LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hotmailaccount geblokkeerd

Heb je goede of slechte ervaring op het internet of met het internet? Hier kan je jouw mening geven over de zaken rondom het internet.
olaf79

Re: Hotmailaccount geblokkeerd

Ongelezen bericht door olaf79 »

Pier1967 schreef:Je krijgt een email dat ze niet hebben kunnen vaststellen dat het account bij mij hoort. Dit zijn no-repley emailtjes, dus reageren heegt geen zin Maar ik weet echt wel mn geboortedatum en de emailtjes die ik het laatst heb verstuurd voor dat het account werd afgesloten. En ook de onderwerpen. Dus waar het fout gaat???
Ik denk dat je ip adres op een blokkeerlijst staat. Probeer het eens vanaf een openbare computer (b.v. bibliotheek)

KWIJ

Ongelezen bericht door KWIJ »

Ik heb helaas precies hetzelfde Pier1967. Louter bericht dat zij niet kunnen vaststellen dat het account van jou is ondanks het aangeven van alle laatste mailwisselingen met dat account. Niets helpt. Ik sluit mij dus graag aan bij jouw oproep wie kan helpen om je persoonlijk te laten bewijzen dat jij echt de eigenaar bent van dat account.

KWIJ

Ik heb helaas precies hetzelfde Pier1967. Louter bericht dat zij niet kunnen vaststellen dat het account van jou is ondanks het aangeven van alle laatste mailwisselingen met dat account. Niets helpt. Ik sluit mij dus graag aan bij jouw oproep wie kan helpen om je persoonlijk te laten bewijzen dat jij echt de eigenaar bent van dat account.

Philo12

Ongelezen bericht door Philo12 »

Het is zo maf met grote ondernemingen en hun klantvriendelijkheid. Die is in 99% ver te zoeken. Gewoon geen sjoege. Maar toen ik een keertje een vraag stelde op een webformulier over de werking van mijn Google Chromebook met achterlating van mijn tel. nr. werd ik binnen 5 sec. teruggebeld uit Amerika. Verbazing kun je je voorstellen.

KWIJ

Mijn account is weer actief!!
Ik kon mij vanaf begin januari weer inloggen met een code die ik per sms kreeg. Ik moest weer de beruchte vragenlijst invullen wat de eerste keer misging. Ik bleek volgens de ingevulde gegevens weer niet de eigenaar te zijn. Daarna heb ik wéér de vragenlijst ingevuld met een extra paar 'laatste mails' en 'onderwerpen' en opeens werd mij toegang verleend mijn password te veranderen! Ik hoop, Pier1967, dat jij dat ook kan proberen en dat het voor jou ook helpt. Succes!

Gesloten