LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!
Re: T-MOBILE Helemaal niet zo slecht!
Ik ben al sinds de begindagen van BEN abonnee. Het eerste jaar was het bereik heel slecht in onze regio, maar daarna is het alleen maar beter geworden. Bel nu alweer 5 jaar met BEN/T-mobile en heb weinig problemen gehad.
Jammer genoeg is mijn telefoon het aan het begeven en krijg ik niet gratis een nieuwe omdat ze mijn abbonnement niet willen verlengen. Dus nu twijfel ik of ik zal verlengen met telefoon en dan dus maandelijks meer kwijt ben omdat ik een nieuw abb. moet afsluiten. Of ik laat mijn oude abb. doorlopen en kijk of ik ergens goedkoop een telefoon kan vinden.
Jammer genoeg is mijn telefoon het aan het begeven en krijg ik niet gratis een nieuwe omdat ze mijn abbonnement niet willen verlengen. Dus nu twijfel ik of ik zal verlengen met telefoon en dan dus maandelijks meer kwijt ben omdat ik een nieuw abb. moet afsluiten. Of ik laat mijn oude abb. doorlopen en kijk of ik ergens goedkoop een telefoon kan vinden.
T-mobile is super!!!!!!!!!!!!!
Kreeg deze week een super aanbieding, 3 jaar lang een abonnement voor 50% van de huidige kosten.
Het toestel wat ik kreeg SUPER!!, camera en alles er op en er aan.
T-Mobile heel erg bedankt!!!!!!
Nu nog even registreren en een positieve stem uitbrengen.
Grv van een tevreden klant (oh en de dekking is ineens ook beter geworden).
Kreeg deze week een super aanbieding, 3 jaar lang een abonnement voor 50% van de huidige kosten.
Het toestel wat ik kreeg SUPER!!, camera en alles er op en er aan.
T-Mobile heel erg bedankt!!!!!!
Nu nog even registreren en een positieve stem uitbrengen.
Grv van een tevreden klant (oh en de dekking is ineens ook beter geworden).
Now watte mi van dizze weeke is overkommen, unne brief van Telemobile, een abo, veur de helfte vant geld en un donders mooi telefoontoestel, met un kleurnscharm.
In die brief stund:
Geachte klant,
Hierbij bieden wij u onze excuses voor het ongemak en de problemen die u heeft ondervonden, in de periode 01-02-2002 t/m 10-09-2004.
Wij hebben het signaal in het dekkingsgebied onlangs aangepast en hopen hiermee, dat u geen hinder meer heeft, met de door u aangegeven telefoon problemen.
Bij deze, bieden wij u dan ook graag het volgende aan, .................
Met vriendelijke groet,
Noe as dat nie tof is????, kweet niet woar ik ditte an te daanken hebbe.
Bedankt T-mobile, groet'n van Piet.
Woar kank stem'n
In die brief stund:
Geachte klant,
Hierbij bieden wij u onze excuses voor het ongemak en de problemen die u heeft ondervonden, in de periode 01-02-2002 t/m 10-09-2004.
Wij hebben het signaal in het dekkingsgebied onlangs aangepast en hopen hiermee, dat u geen hinder meer heeft, met de door u aangegeven telefoon problemen.
Bij deze, bieden wij u dan ook graag het volgende aan, .................
Met vriendelijke groet,
Noe as dat nie tof is????, kweet niet woar ik ditte an te daanken hebbe.
Bedankt T-mobile, groet'n van Piet.
Woar kank stem'n
T-mobile bedankt
Ik had problemen met m'n scootmobile en ook mijn telefoon was niet goed.
Kreeg afgelopen week een nieuwe scootmobile en ook een nieuwe telefoon, nou als dat geen goede service is!!!!
Ik bedankt ze vriendelijk voor het oplossen van mijn probleem.
De groeten van Klaas.
Ik had problemen met m'n scootmobile en ook mijn telefoon was niet goed.
Kreeg afgelopen week een nieuwe scootmobile en ook een nieuwe telefoon, nou als dat geen goede service is!!!!
Ik bedankt ze vriendelijk voor het oplossen van mijn probleem.
De groeten van Klaas.
Woorden schieten mij tekort!!!!!
Grv ook een tevreden klant, ik heb weer met mijn vrouw kunnen praten!!
Jongens waar kunnen we de fanclub- site vinden van deze PRIMA provider.
Ik wil mijn vreugde met de medemensen delen.
De verbinding is eindelijk goed en kan weer normaal bellen !!!
