LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Tiscali Bar en Bar slecht
Re: Tiscali Bar en Bar slecht
Ze willen je als klant(geld) en waar je dan ook bent je kunt niets meer doen. contract komen ze wel van terug. Al die providers en KPN
-
De ethernetmodem die ik had was niet goed. ( een techn mankement)
Met de helpdesk van zyxel dit gevonden.
Van af 19 februari bezig om dit opgelost te krijgen, maar
nu op 3 mei heb ik de nieuwe modem binnen.
Ik moet zeggen dat alles nu perfekt werkt.Maar ja, ik heb ook geen enkele extra dienst van Tiscali nodig.
Alleen ook ik moet nog mijn aansluitkosten terug getort krijgen....... Ben benieuwd hoeveel keer 30 dagen dat gaat duren!
Groeten Marcel.
Met de helpdesk van zyxel dit gevonden.
Van af 19 februari bezig om dit opgelost te krijgen, maar
nu op 3 mei heb ik de nieuwe modem binnen.
Ik moet zeggen dat alles nu perfekt werkt.Maar ja, ik heb ook geen enkele extra dienst van Tiscali nodig.
Alleen ook ik moet nog mijn aansluitkosten terug getort krijgen....... Ben benieuwd hoeveel keer 30 dagen dat gaat duren!
Groeten Marcel.
Heb nu een half jaar adsl via tiscali. Niet al te veel problemen met de aansluiting (valt af en toe wel een paar uur uit, nu 4 keer gehad). Het grootste probl;eem vind ik de klantenservice. Een keer de helpdesk nodig gehad omdat ik geen mail kon ontvangen. Heb tot grote ergernis 45 minuten in de wacht gestaan ( de telefoonkosten tikken wel door!) Hun ook een keer een e-mail gestuurd en twee weken op een reactie moe ten wachten. Vind ik niet normaal. Ik zit overigens volgens de voorwaarden wel twee jaar aan hun vast. Vraag me wel af als ik naar een andere provider overstap over anderhalf jaar, of ik dan daar weer net zo goed problemen ondervindt. Wie heeft goede suggesties?
zeker allen nog nooit van chello gehoord???????
dat is pas slecht
dat is pas slecht
Ben al ruim 2j. bij tiscali, en gèèn klachten,alles loopt prima.
[/b]
[/b]
In het najaar van 2003 van de AH actie gebruik gemaakt, na ongeveer 2-3 maanden wachten uiteindelijk pakket ontvangen (December), oneindig veel geduld tijd en ergernis gestopt in de aansluiting. Natuurlijk nooit voor elkaar gekregen daar dit Sagem modem niet werkt. Een fortuin kwijt aan wachtgeld om de helpdesk te pakken te krijgen. Dit is welgeteld 3 keer gelukt waarvan ik 1x iemand te pakken kreeg die bleef volhouden dat de beste oplossing is een monteur in te schakelen, ik hem duidelijk probeer te maken dat ik een doe-het-zelf pakket heb gekocht en geen monteur over de vloer wens te krijgen, 1x iemand te pakken kreeg die plots de lijn verbrak en de laatste keer werd er zelfs een beetje spottend gereageerd (ik zou nl geen verstand hebben) Toen maar in de pen geklommen en Tiscali aangeschreven, uiteindelijk de factuur (die ik dus nooit heb kunnen uitprinten daar ik geen ADSL verbinding kon maken) ontvangen om in ieder geval deze kosten terug te kunnen claimen. Tiscali zag echter geen reden om mijn abbonnementsgeld terug te storten en het abbonnement te beeindigen daar zij toch een modem hadden geleverd????? In mijn ogen dus een ondeugdelijk apparaat dat ik al heb laten nakijken en niet geschikt is voor mij PC. Mijn PC voldoet echter wel aan de eisen die door Tiscali wordt opgegeven. Dit lijkt mij een duidelijke vorm van misleiding en ik heb inmiddels rechtsbijstand ingeschakeld om dit uit te zoeken want ik pik dit nl.niet. Een leuke bijkomstigheid is dat een familielid van mij exact hetzelfde probleem had, dezelfde brief heeft gestuurd en inmiddels van dit abbonnement af is, dus in de afhandeling bestaat er ook nog willekeur. WORDT VERVOLGD!!!!!!
