook niet gezegd worden door Dhr.A de Croos,voor de rest alles goed janneke52

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Idaho »

A. de Croos, hou nou toch eens op man, je wordt echt vervelend nu.

croosjes
Berichten: 2816
Lid geworden op: 03 jul 2003 14:25

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door croosjes »

idaho,mag de waarheid dan niet meer gezegd worden.vrgr.andre de croos

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Mo »

Mijnheer Croos nogmaals U heeft gisteren zelfs een bericht van een advocaat ontvangen waarin u wordt verzocht zich te onthouden van misleidend gedrag en met name ook andere advocaten te betrekken die u eerder in uw postings noemde welke gerelateerd aan uw vereniging zouden zijn.
(Ook mij is een copy gezonden omdat ook deze advocaat het te ver vind gaan dat u zijn naam gebruikte.)

De genoemde stichtingen zoals Pay back en leaseleed etc etc hebben ondertussen bewezen geen misleiding t.a.v. gedupeerden aan de dag te leggen. Nog sterker de verder genoemde organisaties zijn verder transparant bezig en d gedupeerden weten wat ze aan ze hebben (of dit allemaal postief is dient ieder lid zelf uit te maken.)

Ondanks dat steeds uw postings worden gesloten blijft u toch maar bezig met aandacht trekken en trachten mensen naar uw vereniging over te halen alwaar men gratis reclame dient te gaan maken voor het bedrijf de Belcompany en alwaar mensen verplicht worden gesteld via hun te gaan bellen en waarbij ze verplicht worden gesteld 12 x per jaar reclame in winkelcentra hiervoor te gaan maken en verplicht worden leden te werven waarvoor ze 7,50 per geworven lid voor krijgen wat dan weer op de rekening van de vereniging moet komen.
(Over illegale arbeid gesproken maar dan op een misleidende manier)

Tevens bent u misleidend bezig geweest door u bij advocaten voor te doen als zijnde van de Pay Back stichting. Dit volgens een advocaat die u ter goeder trouw heeft geantwoord en waarbij u de brief hier heeft gepubliceerd. Alleen u heeft zelf de tekst wat aangepast en waarbij u nu ook gesommeerd bent deze tekst te veranderen en een rectificatie met de juiste verhoudingen te plaatsen en weer presteerd u het om op andere zaken hier commentaar te plegen en u voor te doen als deskundige. En niet zoals het is trachten te verdienen aan gedupeerden zoals u wel bij de advocaat heeft neergelegd.

Nogmaals zou u zo vriendelijk willen zijn de steeds goed op gang komende initiatieven van de mensen die hier gedupeerd zijn en de goede informatie die men hier uitwisselld zijn te willen verstoren om het gelijk aan uw zijde trachten te verkrijgen en zo op deze wijze hier de goede oplossingen en discussie waar mensen mee bezig zijn dusdanig om te buigen zodat u de zaak verstoord en de discussie weer op het laagste niveau brengt.


P.s. Voor de werkelijk goed met deze zaak bezig zijnde gedupeerden, een advertentie bij bijv. de Telegraaf komt al gauw op enkele duizenden euro's (dacht rond de 3300).


Mo

Idaho
Berichten: 2090
Lid geworden op: 03 jul 2003 08:36

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Idaho »

A de Croos, ik lees op deze topic nergens een reklame-uiting van Pay-Back, dus niet de gebeten hond spelen, je hebt in de afgelopen weken dit forum overspoeld met aansporingen om vooral aansluiting te zoeken bij jouw "vereniging".
Lijkt me meer dan voldoende, ieder zichzelf repecterend bestuurslid zou zo langzamerhand z'n conclusie's getrokken hebben en de pijp aan maarten gegeven hebben.
Laatst gewijzigd door Idaho op 29 apr 2004 13:24, 1 keer totaal gewijzigd.

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

OF mag dit ook niet gezegd worden door Dhr.A de Croos,voor de rest alles goed janneke52
Wat bedoel je hier mee Croosje??????

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

P.s. Voor de werkelijk goed met deze zaak bezig zijnde gedupeerden, een advertentie bij bijv. de Telegraaf komt al gauw op enkele duizenden euro's (dacht rond de 3300).


Mo
Ieder lid (van zal de naam niet noemen Piet) 1 Euro en we hebben al meer dan genoeg!!!!

Gerard
Berichten: 158
Lid geworden op: 17 aug 2003 16:08

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Gerard »

Nog beter is de kosten van zo'n advertentie te verhalen op SLV doen die ook eens iets voor de gedupeerden :oops:

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Dat zou een heeeeeele goeie zijn Gerard!!!!!

Mo
Berichten: 149
Lid geworden op: 09 apr 2004 19:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Mo »

Janneke hou je beet. Ik ben zo brutaal geweest even te informeren.

Maar de prijs die ik had was betreffende 1 kolom

Een zwart wit advertentie (dus zonder kleur) pagina groot en notabene nog op een achterzijde o.d., in de Telegraaf kost...

54.000 euro's (vierenenvijftig duizend)

Met een steunkleur komt het op anderhalf maal zoveel.

uhhh....

Misschien toch maar betere een interview? Dan heb je in ieder geval reclame die gratis is....

Mo

Janneke52
Berichten: 2591
Lid geworden op: 10 feb 2004 09:19

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door Janneke52 »

Is wel een beetje erug veel.
Mo wat bedoel je met Janneke hou je beet?

gast33
Berichten: 339
Lid geworden op: 05 nov 2003 14:32

Re: Demonstratie Binnenhof en /of kantoor Dexia bank Nederland!!

Ongelezen bericht door gast33 »

Ik zal de naam ook niet noemen.

Maar volgens mij is er een vereniging die onderandere demonstraties in haar doelstelling heeft staan en hier al ervaring mee heeft opgedaan.
Wellicht verstandig om in samenwerking met ... het organisatorische aan te pakken.

Gesloten