Pagina 2 van 2

Re: Meerkosten door foutieve levering

Geplaatst: 16 sep 2016 08:21
door Japiepower
crazyme schreef:
Japiepower schreef:Pardon?!
Volgens mij vraag ik niet om dit soort opmerkingen. Ik vroeg wat mijn rechten waren.
Als u daar geen antwoord op kunt geven kunt u beter helemaal niets zeggen.
U stelt een vraag op dit forum, dan krijgt u reacties welke u aanstaan of niet.
U kunt onwelgevallige reacties gewoon negeren hoor.
Japiepower schreef: Bij deze verzoek ik de forumbeheerder om dit topic te sluiten.
Zo werkt dat dus niet. U zou de regels moeten kennen...
Japiepower schreef: Ik ga verder met sommige adviezen van hier.
Zoals al eerder opgemerkt: een bedankje zou dan op zijn plaats zijn.
Zeggen dat ik niet hoef te reageren is altijd makkelijk. U kunt er ook voor kiezen om de tekst op een andere manier neer te zetten.

Het bedankje staat er..
Maar nogmaals.. ook u bedankt.

Re: Meerkosten door foutieve levering

Geplaatst: 16 sep 2016 16:45
door crazyme
Met alle soorten van genoegen :mrgreen:

Re: Meerkosten door foutieve levering

Geplaatst: 17 sep 2016 14:25
door alloallo
Wat een gezever om Euro 70? De Euro 70,-- zijn uitsluitend de meerkosten voor de duurdere stoel die u heeft gekozen.

Hebben u en uw werkgever niets beters te doen.