Hieronder brief die ik naar Tiscali heb gestuurd!
Geachte heer/mevrouw,
Op donderdag 29 april constateerde ik dat ik geen email ontving. Het gebeurt wel vaker dat email vertraagt door werkzaamheden, dus ik besteedde er verder geen aandacht aan.
Op zaterdag 1 mei kreeg ik via uw helpdesk iemand te spreken die wist te vertellen dat er niets gebeurd was en dat het dus een probleem op mijn computer moest zijn, misschien een virus?. Ik wist 100% zeker dat dat niet het geval was (ik heb een Mac), maar heb het nogmaals gecheckt. Er was niets veranderd in mijn systeem en er was geen virus.
Ik verteldde de medewerker nog dat ik een heel oud emailadres heb van consunet... zou het daar misschien aan kunnen liggen? Nee er waren geen werkzaamheden geweest, waardoor dat emailadres niet zou kunnen werken. Geen oplossing dus ... wachten maar.
Op 3 mei staat er op de site van Tiscali dat er technische problemen zijn met de consunet-adressen. Tiscali werkt aan een oplossing.
Daarna ben ik een paar dagen weggeweest. 5 Mei nog niks .. gebeld... muziek ... geen persoon aan de lijn, 6 mei gebeld...muziek.. geen mens aan de lijn.... 7 mei.....muziek.... geen mens aan de lijn.... Na in het totaal ruim drie uur aan de telefoon te hebben gehangen en alleen muziek te hebben gehoord, raak je erg gefrustreerd als klant... Moet u zelf eens gebeuren!
Op 10 mei laatste keer gebeld... ondertussen denk ik maar weer de webmail gecheckt en he.. daar staan eindelijk weer mails ik, gedateerd op 10 mei!. Maar mijn mailprogramma haalt niks op, krijgt geen contact. Ondertussen hang ik weer 20 minuten aan de lijn....
Dan zie ik dat achter mijn inlognaam op de webmail niet meer consunet staat maar tiscali.
Ik denk he, de pop server nog eens bekijken. Ik verander daar consunet in Tiscali en ja hoor. Mijn mailprogramma haalt de post netjes op. Ik leg de hoorn maar weer op de haak.
Ik check de tiscalisite nog op storingen.. Het bericht over de censunetadressen is weg. Ik zoek nog naar info over oplossingen van het probleem? Niets te vinden.
Ik ben buitengewoon blij met mijn mail.. Ofschoon er een gat zit van 29 april tot 10 mei... Van die periode is de mail kwijt! Oh nee niet helemaal. Tiscali is er wel in geslaagd het onnozele 'Tiscalinieuws' van 3 mei te sturen naar mijn webmail.. Al mijn testmails uit die periode zijn bijvoorbeeld zijn niet doorgekomen..
Goed in het kort nu: Ik ben gewoon verschrikkelijk kwaad op Tiscali om de volgende redenen:
1 Als je belt dan krijg je niemand aan de lijn, kost veel telefoontikken en geen resultaat
2 Tiscali signaleert een probleem, zet dat op de site.. en als het opgelost is zetten ze dat er vervolgens helemaal niet meer bij. De probleemsignalering is zelf weggehaald en is ook niet meer te vinden in het archief.
3 Tiscali communiceert geen oplossingen... desnoods per post... bellen heeft geen zin want je krijgt niemand aan de lijn. Hoe moet ik als klant dan aan de oplossing komen? Als je zelf niet han dig bent, kun je het wel schudden!
Ik vind dit schandelijke manier van omgaan met je klanten en mijn vertrouwen in Tiscali service is ernstig geschaad. Ik eis excuses van Tiscali en dat Tiscali haar communicatie verbetert... De oplossing is zo simpel.
Dit bericht gaat ook naar de Consumentenbond en het tv-programma Kassa.
Geachte heer/mevrouw,
Op donderdag 29 april constateerde ik dat ik geen email ontving. Het gebeurt wel vaker dat email vertraagt door werkzaamheden, dus ik besteedde er verder geen aandacht aan.
Op zaterdag 1 mei kreeg ik via uw helpdesk iemand te spreken die wist te vertellen dat er niets gebeurd was en dat het dus een probleem op mijn computer moest zijn, misschien een virus?. Ik wist 100% zeker dat dat niet het geval was (ik heb een Mac), maar heb het nogmaals gecheckt. Er was niets veranderd in mijn systeem en er was geen virus.
