LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] arme c1000
Re: arme c1000
uitgerekend c1000, jajajaaja ze zijn al bijna klaar met tellen van de omzet van vrijdag en zaterdag, en liggen helemaal in een deuk hoe ze hun klanten nu weer hebben opgelicht
Als mensen nu gewoon in die winkel kopen waar zij zich het prettigst voelen in plaats van andere winkels af te kraken. Daar heb je het meest aan. Ik koop niet bij C1000, eenvoudig omdat die niet in de buurt is. Dus hier praat ik niet over mee. Maar ik vind dat ieder kopen moet waar hij dat zelf wilt en de ander winkel, die andere supermarkten gewoon met rust moet laten. Daar is een ander klantenkring voor. Als die er niet is gaan ze failliet.
Ik snap die reacties wel van "de verdediger".
Die is namelijk 'n onderdeel van het concern C1000.
Dat heeft ie al eens eerder, na lang aandringen van anderen, eindelijk toegegeven.
Dus "verdediger": geen fratsen!
Die is namelijk 'n onderdeel van het concern C1000.
Dat heeft ie al eens eerder, na lang aandringen van anderen, eindelijk toegegeven.
Dus "verdediger": geen fratsen!
Supermarkten hebben nog steeds als doel winstgevendheid. En als C1000 op vrijdag en zaterdag in een deuk ligt omdat ze veel geld verdient hebben, heeft de C1000 het slim gespeeld. De klanten zijn de domme factor, en veel geld verdienen is nou eenmaal leuk
Als de supermarkten nou eens toegeven dat ze weinig mensen binnen trekken, dan zou het probleem in ieder geval eerder opgelost zijn, ik heb 6 jaar bij de konmar gewerkt, weet je hoeveel verlies er wordt gedraaid???De systeem in de supermarkten klopt niet ...totaal niet,
ze moeten heel het systeem veranderen. En nog iets, als personeel maak je geen indruk bij een supermarkt, zodra je leeftijd 20 is moet je vertrekken..de verdediger, maak je niet druk, het ligt niet aan de prijzen, het ligt aan het systeem die er wordt gevoerd, vooral non-food afdelingen leiden er onder, een konmar heeft een agf afdeling een visboer en ga zo maar door , dat heet LUXE , maar het levert dus niks op en het kost me mn brood uiteindelijk, omdat er ook te veel concurrentie is...mischien dat ze samen moeten werken ?
ze moeten heel het systeem veranderen. En nog iets, als personeel maak je geen indruk bij een supermarkt, zodra je leeftijd 20 is moet je vertrekken..de verdediger, maak je niet druk, het ligt niet aan de prijzen, het ligt aan het systeem die er wordt gevoerd, vooral non-food afdelingen leiden er onder, een konmar heeft een agf afdeling een visboer en ga zo maar door , dat heet LUXE , maar het levert dus niks op en het kost me mn brood uiteindelijk, omdat er ook te veel concurrentie is...mischien dat ze samen moeten werken ?
Er is echt wel verschil in kwaliteit.
Ik betaal liever iets meer voor meer kwaliteit. De Lidl en Albert Heijn zitten bijna naast elkaar, ik ga toch echt naar Albert Heijn. (En heel regelmatig naar Dirk van de Broek in een ander winkelcentrum.)
Ik zie mensen met afgeladen karren bij de Lidl vandaan komen, maar echt ik vind het er bijna niet. (Sorry) (Tips voor goede etenswaren van de Lidl zijn altijd welkom want misschien durf ik het niet zo goed te proberen.)
Gelukkig dat de de vrijheid hebben om zelf te kiezen!
Ik betaal liever iets meer voor meer kwaliteit. De Lidl en Albert Heijn zitten bijna naast elkaar, ik ga toch echt naar Albert Heijn. (En heel regelmatig naar Dirk van de Broek in een ander winkelcentrum.)
Ik zie mensen met afgeladen karren bij de Lidl vandaan komen, maar echt ik vind het er bijna niet. (Sorry) (Tips voor goede etenswaren van de Lidl zijn altijd welkom want misschien durf ik het niet zo goed te proberen.)
Gelukkig dat de de vrijheid hebben om zelf te kiezen!
he de is toch nix mis mee dat je 3x zoveel betaald voor hetzelfde product??????