Groeten Spuit
Ik wil mijn vreugde met de medemensen delen.
De verbinding is eindelijk goed en kan weer normaal bellen !!!
Groeten Spuit
T-Mobile rules!!!
Goede service voor lage prijs! Voor mij geen problemen met T-Mobile
Goede service voor lage prijs! Voor mij geen problemen met T-Mobile
Jongens Jongens toch...
Eerst is T-Mobile de slechtste en nu opeens moeten ze de hemel ingeprezen worden...
T-Mobile lapt vooralsnog alles aan hun laars.
Ik zal je vertellen, de klantenservice van andere providers is een wereld van veschil vergeleken met die van T-Mobile!!! Bij T-Mobile lopen een stelletje nutteloze sletten rond die niets afweten van de werking van het netwerk of telefoon!
Eerst is T-Mobile de slechtste en nu opeens moeten ze de hemel ingeprezen worden...
T-Mobile lapt vooralsnog alles aan hun laars.
Ik zal je vertellen, de klantenservice van andere providers is een wereld van veschil vergeleken met die van T-Mobile!!! Bij T-Mobile lopen een stelletje nutteloze sletten rond die niets afweten van de werking van het netwerk of telefoon!
Nee nee, mij maak je niets wijs, dat was zo, maar sinds gisteren is dit totaal veranderd.Ik zal je vertellen, de klantenservice van andere providers is een wereld van veschil vergeleken met die van T-Mobile!!! Bij T-Mobile lopen een stelletje nutteloze sletten rond die niets afweten van de werking van het netwerk of telefoon!
Er gaan geruchten rond, ja geruchten, dus ik heb dit van horen zeggen, dat T-mobile wordt voorgedragen voor een warme douche!!!!!!.
Er zitten sinds kort enkele mensen, mensen die de juiste weg weten om tot een goede oplossing te komen met de kritiek die men had op deze provider.
Gelukkig wordt deze kenbaar gemaakt via dit medium en geeft de burger weer hoop!!!
T-mobile gij zijt op den goede weg
Nou van mij krijgen ze geen enkele douche
Dat verdienen ze niet, van mij kunnen ze de ******* krijgen!!!
Niets meer en minder!!!
Dat verdienen ze niet, van mij kunnen ze de ******* krijgen!!!
Niets meer en minder!!!
Zolang het om geruchten gaat, stelt het niet veel voor. Eerst zien dan geloven. Er kan nog zoveel beweerd worden, maar ik zou graag willen weten of het geen loze beloftes zijn T-Mobile zal voor mij een hoop oeten doen om weer een goede reputaute te krijgen.
Heb je via Nieuwspoort niet's vernomen dan, abonnemetsgeld met 30%, dit voor abonees die geruime periode een slechte ervaring hebben gehad.Zolang het om geruchten gaat, stelt het niet veel voor. Eerst zien dan geloven. Er kan nog zoveel beweerd worden, maar ik zou graag willen weten of het geen loze beloftes zijn T-Mobile zal voor mij een hoop oeten doen om weer een goede reputaute te krijgen
Nee van mij zijn ze nu goed bezig en is de kans groot dat je eindelijk eens normaal kunt bellen (ook binnenshuis)!!
Groeten van ietwat afwachtend, maar toch een positief denkende klant.
Proficiat Patrick
Eindelijk hoor!!!!!!, gelezen ook al op andere site's. Men komt klant volledig tegemoed.
Well done, well done
Jammer ik was net overgestapt naar een andere provider
Well done, well done
Jammer ik was net overgestapt naar een andere provider
Jongen's inloggen en stemmen, dit verdient een schouderklopje
Je kunt mij een boel vertellen, maar wat hier gebeurt lijkt op een positief inpuls van enkelen die in dienst zijn bij T-mobile.
Nog nooit zoiets vreemds meegemaakt, ik heb vandaag zelf nog naar de klantenservice gebeld en ze gevraagd of dit nu werklijkheid was.
Ik kreeg te horen, dat ik mijn verstand moest gebruiken en men gooide de haak erop.
Dus ik weet niet wat ik hiervan denken moet, of men is de zaak aan het bedonderen, of er gebeuren, via Patrick, gigantisch veel wonderen.
Ik wacht nog wel even af!!!!! ????
Nog nooit zoiets vreemds meegemaakt, ik heb vandaag zelf nog naar de klantenservice gebeld en ze gevraagd of dit nu werklijkheid was.
Ik kreeg te horen, dat ik mijn verstand moest gebruiken en men gooide de haak erop.