Ik verteldde de medewerker nog dat ik een heel oud emailadres heb van consunet... zou het daar misschien aan kunnen liggen? Nee er waren geen werkzaamheden geweest, waardoor dat emailadres niet zou kunnen werken. Geen oplossing dus ... wachten maar.
Op 3 mei staat er op de site van Tiscali dat er technische problemen zijn met de consunet-adressen. Tiscali werkt aan een oplossing.
Daarna ben ik een paar dagen weggeweest. 5 Mei nog niks .. gebeld... muziek ... geen persoon aan de lijn, 6 mei gebeld...muziek.. geen mens aan de lijn.... 7 mei.....muziek.... geen mens aan de lijn.... Na in het totaal ruim drie uur aan de telefoon te hebben gehangen en alleen muziek te hebben gehoord, raak je erg gefrustreerd als klant... Moet u zelf eens gebeuren!
Op 10 mei laatste keer gebeld... ondertussen denk ik maar weer de webmail gecheckt en he.. daar staan eindelijk weer mails ik, gedateerd op 10 mei!. Maar mijn mailprogramma haalt niks op, krijgt geen contact. Ondertussen hang ik weer 20 minuten aan de lijn....
Dan zie ik dat achter mijn inlognaam op de webmail niet meer consunet staat maar tiscali.
Ik denk he, de pop server nog eens bekijken. Ik verander daar consunet in Tiscali en ja hoor. Mijn mailprogramma haalt de post netjes op. Ik leg de hoorn maar weer op de haak.
Ik check de tiscalisite nog op storingen.. Het bericht over de censunetadressen is weg. Ik zoek nog naar info over oplossingen van het probleem? Niets te vinden.
Ik ben buitengewoon blij met mijn mail.. Ofschoon er een gat zit van 29 april tot 10 mei... Van die periode is de mail kwijt! Oh nee niet helemaal. Tiscali is er wel in geslaagd het onnozele 'Tiscalinieuws' van 3 mei te sturen naar mijn webmail.. Al mijn testmails uit die periode zijn bijvoorbeeld zijn niet doorgekomen..
Goed in het kort nu: Ik ben gewoon verschrikkelijk kwaad op Tiscali om de volgende redenen:
1 Als je belt dan krijg je niemand aan de lijn, kost veel telefoontikken en geen resultaat
2 Tiscali signaleert een probleem, zet dat op de site.. en als het opgelost is zetten ze dat er vervolgens helemaal niet meer bij. De probleemsignalering is zelf weggehaald en is ook niet meer te vinden in het archief.
3 Tiscali communiceert geen oplossingen... desnoods per post... bellen heeft geen zin want je krijgt niemand aan de lijn. Hoe moet ik als klant dan aan de oplossing komen? Als je zelf niet han dig bent, kun je het wel schudden!
Ik vind dit schandelijke manier van omgaan met je klanten en mijn vertrouwen in Tiscali service is ernstig geschaad. Ik eis excuses van Tiscali en dat Tiscali haar communicatie verbetert... De oplossing is zo simpel.
Dit bericht gaat ook naar de Consumentenbond en het tv-programma Kassa.
ZUCHT.....Na drie weken en drie dagen nog steeds geen ADSL verbinding.
men heeft tot drie keer toe de lijn doorgemeten, na de derde keer kwam men er achter (afgelopen vrijdag)dat er een nieuw netwerkaartje in de wijkcentrale vervangen moet worden.(wat hebben ze de eerste twee keren dan gedaan!!!! elke lijn metingaanvraag duurt 3 werkdagen)
Ben er ook inmiddels achter gekomen dat het een enorme chaos is bij Tiscali aangezien ik drie keer op dezelfde dag werd gebeld dat ik een nieuw modem krijg.
Op mijn vraag wanneer ze het netwerk kaartje gaan vervangen konden ze geen mededeling doen aangezien het volgens deze medewerker daar niet aan ligt.(hij kon daarover in mijn inmiddels enorm dikke dossier niets terug vinden.!!!!!!!)
