Dit soort bankpraktijken zijn in mijn ogen juist de motivatie om Bitcoins te kopen. De film the Big Short laat dit goed zien. Dit kan toch niet langer zo. Een deposito bank mag niet bestaan om dat je mee moet doen aan het deposito garantiestelsel elke nieuwe manier van denken wordt gelijk door het oude systeem de kop in gedrukt. En ja Bitcoin werd in den beginne vaak gebruikt om drugs te kopen want mensen die drugs kopen zijn criminelen, ik was even vergeten dat er voor de Bitcoin geen criminaliteit bestond of belastingonderduiking dankzij de Bitcoin is dit nu ontstaan. Deze argumenten komen steeds weer terug maar beginnen toch te vervagen in de media. Als banken de blockchaintechnologie willen gaan gebruiken is het wel goed. Want alleen banken mogen geld schapen. Daar zit nou juist de revolutie van de Bitcoin. Dit is ons geld, geld van iedereen, niks meer met een bank te maken die hebben in dit betaalsysteem gewoon niet meer nodig. Dit is toch een briljant idee. En nee ik hoef geen aandelen of valuta's van landen of vastgoed sorry, het idee van crowdfunding spreekt mij het meeste aan dan dat is nog wat nieuws tenminste.
[quote][/Verder heb je geen €3500 in bitcoins. Je kunt een aantal bitcoins hebben. De waarde ervan fluctueert. Verder zijn de miningmachines sterk in opkomst, einde van het minen kan al eind 2018 gehaald worden. 8slot graka, standalone , singleboard voor de aansturing en gaan. Het wordt zelfs nog gekker en zelfs een hele coin per dag minen is binnen handbereik. Niet meer interessant voor de handelaar dus.quote]
Waar haal je deze onzin vandaan? Zodra er meer rekenkracht in het Bitcoin netwerk komt gaat de moeilijkheidsgraad om te minen omhoog hierdoor wordt het moeilijker om de Bitcoins te vinden en zal de inflatie in het systeem gelijk blijven. Er worden trouwens 1800 Bitcoins per gemined op dit moment en die worden elke dag opgekocht voor 720 euro per stuk.
Maar de kracht van Bitcoin is juist groot door jullie reacties som ik even op door jullie reacties
Bitcoins zijn voor criminelen, best wel een grote industrie
Bitcoins zijn voor mensen die een alternatief voor banken willen
Bitcoins zijn voor speculanten
Bitcoins zijn voor de remittance markten
Bitcoins zijn vluchthaven voor mensen met zwakke valuta's zoals Argentinië
Bitcoins zijn voor mensen die geen bankrekening hebben
Genoeg invalshoeken om Bitcoin heel groot te maken lijkt mij.
Weet u wat ik ben het proefkonijn van Radar, jullie hoeven geen risico te nemen, ik ga gewoon met mijn 100 euro per maand ik zal morgen mijn aantal Bitcoins bekend maken met de aankoopprijzen. Als het allemaal fout gaat kunnen jullie lachen maar, het lijkt mij een leuke test. Vandaag weer een spannende dag want er wordt gestemd in Italie ik ben benieuwd wat het met de prijs van Bitcoin doet. Hij staat nu op 720 euro volgens
https://bitcoinwisdom.com/