Dus ik weet niet wat ik hiervan denken moet, of men is de zaak aan het bedonderen, of er gebeuren, via Patrick, gigantisch veel wonderen.
Ik wacht nog wel even af!!!!! ????
Wordt het geen tijd dat die gefaakte positievelingen een poging gaan ondernemen, om dit eens duidelijk te stellen in een stem.
Degene die hierbij deze Topic heeft aangemaakt, heeft dit gevraagd en dus ook verdiend.
Ik geloof er niets van, dit gaat mij (On)Nedelands snel, veel te snel.
Groeten Mr. W. Antrouwen.
Degene die hierbij deze Topic heeft aangemaakt, heeft dit gevraagd en dus ook verdiend.
Ik geloof er niets van, dit gaat mij (On)Nedelands snel, veel te snel.
Groeten Mr. W. Antrouwen.
Ik weet niet of het waar is, maar hebben ze bij T-mobile betere antennes laten plaatsen????
Ik hierwat over gehoord en hebben voor de slechte gebieden een telefoon op de markt gebracht, met een hyderofistische signaalversterker en een zendvermogen van 1,8 watt Highpower.
Als dit waar is, zijn zij hiermee de eersten in Europa, ik hoorde dat men in de USA dit al geruime tijd gebruikte en het heel goed werkte.
Ik wacht nog even af, voordat ik over ga op een ander abonnement.
Grv Ome Willem
Ik hierwat over gehoord en hebben voor de slechte gebieden een telefoon op de markt gebracht, met een hyderofistische signaalversterker en een zendvermogen van 1,8 watt Highpower.
Als dit waar is, zijn zij hiermee de eersten in Europa, ik hoorde dat men in de USA dit al geruime tijd gebruikte en het heel goed werkte.
Ik wacht nog even af, voordat ik over ga op een ander abonnement.
Grv Ome Willem
Ik wil niet gaan zeggen dat het niet waar is wat jullie allemaal vertellen over dat T-Mobile eindelijk de problemen gaat oplossen... Maar ik wil graag zelf deze informatie van T-Mobile te horen krijgen en niet via een forum. Ik wil dat ze mij persoonlijk benaderen.
Ook al gaan ze alles goed maken. Ik laat me niet zo snel overhalen. Alsof ze nu allemaal nieuwe medewerkers hebben, in 2 dagen 100 antennes hebben bijgeplaatst en dat ze hun financiele administratie op peil hebben.
Vooralsnog, T-Mobile is voorgoed voltooid verleden tijd!!!
Ook al gaan ze alles goed maken. Ik laat me niet zo snel overhalen. Alsof ze nu allemaal nieuwe medewerkers hebben, in 2 dagen 100 antennes hebben bijgeplaatst en dat ze hun financiele administratie op peil hebben.
Vooralsnog, T-Mobile is voorgoed voltooid verleden tijd!!!
Nou ik weet het ook niet wat er gaande is, maar mijn telefoon een week geleden gestolen.
Gisteren een brief van de provider, met het bericht:
Geachte heer Gremkens,
Hierbij hebben wij vernomen, via dit medium, dat u bent bestolen van uw mobile telefoon.
Voorheen vonden wij niet, dat wij als provider hiervoor konden worden aangesproken.
Wij kennen in Nederland de zogeheten kostbaarheden verzekering, waarin u zich tegen deze schade kunt dekken.
Maar omdat wij als provider in zekere mate met u meeleven, hebben wij alsnog besloten u te compenseren.
Hopende u hiermee van dienst te zijn..... enz enz.
Je kunt het haast niet geloven, een toestel met alles erop en eraan en met een ingebouwd fototoestel.
Van mij mogen ze blijven, groeten van Klaas uit Drente
Gisteren een brief van de provider, met het bericht:
Geachte heer Gremkens,
Hierbij hebben wij vernomen, via dit medium, dat u bent bestolen van uw mobile telefoon.
Voorheen vonden wij niet, dat wij als provider hiervoor konden worden aangesproken.
Wij kennen in Nederland de zogeheten kostbaarheden verzekering, waarin u zich tegen deze schade kunt dekken.
Maar omdat wij als provider in zekere mate met u meeleven, hebben wij alsnog besloten u te compenseren.
Hopende u hiermee van dienst te zijn..... enz enz.
Je kunt het haast niet geloven, een toestel met alles erop en eraan en met een ingebouwd fototoestel.
Van mij mogen ze blijven, groeten van Klaas uit Drente