Inmiddels ben ik ben er gisteren achter gekomen (in die drie weken heb ik zo`n 8 uur aan de telefoon gehangen met Tiscali (Kassa????)dat er twee dossiers van mij zijn bij Tiscali, 1 voor een ADSL verbinding en een voor een oudere normale telefoon verbinding van drie jaar geleden(wish.nl).
De medewerker die daar achterkwam sprak er schande van.
Omdat men met twee dossiers werkt loopt alles langs elkaar heen, de een wist niet wat de ander had gedaan omdat hij het niet terug kon vinden in het dossier.
Nu moet ik maar weer wachten op het nieuwe Modem(binnen 10 werkdagen als die op voorraad is) en of het netwerkaartje toch gaat worden vervangen.
men heeft tot drie keer toe de lijn doorgemeten, na de derde keer kwam men er achter (afgelopen vrijdag)dat er een nieuw netwerkaartje in de wijkcentrale vervangen moet worden.(wat hebben ze de eerste twee keren dan gedaan!!!! elke lijn metingaanvraag duurt 3 werkdagen)
Ben er ook inmiddels achter gekomen dat het een enorme chaos is bij Tiscali aangezien ik drie keer op dezelfde dag werd gebeld dat ik een nieuw modem krijg.
Op mijn vraag wanneer ze het netwerk kaartje gaan vervangen konden ze geen mededeling doen aangezien het volgens deze medewerker daar niet aan ligt.(hij kon daarover in mijn inmiddels enorm dikke dossier niets terug vinden.!!!!!!!)
Inmiddels ben ik ben er gisteren achter gekomen (in die drie weken heb ik zo`n 8 uur aan de telefoon gehangen met Tiscali (Kassa????)dat er twee dossiers van mij zijn bij Tiscali, 1 voor een ADSL verbinding en een voor een oudere normale telefoon verbinding van drie jaar geleden(wish.nl).
De medewerker die daar achterkwam sprak er schande van.
Omdat men met twee dossiers werkt loopt alles langs elkaar heen, de een wist niet wat de ander had gedaan omdat hij het niet terug kon vinden in het dossier.
Nu moet ik maar weer wachten op het nieuwe Modem(binnen 10 werkdagen als die op voorraad is) en of het netwerkaartje toch gaat worden vervangen.
Ik heb al maanden gezeik met die zyxel modem/router van BabyXL, dacht ik dus slim te zijn, om van het gezeik af te zijn, ik neem gewoon een modem van een ander merk, en ga dan op die manier via tiscali op 't internet, het werkte één uur perfect.. daarna opeen de lijn dood. ik bel Tiscali op, zeggen ze dat ze de modem niet ondersteunen.. ok ik dus opnieuw die zyxel modem/router aangesloten werkt het nog niet.. maar het was op zondag, en na 17.00 sluit de helpdesk.. Bel ik maandag op met de vraag waarom ik opeens niet meer op internet kan komen met de zyxel modem.. 15 min aan de telefoon gezeten gaat zo'n piepo met me in discussie dat mijn netwerkkaart misschien niet goed is of mijn kabel van de router etc, ik maak hem op een normale manier duidelijk dat ik het op meerdere computers heb geprobeert en ook met verschillende kabeltjes en toch bleef hij door gaan, om de fout daar op te leggen.. dus ik maak hem nogmaals duidelijk met een iets hardere stem dat het daar niet aan kan liggen, hangt die gewoon OP! nou toen werd ik dus ECHT boos, ik terug gebelt na 30 min wachten iemand aan de lijn, klacht ingedient niet dat er volgens mij iets mee gedaan zou worden, maar goed na 30 min het probleem nog niet opgelost.. dus me lijn zou door gemeten worden.. het is nu vrijdag en ik heb nog niets terug gehoord.. dus ik belde ze de net weer op.. weer een half uur aan de lijn gezeten, en ik kreeg net te horen dat ze er nog niet aan begonnen zijn met de lijn doormeten want BabyXL heeft nog geen reactie terug gegeven.. het kan nog wel een week duren kreeg ik te horen! NOU hier zakt me broek echt van af.. Ik snap niet dat Tiscali nog bestaat!
Solo
Ik wil je niet ziek maken maar het kan nog heel lang duren aangezien men bij Tiscali enorm langs elkaar heen werkt.
Het heeft precies 1 maand geduurd voordat ik weer kon internetten via mijn ADSL verbinding.
Het netwerk kaartje in de wijkcentrale is vervangen (na 3 keer de lijn te meten)elke keer duur de het minimaal een week voordat BabyXL de lijn ging meten.(BabyXL is sinds enkele maanden Tiscali)
Tiscali is een heel slecht bedrijf (wat (sommige)van het eigen personeel ook toegeeft)
Ik heb diversen e-mails en brieven gestuurd maar je krijgt totaal geen antwoord.
Zodra mijn contract is afgelopen zeg ik het op om over te gaan op een andere(betere!!) provider.
Ik wil je niet ziek maken maar het kan nog heel lang duren aangezien men bij Tiscali enorm langs elkaar heen werkt.
Het heeft precies 1 maand geduurd voordat ik weer kon internetten via mijn ADSL verbinding.
Het netwerk kaartje in de wijkcentrale is vervangen (na 3 keer de lijn te meten)elke keer duur de het minimaal een week voordat BabyXL de lijn ging meten.(BabyXL is sinds enkele maanden Tiscali)
Tiscali is een heel slecht bedrijf (wat (sommige)van het eigen personeel ook toegeeft)
Ik heb diversen e-mails en brieven gestuurd maar je krijgt totaal geen antwoord.
Zodra mijn contract is afgelopen zeg ik het op om over te gaan op een andere(betere!!) provider.
De eerste brief die ik heb ontvangen van Tiscali was op 28 april 2004, met de mededeling dat ik op 7 mei geactiveerd zou worden. Vandaag is het 14 juni en nog steeds kan ik niet internetten. Vorige week kreeg ik, na een maand (!!) te horen dat er problemen zijn tussen Tiscali en KPN. Heel vervelend voor Tiscali, maar ook voor mij! Het ergste vind ik dat ik vandaag een e-mail heb ontvangen dat ik wel gewoon mijn maandbedrag al moet betalen. Dat dacht ik mooi ff niet dus! Ik ga niet betalen voor iets wat ik niet heb. En dan nog een leuke mail er achter aan dat als ik klachten heb, dat schriftelijk moet doen. De modem staat klaar, maar gaat waarschijnlijk eerdaags retour! Dan beeindig ik deze zogenaamde overeenkomst. Hun kunnen hun afspraken niet nakomen, dus ik ook niet. Niet meer! Ik kies een andere provider!
Ik krijg echt bulten van Tiscali!!
Ik krijg echt bulten van Tiscali!!
Dag Gast,
Kies voor HCCnet. Iets duurder, maar wel met de beste helpdesk van Nederland. Sukses, Ton.
Kies voor HCCnet. Iets duurder, maar wel met de beste helpdesk van Nederland. Sukses, Ton.
@AMG
Over de beste helpdesk dat kan je ook van xs4all zeggen of zo?
Maar dat is het probleem niet ... deuh.
Waar hier het gewoon om gaat, is dat de persoon in kwestie uberhaupt geen line sync kan krijgen, omdat de lijn niet 'geactiveerd' is (aangesloten op de juiste Dslam), dat kan je niet oplossen, alleen de 'KPN' zelf op de telefooncentrale.
Ook al heb je de beste helpdesk van de wereld, dan zal je daar niet onderuit kunnen komen.
Over de beste helpdesk dat kan je ook van xs4all zeggen of zo?
Maar dat is het probleem niet ... deuh.
Waar hier het gewoon om gaat, is dat de persoon in kwestie uberhaupt geen line sync kan krijgen, omdat de lijn niet 'geactiveerd' is (aangesloten op de juiste Dslam), dat kan je niet oplossen, alleen de 'KPN' zelf op de telefooncentrale.
Ook al heb je de beste helpdesk van de wereld, dan zal je daar niet onderuit kunnen komen.
kpn direct is nix ze weten niets van hun acties behalve gerrit.
Eindelijk heb ik sinds gisteren (15 juni) signaal. Nu, 16 juni, ligt er al een factuur klaar met een bedrag waar ik stijl van achterover viel. Ik moet vanaf 26 mei t/m heden betalen. En....2 keer "eenmalige" kosten. Naar mij idee klopt dit niet helemaal hoor. En dit terwijl het nog een actie is ook. 210 euro vind ik dan echt te ver gaan.
Na 3,5 weken wederom geen ADSL verbinding
Dit is nu de derde keer binnen 10 maanden dat ik geen ADSL verbinding
heb .De vorige keer (mei 2004) heeft de storing ruim 1 maand geduurd.
Na gebeld te hebben met Tiscali zal het nu ook zeker weer(minimaal) ruim 1 week duren .Zij zijn afhankelijk van BABYxl (is ook van TISCALI)en die geven mensen die al voor de zoveelste keer gedupeerd zijn nu eenmaal geen voorrang.
Het probleem bij mij is dat het netwerkkaartje in een centrale kast in mijn woonplaats steeds defect raakt.
Ze gaven de schuld aan mijn Etech router, nu een maand hun modem te hebben gebruikt wederom een storing.
Je word helemaal schijt en schijt ziek van dit bedrijf(TISCALI dus) ,het is een verschrikking ,helemaal als je hun spotje ziet tijdens de EK wedstrijden.
I.p.v het sponsoren van Studio Sport tijdens de EK kunnen ze beter die dure centen steken in een goed werkend systeem.
Ik walg van ze bah.
Dit is nu de derde keer binnen 10 maanden dat ik geen ADSL verbinding
heb .De vorige keer (mei 2004) heeft de storing ruim 1 maand geduurd.
Na gebeld te hebben met Tiscali zal het nu ook zeker weer(minimaal) ruim 1 week duren .Zij zijn afhankelijk van BABYxl (is ook van TISCALI)en die geven mensen die al voor de zoveelste keer gedupeerd zijn nu eenmaal geen voorrang.
Het probleem bij mij is dat het netwerkkaartje in een centrale kast in mijn woonplaats steeds defect raakt.
Ze gaven de schuld aan mijn Etech router, nu een maand hun modem te hebben gebruikt wederom een storing.
Je word helemaal schijt en schijt ziek van dit bedrijf(TISCALI dus) ,het is een verschrikking ,helemaal als je hun spotje ziet tijdens de EK wedstrijden.
I.p.v het sponsoren van Studio Sport tijdens de EK kunnen ze beter die dure centen steken in een goed werkend systeem.
Ik walg van ze bah.
Ik krijg mijn aansluitkosten bij TISCALI niet terug.
Ze vertelde dat ze mijn brief waarmee ik mijn aansluitkosten terug vroeg niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.
Nu heb ik pech en krijg mijn zuurverdiende centjes niet terug.
Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!
A.EERENBERG
Ze vertelde dat ze mijn brief waarmee ik mijn aansluitkosten terug vroeg niet hadden ontvangen die ik wel nettjes had opgestuurd.
Nu heb ik pech en krijg mijn zuurverdiende centjes niet terug.
Ik vond het al vreemd dat ik eerst mijn aansluitkosten moest betaalen en later weer terug moest vragen.NU WEET IK WAAROM !!
A.EERENBERG
Ik heb hetzelfde probleem. Op de site van Vara's Kassa staat het emailadres van de Algemeen Directeur van Tiscali. Heb hem gemaild met een verwijzing naar het forum op Vara's Kassa. Tiscali heeft geen behoefte aan lastige vragen van Felix Meurders en zijn consumentenprogramma. Daarom werd ik een dag later door Tiscali opgebeld. Veel excuses en nog een dag later schriftelijke bevestiging dat ze het geld binnen 30 dagen op mijn rekening storten. Treurig dat het zo moet, maar het kan niet anders.
Zie: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... &qid=22439
Zie: http://kassa.vara.nl/portal?_scr=cons_q ... &qid=22439
Ik heb met pijn en moeite mijn abonement van Tiscali opgezegd. Bij Tiscali kennen ze het woord 'SERVICE' niet !!!!
Helpdesk ? Ik geloof dat het alleen door uitzenkrachten wordt bemaand.
Nee, voor mij nooit meer Tiscali en ik zou anderen ook nooit aanraden om bij deze boeven provider een abonement te nemen.
Helpdesk ? Ik geloof dat het alleen door uitzenkrachten wordt bemaand.
Nee, voor mij nooit meer Tiscali en ik zou anderen ook nooit aanraden om bij deze boeven provider een abonement te nemen.